AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #1 Skrevet 11. juli 2021 Jeg er en singel dame 30+. Lurer på om Womanizer kan «erstatte» behovet for sex med en mann 🤔? Det hadde vært litt kjekt en periode da. Har alltid høy terskel for å ha sex med noen. Vil bare ha sex i forhold, men akkurat nå trives jeg som singel. Har aldri prøvd dildo før. Anonymkode: d408a...709 2
Gjest Robin666 Skrevet 11. juli 2021 #2 Skrevet 11. juli 2021 Den selges kun tll gifte så du må nesten spørre de.
Kamomolla Skrevet 11. juli 2021 #3 Skrevet 11. juli 2021 JA! Hvis du ikke har prøvd det, bør du anskaffe en så snart som mulig! Finnes flere varianter og prisklasser med samme funksjon som originalen👍 1
Gjest Elder Millennial Skrevet 11. juli 2021 #4 Skrevet 11. juli 2021 Er ikke singel, men tar meg den frihet i å svare uansett 🤣 Womanizeren kan ikke erstatte en mann, men den får meg til å komme ca 100 ganger fortere enn en dildo. Nå synes jeg ikke dildo er så gøy alene da 🤣🙈🤭
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #5 Skrevet 11. juli 2021 Oppskrytt delux. Gir en slags orgasmene på 1 2 3, men skikkelig dårlig og overfølsom orgasme. Den kommer altfor fort. Bor du i Lillestrøm har jeg en ubrukt du kan få for et par-tre hundrelapper av meg. Anonymkode: f2ef8...72a 4
Gjest ABM Skrevet 11. juli 2021 #6 Skrevet 11. juli 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg er en singel dame 30+. Lurer på om Womanizer kan «erstatte» behovet for sex med en mann 🤔? Det hadde vært litt kjekt en periode da. Har alltid høy terskel for å ha sex med noen. Vil bare ha sex i forhold, men akkurat nå trives jeg som singel. Har aldri prøvd dildo før. Anonymkode: d408a...709 Erstatte mannen?...Tror ikke den kjører barn til barnehage, bytter hjul på bilen eller trøster deg når du er nedfor nei...🙄😅
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #7 Skrevet 11. juli 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Oppskrytt delux. Gir en slags orgasmene på 1 2 3, men skikkelig dårlig og overfølsom orgasme. Den kommer altfor fort. Bor du i Lillestrøm har jeg en ubrukt du kan få for et par-tre hundrelapper av meg. Anonymkode: f2ef8...72a Sant at man kommer fort og for intenst om man bare holder det på uten stopp. Men man kan jo velge å pause selv og øke og senke styrken. Jeg elsker min womanizer ihvertfall 😜 Anonymkode: cf0b3...fc4 3
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #8 Skrevet 12. juli 2021 Er ikke singel og har barn, men regner med den tilfredsstiller meg selvom jeg ikke er singel altså. Den er fantastisk! Bruker den kun når vi har litt sextørke pga travel småbarnstid Anonymkode: 5b3b0...4aa 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #9 Skrevet 12. juli 2021 Womanizer er helt fantastisk! Jeg er singel nå, men har brukt den både med og uten partner. Kommer i mål hver bidige gang, både fort og etter litt lengre tid. Har eksperimentert mye alene med den, og får noen helt vanvittige orgasmer jo mer jeg bruker den. Fikk min første sprutorgasme med den, og nå kan jeg nesten ikke bruke den en eneste gang uten at jeg har rigget godt med håndklær under meg. Jeg vil ikke si at den erstatter intimiteten og nærheten man får med en partner, men den demper absolutt min erotiske underernæring. Anonymkode: e98d3...392 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #10 Skrevet 12. juli 2021 Jeg synes womanizer er ekstremt oppskrytt. Ja jeg får orgasme, men den varer omtrent 1 sekund. Anonymkode: 6031a...ab5
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #12 Skrevet 12. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 11.7.2021 den 14.17): Jeg er en singel dame 30+. Lurer på om Womanizer kan «erstatte» behovet for sex med en mann 🤔? Det hadde vært litt kjekt en periode da. Har alltid høy terskel for å ha sex med noen. Vil bare ha sex i forhold, men akkurat nå trives jeg som singel. Har aldri prøvd dildo før. Anonymkode: d408a...709 Holy shit JAA! Skaff deg en! Jeg har den doble - den med gpunktstimuli, og iiingen mann bringer deg dit! Jeg lover! Anonymkode: 5911c...b10
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #13 Skrevet 13. juli 2021 Jeg bruker min daglig. Men den gir litt raske orgasmer. Erstatter ikke sex, men gir garantert orgasmer.. Anonymkode: c7752...d69
fitnessjenta Skrevet 13. juli 2021 #14 Skrevet 13. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 11.7.2021 den 14.17): Jeg er en singel dame 30+. Lurer på om Womanizer kan «erstatte» behovet for sex med en mann 🤔? Det hadde vært litt kjekt en periode da. Har alltid høy terskel for å ha sex med noen. Vil bare ha sex i forhold, men akkurat nå trives jeg som singel. Har aldri prøvd dildo før. Anonymkode: d408a...709 Syns ikke det erstatter en mann, men det kan lette på trykket noe 😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå