Gå til innhold

Tinder Boost

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Så jeg boostet for første gang etter noen måneder på Tinder nå nettopp.

Etter mellom 5 og 10 minutter har jeg 40 nye likes - til vanlig 10 per dag... Hva skjer med denne boostinga? Er jeg en så upopulær profil til vanlig at Tinder gjemmer meg bort? Ser nå "alle" profilen min eller hvordan oppstår så mange likes på få minutter???

Er det sånn at jeg må bruke penger på boosts for å i det hele tatt være synlig? Synes det er litt dårlig siden jeg allerede har betalt for Tinder gull.. 

Anonymkode: 0d9a4...2dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg lurer på det samme. Tror jeg fikk ca. 50-60 nye likes på 15 minutter. Er dame i 30-årene som er slank og litt over middels attraktiv i følge mange. 

Anonymkode: 20acc...791

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest someone_here
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg lurer på det samme. Tror jeg fikk ca. 50-60 nye likes på 15 minutter. Er dame i 30-årene som er slank og litt over middels attraktiv i følge mange. 

Trenger damer å bruker penger på tinder? 😲🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
someone_here skrev (13 minutter siden):

Trenger damer å bruker penger på tinder? 😲🙈

Jeg trengte ikke Gold, abbonementet mitt har gått ut, og jeg vil ikke fornye det. Jeg kjøpte Gold bare fordi jeg var utrolig nysgjerrig på hvilke menn som likte meg, om det var en bestemt type mann. Vel, det var ALLE kategorier menn for å si det sånn. Alt som kan krype og gå 😅

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

*Jeg avsluttet abbonementet mitt nylig rettere sagt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest someone_here
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg trengte ikke Gold, abbonementet mitt har gått ut, og jeg vil ikke fornye det. Jeg kjøpte Gold bare fordi jeg var utrolig nysgjerrig på hvilke menn som likte meg, om det var en bestemt type mann. Vel, det var ALLE kategorier menn for å si det sånn. Alt som kan krype og gå 😅

Det lønner seg å kjøpe seg et abonnement enn bare å kjøpe en boost. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
someone_here skrev (1 minutt siden):

Det lønner seg å kjøpe seg et abonnement enn bare å kjøpe en boost. :)

Men vil ikke de som får oss opp under boosten, få oss opp før eller siden uansett, bare at det tar litt lenger tid? :klo: Blir til at vi runder Tinder kjappere, men ikke at sluttresultatet endrer seg? For de som liker oss under boosten, ville jo trolig ha likt oss senere når de får oss opp, allikevel? Har ikke Tinder selv, så dette er bare mine spekulasjoner 

Anonymkode: 1d3cf...c54

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest someone_here
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men vil ikke de som får oss opp under boosten, få oss opp før eller siden uansett, bare at det tar litt lenger tid? :klo: Blir til at vi runder Tinder kjappere, men ikke at sluttresultatet endrer seg? For de som liker oss under boosten, ville jo trolig ha likt oss senere når de får oss opp, allikevel? Har ikke Tinder selv, så dette er bare mine spekulasjoner 

Dette må du nesten spørre tinder om. Filt mulig ja, men det er veldig, veldig mange faktorer som spiller inn. Dermed kan jeg dessverre ikke si hvorvidt man vil vises til andre, men jeg kan med full sikkerhet si at det ikke lønner seg å kjøpe en boost. Den koster 80 kroner per stk, mens tinder pluss i sin dyreste versjon er verdt 170. Da er det lurt å omstarte kontoen sin 3-4 ganger i løpet av den betalte måneden og få 4 gratis booster ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Endte opp med nærmere 90 likes på boosten. Liket 3 av dem tilbake. 1 av disse ble blokkert samme kveld da han begynte å snakke om sex og de 2 andre er kjedelige å chatte med 😅

Tror ikke jeg trenger mer boosts nei. Men om damer må bruke penger på Tinder? Ellers ser vi jo ikke hvem som har liket. Jeg har Tinder Gull hva nå enn det er. Det kostet penger... 

Anonymkode: beecb...0a4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
someone_here skrev (På 11.7.2021 den 19.16):

Dette må du nesten spørre tinder om. Filt mulig ja, men det er veldig, veldig mange faktorer som spiller inn. Dermed kan jeg dessverre ikke si hvorvidt man vil vises til andre, men jeg kan med full sikkerhet si at det ikke lønner seg å kjøpe en boost. Den koster 80 kroner per stk, mens tinder pluss i sin dyreste versjon er verdt 170. Da er det lurt å omstarte kontoen sin 3-4 ganger i løpet av den betalte måneden og få 4 gratis booster ;)

Tror ikke man får med pluss-abonnementet om man sletter kontoen og lager ny? Er du sikker på at dette går?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest someone_here
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Tror ikke man får med pluss-abonnementet om man sletter kontoen og lager ny? Er du sikker på at dette går?

Man kan gjenopprette kjøpet sitt 

IMG_20210721_065352.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...