AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #1 Skrevet 11. juli 2021 Mens jeg tenker at han får finne ut av det der, ha alenetid også kanskje vi kan begynne på noe. Det føles så feil at han dumper henne kun pga sjans hos meg. Er jeg rar? Anonymkode: 6d703...3df
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #2 Skrevet 11. juli 2021 Du har helt rett. Om han bare går fra henne for å gå rett på neste så er han ikke noe å spare på. Anonymkode: d7e15...21f 11
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #3 Skrevet 11. juli 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Mens jeg tenker at han får finne ut av det der, ha alenetid også kanskje vi kan begynne på noe. Det føles så feil at han dumper henne kun pga sjans hos meg. Er jeg rar? Anonymkode: 6d703...3df Hvor møttes dere? hvis han gjør dette med henne, da gjør han det samme med deg når noe bedre dukker opp. Anonymkode: e3dc6...be3 1
Blått Skrevet 11. juli 2021 #4 Skrevet 11. juli 2021 9 hours ago, AnonymBruker said: Mens jeg tenker at han får finne ut av det der, ha alenetid også kanskje vi kan begynne på noe. Det føles så feil at han dumper henne kun pga sjans hos meg. Er jeg rar? Anonymkode: 6d703...3df Nei, du er ikke rar. Jeg skjønner veldig godt følelsen din. Det er jo noe med at han dumper henne så lett etter åtte måneder, så kan han lett gjøre det samme en gang til og det gjør jo vondt å tenke på at man risikerer å kaste bort åtte måneder på noen som stadig er på jakt etter noe bedre. Man ender jo ikke opp med å føle seg veldig spesiell. 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #5 Skrevet 11. juli 2021 "hei jeg vil bare vite om du kommer til å være der om jeg dumper hun første, hvis ikke gidder jeg ikke å dumpe henne" Anonymkode: b4948...aeb 6
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #6 Skrevet 12. juli 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hvor møttes dere? hvis han gjør dette med henne, da gjør han det samme med deg når noe bedre dukker opp. Anonymkode: e3dc6...be3 Blant venner. Anonymkode: 6d703...3df
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #7 Skrevet 12. juli 2021 Blått skrev (11 timer siden): Nei, du er ikke rar. Jeg skjønner veldig godt følelsen din. Det er jo noe med at han dumper henne så lett etter åtte måneder, så kan han lett gjøre det samme en gang til og det gjør jo vondt å tenke på at man risikerer å kaste bort åtte måneder på noen som stadig er på jakt etter noe bedre. Man ender jo ikke opp med å føle seg veldig spesiell. De har ikke ligget sammen og i blant møttes kun en gang i mnd. Vet ikke om det er viktig? Anonymkode: 6d703...3df
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #8 Skrevet 12. juli 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): "hei jeg vil bare vite om du kommer til å være der om jeg dumper hun første, hvis ikke gidder jeg ikke å dumpe henne" Anonymkode: b4948...aeb Ja, litt rart. Jeg sier ikke noe, bare behandler han som en venn. Når de har møttes så tenker jeg at det er koselig. Han sier stadig at han skal ta den store praten med henn, men det skjer ikke noe. Anonymkode: 6d703...3df
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #9 Skrevet 12. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): De har ikke ligget sammen og i blant møttes kun en gang i mnd. Vet ikke om det er viktig? Anonymkode: 6d703...3df Da er de vel verken sammen eller særlig interesserte.. Anonymkode: a02d7...da7 3
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #10 Skrevet 12. juli 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): De har ikke ligget sammen og i blant møttes kun en gang i mnd. Vet ikke om det er viktig? Anonymkode: 6d703...3df Sånt som dette er vel helt normalt, uten at noen trenger å vifte med flaggene av den grunn? De høres veldig halvveis ut, og har antagelig ingen fremdrift i datingen sin, men gidder liksom ikke avslutte. Noen dater gjerne flere samtidig, men går all in for den ene, når det endelig kjennes rett. Hvis du virker lovende, så er det slett ikke rart at han avslutter noe, som antagelig ikke ledet noe sted. Anonymkode: 4c563...dc1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #11 Skrevet 12. juli 2021 Så du synes han skal være utro med deg mens han fremdeles er sammen med hun andre? 🤨 Anonymkode: a33ff...b55
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #12 Skrevet 12. juli 2021 Er det han som sier de ikke har ligget med hverandre? Og kun ser henne 1 gang mnd? hm.. så nå vil han ligge med deg? Riktig sjarmør han her. Anonymkode: b07bd...c02
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #13 Skrevet 12. juli 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Så du synes han skal være utro med deg mens han fremdeles er sammen med hun andre? 🤨 Anonymkode: a33ff...b55 Tror du leste HI veldig annerledes enn jeg tolket det som. Det var vel heller omvendt. Hun vil ikke ha noe med han å gjøre før han hadde gjort slutt med den andre og så ventet en stund før han evt. kommer til henne. Hun vil ikke at han skal dumpe denne dama bare for å hoppe videre til henne. Hun vil være sikker på at han ikke bare kommer til henne kjapt og gæli, for da tviler hun på at han er så ekte som han sier. Hvis det er sånn at de to ikke har hatt sex, ikke har sett hverandre så mange ganger over de månedene, så virker det ikke veldig ...finner ikke rette ordet... Det virker ikke som det er noe ordentlig forhold mellom dem heller da. Om han sier i fra til den andre dama at han ikke ønsker å fortsette datingen med henne så ser jeg ikke noen grunn til å la være å date han selv. Anonymkode: 614b6...6f4 2
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #14 Skrevet 12. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Da er de vel verken sammen eller særlig interesserte.. Anonymkode: a02d7...da7 Skriver jo at de har datet, ikke et forhold. Anonymkode: 6d703...3df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå