Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal begynne på mitt andre år av ett femårig studie nå om 1 mnd. Jeg har en kjæreste hjemme, og vi har hatt avstandsforhold i ett år nå. Det har egentlig fungert greit, mye fordi jeg har kunnet være hjemme mye pga stengte studiesteder og digital undervisning. Han gikk sitt siste år på fagskole når jeg begynte, og planen var at han skulle søke jobber der som jeg studerer sånn at vi kunne flytte sammen nå. Han søkte og søkte, men ingen napp å få i min by. Han har nå fått seg en jobb hjemme, men planen er å fortsette å søke seg til min by. 

Jeg sa opp leiligheten min som jeg delte med en venninne, fordi jeg var skråsikker på at han kunne finne seg en eller annen jobb. Dette ser jeg i ettertid var dumt, men gjort er gjort. Nå må jeg finne meg et kollektiv, noe jeg gruer meg fælt til. Jeg gruer meg generelt veldig til å dra tilbake til studiebyen og vekk fra kjæresten igjen, fordi jeg har det så utrolig fint med han og føler meg så ensom uten. Jeg blir i grunnen litt gal av å se han få avslag på avslag, når alt jeg vil er å flytte sammen med han.  Kjenner jeg bekymrer meg utrolig mye og gråter mye over det, selv om det enda er 1 mnd til jeg må dra igjen..

Anonymkode: b73c8...8e5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...