Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som har vært i forhold over mange år, men avsluttet forholdet.. hva var årsaken og føltes det riktig bare der og da, eller har du angret etterpå?

Er i ett langvarig forhold nå, og føler jeg har prøvd alt. Vi begge må få til endringer for at det skal fungere, men har ikke lenger troen på at vi får det til. 

Anonymkode: 618ef...c42

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri angret på at et forhold har tatt slutt. Ett par av dem burde ikke vært startet en gang. 🙈

Det viktigste er å vite om du vil være i forholdet fordi du elsker han/henne eller om du er redd for å være alene. 

Vil du virkelig ha han/henne? Jobb med det. 

AnonymBruker
Skrevet

Ofte er frykten for endringene og det ukjente det som holder igjen folk. Har selv vært der. Aldri angret for å ha gått, selvom det selvfølgelig har vært sorg over bruddet når det først har skjedd. Når sorgen har landet har jeg sett at det var til det beste. 

Hatt to lange forhold, et hvor jeg jobbet for forholdet alene og jeg ga opp til slutt og et hvor vi begge prøvde, men vi hadde vokst for mye fra hverandre. Vi gikk ifra hverandre som venner og er venner den dag i dag. For min del tror jeg nøkkelen til at jeg ikke angrer er at jeg har prøvd det som prøves kan før jeg har gitt opp og avsluttet forholdet. Hvis du føler det fortsatt kan reddes er det verdt å prøve litt til om det er den personen du vil ha. Føler du at du jobber alene eller at det er nytteløst ville jeg ikke kastet bort mer tid.

Anonymkode: 73787...3f3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

De jeg kjenner som har angret, har gjort det fordi de hopper på en ny forelskelse. Enten ender det med at han egentlig ikke var interessert i så mye mer enn sex, eller at følelsene dabbet av ganske raskt der og.

Om man går ene og alene fordi man ikke får forholdet til å fungere tror jeg ikke det er mulig å angre. 

Anonymkode: d0e49...39e

• Liker 3
Skrevet

Er i et samlivsbrudd nå, og det var han som gjorde det slutt. Personlig sitter jeg igjen med så mange spørsmål om hva, når og hvorfor. Ta en prat med han/henne om hva du føler ikke fungerer. Kanskje vurdere parterapi? Ikke minst står vi oppi en pandemi nå, som kan gjøre at ting føles enda verre enn det egentlig er. Lykke til ❤️

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Sliter med akkurat det samme spørsmålet, skal jeg bli eller gå... Hadde et lite sammenbrudd i dag, og kontaktet familievernkontoret. Jeg må ha hjelp til å sortere tanker og følelser, og håper virkelig de kan hjelpe🤞 Tror jeg vet hva jeg vil, men er likevel full av tvil og dårlig samvittighet for barna vi har... 

Anonymkode: 3326e...bfa

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.7.2021 den 13.01):

hva var årsaken og føltes det riktig bare der og da, eller har du angret etterpå?

Gikk på grunn av vold og at hele forholdet rett og slett var skikkelig dårlig. Vi hadde vært sammen i atten år, men de siste åra var det ikke kyssing/klemming en gang. Jeg angrer kun på at jeg ikke gikk før. Men det var først nå det gikk an. 

Anonymkode: 57ded...001

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...