AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #1 Skrevet 11. juli 2021 Har en bekjent som tapper meg for energi. Vet ikke helt hvorfor. Hun er veldig positiv og glad person. Snakker mye. Når vi møtes så forteller hun mye om guttene sine. Hva de skal gjøre i helga. Hva de skal i ferien. Hva de har handlet. Kjenner bare at det sliter meg ut. Kan det være pga at jeg er helt motsatt av henne? Jeg er stille og introvert Anonymkode: f4904...272
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #2 Skrevet 11. juli 2021 Jeg er selv introvert. Og den settingen du beskriver ville jeg hvertfall blitt sliten av. Særlig hvis hun snakker mye. Så får jeg alltid stress i meg når det prates mye om barn og A4-liv, siden jeg ikke har det og skal heller ikke ha det. Men tror det er litt som mensen, selv om du har bestemt deg for å ikke få barn så minner kroppen deg på at JO DET SKAL DU. Og det tuller til hjernen min. Så det føles som at jeg i underbevisstheten blir stresset når folk begynner å snakke om sånne ting. Prøv heller å gjør andre ting med denne venninnen hvor ikke skravla går konstant. Foreslå filmkveld. Anonymkode: 14aef...a87
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #3 Skrevet 11. juli 2021 Tja, handler mer om å bli stimulert riktig. HVEM man bruker tid på, ikke tenk automatisk introvert. Ofte bruker folk tid på feil mennesker og aktivitet. Husk, egentid er viktig for alle. Uansett personlighetstype. Anonymkode: ebc59...bce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå