AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #1 Skrevet 11. juli 2021 Jeg har sukkermaur/jordmaur ute i hagen, men jeg aner ikke hvor tuen er. De kommer også inn gjennom terassedøren. Jeg har lagt ut giftåte både ute og inne, men det hjelper ikke. Frukttrærne ute i hagen har nå fått masse bladlus som maurene melker og beskytter. - Noen som vet hvor mye det koster å få et skadedyrfirma til å bekjempe maurene? - Og noen som har noen andre gode tips eventuelt? Jeg har sprayet trærne med grønnsåpevann og har tatt tape rundt stammen for å hindre maurene i å gå opp. Anonymkode: 66bea...b54
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #2 Skrevet 11. juli 2021 3000 kroner betalte vi. Anonymkode: 4ecc3...ec4
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #3 Skrevet 11. juli 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): 3000 kroner betalte vi. Anonymkode: 4ecc3...ec4 Visste dere da hvor tuen var, eller fant firmaet den? Og ble dere helt kvitt problemet? Anonymkode: 66bea...b54
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #4 Skrevet 11. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Visste dere da hvor tuen var, eller fant firmaet den? Og ble dere helt kvitt problemet? Anonymkode: 66bea...b54 Firmaet gjorde alt for oss. Vi har ikke hatt problem siden. Anonymkode: 4ecc3...ec4 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #5 Skrevet 11. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Firmaet gjorde alt for oss. Vi har ikke hatt problem siden. Anonymkode: 4ecc3...ec4 Takk for svar, det var ikke så ille pris heller. Jeg setter pris på flere tilbakemeldinger, dersom andre leser dette 😊 Anonymkode: 66bea...b54
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #6 Skrevet 11. juli 2021 I noen innbo- og husforsikringer er slikt inkludert. Foreldrene mine hadde maur, og de betalte kr 500 i egenandel. Firmaet forsikringen hadde kontrakt med, kom så ofte det var behov. I det tilfelle vil det si ganske ofte. Anonymkode: ca2b8...586 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #7 Skrevet 11. juli 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): I noen innbo- og husforsikringer er slikt inkludert. Foreldrene mine hadde maur, og de betalte kr 500 i egenandel. Firmaet forsikringen hadde kontrakt med, kom så ofte det var behov. I det tilfelle vil det si ganske ofte. Anonymkode: ca2b8...586 Tusen takk for tips 😊, jeg skal sjekke det ut 👍 Anonymkode: 66bea...b54
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå