AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #1 Skrevet 11. juli 2021 Heisann! Har kjøpt meg en ny paviljong på plantasjen tidligere i år, og monterte den før helgen. Den var ok å montere, men det jeg merker nå er at sideveggene slettes ikke er optimale. Det er jo ikke noen form for fester på bunn av veggene, slik at de bare blafrer i vei. Kommer jo inn i salongen når vi sitter å spiser der. Noen som har noen gode løsninger på det? Eller må jeg bare innse at de må av? Vil jo bare bli irritasjon til slutt. Hadde drømt om en lun og fin uteplass, ikke en slosskamp med en teltduk under måltidene 🙉 Kanskje dårlig undersøkelse av meg i forkant..! Anonymkode: 32d26...168
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #2 Skrevet 11. juli 2021 Vi hadde samme problem. Prøvde med sånne lodd med klyper man bruker på duker, men det ble for lett likevel. Løste det med å sku inn kroker på rekkverk og sydde på ringer nederst på duken. Vi lukker bare de to sidene uansett, og dette fungerer helt supert. Om du ikke har den muligheten, kanskje finne noen tyngre lodd og henge på? Bare vær litt obs, kommer det et skikkelig vindkast kan du brått på et lodd i huet 🙈 Anonymkode: 5b832...0b8
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #3 Skrevet 11. juli 2021 Haha, slett ikke dumt! Kanskje jeg må prøve det? Husker du hvor du kjøpte ringene og sånn? Vi tenker også bare å lukke 2/4 vegger (litt skjerming fra en nabo som henger over terrassen for å prate hele dagen🙉) Anonymkode: 32d26...168
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #4 Skrevet 11. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Haha, slett ikke dumt! Kanskje jeg må prøve det? Husker du hvor du kjøpte ringene og sånn? Vi tenker også bare å lukke 2/4 vegger (litt skjerming fra en nabo som henger over terrassen for å prate hele dagen🙉) Anonymkode: 32d26...168 Nei husker ikke helt, men vi bare brukte noen litt store skiver. Og sånne skrukroker. Sikkert Biltema eller noe 😃 Lykke til, kjenner til frustrasjonen 😂 Anonymkode: 5b832...0b8
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #5 Skrevet 11. juli 2021 Bare husk å skru så langt ned som mulig, blir det for mye slakk så bråker det hver gang det blåser 😅 Anonymkode: 5b832...0b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå