AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #1 Skrevet 11. juli 2021 Har kommet i kontakt med ei kjempesnill jente via Tinder. Vi kan prate om alt mulig og også flørte. Men saken er den at hun er ganske stor og jeg tenner ikke på store jenter. Ja jeg vet, men kan ikke gjøre noe med hormonene mine. Jeg vil så gjerne elske henne. Vi være mer enn bare bestevenn slik hun vil. Hvordan kan jeg motivere henne til å spise sunnere, mindre og trene mer? Anonymkode: 10ee1...e34 4
GammelKaktus Skrevet 11. juli 2021 #3 Skrevet 11. juli 2021 Jeg tenker som feit og sjarmerende selv (😄) at hvis du ikke tenner på henne nå så kan du la henne være å gå videre. Man kan ikke gå inn i et forhold med et menneske man ikke tenner på. Hun vil jo bare være venn med deg og virker det som så den seksuelle kjemien er nok ikke der for noen av dere og den er jo nesten et minimum når man skal etablere et forhold. 38
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #4 Skrevet 11. juli 2021 Hun fortjener en bedre enn deg! Anonymkode: f9841...419 6
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #5 Skrevet 11. juli 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Har kommet i kontakt med ei kjempesnill jente via Tinder. Vi kan prate om alt mulig og også flørte. Men saken er den at hun er ganske stor og jeg tenner ikke på store jenter. Ja jeg vet, men kan ikke gjøre noe med hormonene mine. Jeg vil så gjerne elske henne. Vi være mer enn bare bestevenn slik hun vil. Hvordan kan jeg motivere henne til å spise sunnere, mindre og trene mer? Anonymkode: 10ee1...e34 Ærlig talt. Bare la henne gå og finn noen andre som er slanke. Dere har bare kontakt på Tinder og er da ikke glade i hverandre enda engang. Anonymkode: de8f3...7ad 16
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #6 Skrevet 11. juli 2021 Hvorfor ikke starte med "knekkebrød og vann"-dater? Anonymkode: c48fe...e53 3
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #7 Skrevet 11. juli 2021 La henne gå. Jeg er selv overvektig, men normalvektig til tider. Og jeg vil heller møte noen da jeg er overvektig, og som kan elske meg for den jeg er. Enn å møte en da jeg er normalvektig, men som ikke vil ha meg, da jeg legger på meg. Anonymkode: 4bfcb...324 17
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #8 Skrevet 11. juli 2021 Ditch henne. Hun kommer til å bli feitere med åra. Anonymkode: ef6b7...1cc 9
Krysopras Skrevet 11. juli 2021 #9 Skrevet 11. juli 2021 Noen ganger faller man for personen, men ikke utseendet. Andre ganger faller man for utseendet, men ikke personen. Det er helt ok. Finn deg en der du liker begge deler, og hun vil sikkert finne en som liker hele henne. Mest fair, og alle er fornøyde på sikt. 12
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #10 Skrevet 11. juli 2021 Takk for svar! Da sender jeg henne melding om at hun får finne seg noe bedre. Anonymkode: 10ee1...e34 10
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #12 Skrevet 11. juli 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Takk for svar! Da sender jeg henne melding om at hun får finne seg noe bedre. Anonymkode: 10ee1...e34 Anonymkode: c48fe...e53 5
GammelKaktus Skrevet 11. juli 2021 #13 Skrevet 11. juli 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Takk for svar! Da sender jeg henne melding om at hun får finne seg noe bedre. Anonymkode: 10ee1...e34 Godt at kg kunne være til hjelp... 8
Gjest DEN NAKNE GARTNER Skrevet 11. juli 2021 #14 Skrevet 11. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har kommet i kontakt med ei kjempesnill jente via Tinder. Vi kan prate om alt mulig og også flørte. Men saken er den at hun er ganske stor og jeg tenner ikke på store jenter. Ja jeg vet, men kan ikke gjøre noe med hormonene mine. Jeg vil så gjerne elske henne. Vi være mer enn bare bestevenn slik hun vil. Hvordan kan jeg motivere henne til å spise sunnere, mindre og trene mer? Anonymkode: 10ee1...e34 Først må du motivere deg selv til å godta mennesker akkurat slik de er. Du er ikke klar for å elske et annet menneske når du ønsker å forandre vedkommende. Har problemer med å forstå hva du egentlig mener: Hvorfor skal du motivere henne til å spise sunnere, mindre og trene mer?
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #15 Skrevet 11. juli 2021 Det er en ærlig sak at man ikke tenner på noen sexuellt. Du får bare si at dessverre så føles det ikke riktig for deg, og ønske hun lykke til videre i livet. Jeg måtte gjøre det samme med en fyr jeg datet, alt stemte bortsett fra at jeg ikke klarte tanken på nærkontakt. Og da gikk det opp for meg at nei, alt stemte visst ikke likevel dessverre, sånn er det bare.. Anonymkode: 4f40b...cb4 6
GammelKaktus Skrevet 11. juli 2021 #16 Skrevet 11. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er en ærlig sak at man ikke tenner på noen sexuellt. Du får bare si at dessverre så føles det ikke riktig for deg, og ønske hun lykke til videre i livet. Jeg måtte gjøre det samme med en fyr jeg datet, alt stemte bortsett fra at jeg ikke klarte tanken på nærkontakt. Og da gikk det opp for meg at nei, alt stemte visst ikke likevel dessverre, sånn er det bare.. Anonymkode: 4f40b...cb4 Nå har jo hun allerede sagt at hun ikke ønsker noe mer enn en bestevenn med ts så jeg tror egentlig ikke han trenger å si så mye. Han er jo egentlig allerede friendzona. 7
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #17 Skrevet 11. juli 2021 FrøkenMånestråle skrev (4 minutter siden): Nå har jo hun allerede sagt at hun ikke ønsker noe mer enn en bestevenn med ts så jeg tror egentlig ikke han trenger å si så mye. Han er jo egentlig allerede friendzona. Åja, jeg tolket det som at han ønsket også å være mer enn bare en bestevenn slik hun vil. Men mulig jeg tolket det feil. Om det stemmer at hun bare vil være venn er det jo ingen problem nei.. Anonymkode: 4f40b...cb4 4
GammelKaktus Skrevet 11. juli 2021 #18 Skrevet 11. juli 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Åja, jeg tolket det som at han ønsket også å være mer enn bare en bestevenn slik hun vil. Men mulig jeg tolket det feil. Om det stemmer at hun bare vil være venn er det jo ingen problem nei.. Anonymkode: 4f40b...cb4 Jeg tolket det mer som at han ville endre henne slik at han kunne ha henne som kjæreste, "Vi være mer enn bare bestevenn slik hun vil" som han sa. 😄
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #19 Skrevet 11. juli 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Åja, jeg tolket det som at han ønsket også å være mer enn bare en bestevenn slik hun vil. Men mulig jeg tolket det feil. Om det stemmer at hun bare vil være venn er det jo ingen problem nei.. Anonymkode: 4f40b...cb4 Du tolket det rett. Kanskje litt rart skrevet. Men uansett, hun vil være kjæreste, det vil jeg også, men redd for at jeg vil skuffe og såre henne om jeg ikke får den opp. Anonymkode: 10ee1...e34 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #20 Skrevet 11. juli 2021 Jeg datet en svær mann. Etter at han dumpet meg tenner jeg bare på svære menn. Alt ved han ble fint. Ingen problemer med å tenne, tvert imot. Så dump henne, den rette vil være i fyr og flamme. Anonymkode: 799d6...8f4 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå