AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #1 Skrevet 11. juli 2021 Jeg har tenkt litt på dette. Kvinner liker ofte menn som viser dårlig moral og viser dårlig dømmekraft. Vi ser det i kjærlighetslivet og i politikken. Kver stemmer på partier som fører en politikk som er til skade på sikt. De blir ofte i samliv med menn som er til skade for dem selv. Så får de barn som er til skade for andre. Hvordan har det seg at kvinner elsker umoral? Anonymkode: 33d9c...04a 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #2 Skrevet 11. juli 2021 Jeg tror kanskje du bør komme deg litt ut blant folk, så kanskje du lærer at verden ikke er slik som den sannheten du har kokt sammen inni hodet ditt. Men jeg kan fortelle deg en ting som kvinner ikke liker. Det er folk som er så dømmende som du. Anonymkode: a87f7...682 13
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #3 Skrevet 11. juli 2021 Vedder på at det kommer en drøss med idioter inn i denne tråden som liksom skal svare seriøst på det du skriver, selv om det er bare piss, og i tillegg bevise det med personlige anekdoter. Bare nei. Til alt. Anonymkode: e4562...262 8
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #4 Skrevet 11. juli 2021 Jeg trodde vi ble tiltrukket av trygge og gode familiemenn. De dom egner seg som pappaer. Anonymkode: 0322f...4ea 3
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #5 Skrevet 11. juli 2021 Det ift politikk vet jeg ikke helt hva du sikter til. Er vel mange kvinner som stemmer rødt - så på den måten enig. Det er ikke slik at vi kvinner spesielt liker menn med dårlig moral og dømmekraft, men det er klart at disse menn kan ha noen andre iboende egenskaper som er tiltrekkende. Det er vel mer kjent at kvinner liker suksessrike menn med makt og penger. Anonymkode: 9ffa3...d3b 3
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #6 Skrevet 11. juli 2021 Det er flere single og barnløse kvinner nå enn noen gang tidligere, og flere alenemødre enn noen gang tidligere. Det er fordi de gir opp dårlige og ubrukelige menn. Hvis kvinner hadde likt dårlig moral så hadde de fleste vært gift og fått barn. Anonymkode: 1dbe8...e75 3
Gjest Rååååsa Skrevet 11. juli 2021 #7 Skrevet 11. juli 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Det ift politikk vet jeg ikke helt hva du sikter til. Er vel mange kvinner som stemmer rødt - så på den måten enig. Det er ikke slik at vi kvinner spesielt liker menn med dårlig moral og dømmekraft, men det er klart at disse menn kan ha noen andre iboende egenskaper som er tiltrekkende. Det er vel mer kjent at kvinner liker suksessrike menn med makt og penger. Anonymkode: 9ffa3...d3b En mann fra Rødt er jo ikke dumt. Da får hun muligens en mann som tar sin del av husarbeidet og en feminist. Masse flotte Rødt-menn. Vil hun ha en mann med makt og kapital, finn en i Høyre. Sjøl har jeg en MDGer. Glad i natur og ny (miljøvennlig) teknologi. Føler hun seg truet av alt og alle, finn en Frepper. Da kan hun drikke dårlig sprit, kjøre masse bil og handle Pepsi Max i Sverige. Finner hun er SVer kan hun la han ta seg av alt med barna. Han er bare myk og god, og klemmer henne dagen lang. Så ja, om vi skal generalisere litt. Kvinner som ikke stemmer ender sikkert opp med bad guys.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #8 Skrevet 11. juli 2021 Rååååsa skrev (3 minutter siden): En mann fra Rødt er jo ikke dumt. Da får hun muligens en mann som tar sin del av husarbeidet og en feminist. Masse flotte Rødt-menn. Vil hun ha en mann med makt og kapital, finn en i Høyre. Sjøl har jeg en MDGer. Glad i natur og ny (miljøvennlig) teknologi. Føler hun seg truet av alt og alle, finn en Frepper. Da kan hun drikke dårlig sprit, kjøre masse bil og handle Pepsi Max i Sverige. Finner hun er SVer kan hun la han ta seg av alt med barna. Han er bare myk og god, og klemmer henne dagen lang. Så ja, om vi skal generalisere litt. Kvinner som ikke stemmer ender sikkert opp med bad guys. Det en må tenke på er resultatene av politikken. Vi ser jo at det kommer til å gå dårlig med Norge gjennom kvinners stemming. Og gjerne i høyest grad gjennom dem du har så positivt inntrykk av i kommentaren din over. Anonymkode: 33d9c...04a
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #9 Skrevet 11. juli 2021 Ja kvinner liker menn som ikke bryr seg om dem eller noen andre. Menn som gir faen i damer er han som får damer etter seg. Det er også vitenskapelig bevist at kvinner liker menn som er dark triad (narsissisme, makivellianisme, psykopati). Anonymkode: c73e5...692
Gjest parkeringsvakten Skrevet 11. juli 2021 #10 Skrevet 11. juli 2021 At de har en annen moral enn deg betyr ikke at den er dårlig, ts
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #11 Skrevet 11. juli 2021 parkeringsvakten skrev (Akkurat nå): At de har en annen moral enn deg betyr ikke at den er dårlig, ts Jo, det betyr det. Relativisme er tull. Det er bare en virkelighet og en godhet. En må se på resultatet. Anonymkode: 33d9c...04a
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #12 Skrevet 11. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jo, det betyr det. Relativisme er tull. Det er bare en virkelighet og en godhet. En må se på resultatet. Anonymkode: 33d9c...04a Folk verdsetter resultater forskjellig. Enten så tro du på Gud, og da er moral objektivt. Ellers så er alt fritt fram. Anonymkode: c73e5...692
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #13 Skrevet 11. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Folk verdsetter resultater forskjellig. Enten så tro du på Gud, og da er moral objektivt. Ellers så er alt fritt fram. Anonymkode: c73e5...692 At folk misforstår verdi er greit og da kan de verdsette resultat forskjellig. Men det er jo noe som faktisk betyr mer enn noe annet. Anonymkode: 33d9c...04a
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #14 Skrevet 11. juli 2021 Det er vel noe med det, at man instinktivt søker etter urmannen. En mann som ikke går av veien for det minste. En som evner å sloss og beskytte når det gjelder. Mulig ikke rasjonelt i dag, men det ligger nok i oss. Anonymkode: 1ecf1...1b1 1
Gjest parkeringsvakten Skrevet 11. juli 2021 #15 Skrevet 11. juli 2021 7 minutter siden, AnonymBruker said: Jo, det betyr det. Relativisme er tull. Det er bare en virkelighet og en godhet. En må se på resultatet. Anonymkode: 33d9c...04a Ja, det er sant. Og den eneste riktige moralen er den som er i koranen. Alle andre moraler er feil
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #16 Skrevet 11. juli 2021 parkeringsvakten skrev (Akkurat nå): Ja, det er sant. Og den eneste riktige moralen er den som er i koranen. Alle andre moraler er feil Jeg er ikke enig i det, men du må gjerne tro det. Anonymkode: 33d9c...04a
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #17 Skrevet 11. juli 2021 parkeringsvakten skrev (Akkurat nå): Ja, det er sant. Og den eneste riktige moralen er den som er i koranen. Alle andre moraler er feil Det er ikke folkemord i koranen som som i Bibelen. Så du har nok rett. Anonymkode: c73e5...692
Gjest parkeringsvakten Skrevet 11. juli 2021 #18 Skrevet 11. juli 2021 Just now, AnonymBruker said: Jeg er ikke enig i det, men du må gjerne tro det. Anonymkode: 33d9c...04a Det var synd å høre at du bruker feil moral
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #19 Skrevet 11. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er ikke folkemord i koranen som som i Bibelen. Så du har nok rett. Anonymkode: c73e5...692 Jeg kjenner ikke til folkemord i bibelen og viss noen kan minne om det, må det i alle fall være krigene til jødene. Som også er med i islam. Muhammed var jo attpåtil en kriger, så om noe er fredfult er det i alle fall ikke islam. Anonymkode: 33d9c...04a
Gjest parkeringsvakten Skrevet 11. juli 2021 #20 Skrevet 11. juli 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg kjenner ikke til folkemord i bibelen og viss noen kan minne om det, må det i alle fall være krigene til jødene. Som også er med i islam. Muhammed var jo attpåtil en kriger, så om noe er fredfult er det i alle fall ikke islam. Anonymkode: 33d9c...04a Gud druknet jo alle på jorden utenom Noa og company, da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå