Gå til innhold

Tente du på din gravide partner?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Samboer og jeg har hatt en lang tørkeperiode, fordi jeg er gravid og mistet lysten helt. Nå er lysten kommet veldig (!) tilbake, og jeg hintet til samboer om at i kveld er kvelden. Noe han ble i ekstase for, så klart 😅 han sa og at da ønsket han at jeg skulle ta på en av "outfitene" mine, jeg lo og sa at det kom til å rakne på grunn av magen. Men hørtes ut som han ville det likevel 💁‍♀️

Vi har hatt et ekstremt godt sexliv, til tross for barn på siden av. Flere ganger i uken har jeg kledd meg opp i gjennomsiktige catsuits, og vi har hatt lange og harde økter. Til vanlig er jeg veldig slank, med store bryster og greie former ellers. Nå er selvsagt magen i veien. 

Jeg føler meg selvfølgelig ikke sexy i den forstand, og føler meg bare som en kropp som produserer en annen kropp 💁‍♀️ men samboer insisterer på at jeg er sexy fortsatt. Er det slik at du tente på partneren din på samme måte når hun var synlig gravid? Eller var dette noe du bare sa for å få innpass på soverommet? 😅

Anonymkode: d59a1...e62

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Min samboer elsket kroppen min som gravid, så her har det absolutt ikke vært noe mistanke om at han ikke blir tent. 😅 Han er heller ikke en av de som er skikkelig opptatt av sex og gjør hva som helst for å ha sex, så med mindre din partner heller ikke er av typen som gjør/sier hva som helst for å få deg «på gli», kan du nok trygt si at han synes du er sexy! 😍

Anonymkode: 6b10c...236

Skrevet

Hvis min kjære ikke tente på meg som høygravid, ja, da var han en skikkelig god skuespiller. 

Selv om jeg synes andre gravide ser skikkelig flotte ut, følte jeg meg som en vaggende flodhest. 😂

Synes du skal stole på ham, jeg. Og med alle de ekstra hormonene som raser rundt i kroppen din, så kan det bli heftig. Bær magen din med stolthet. Det er jo et lite under at det i det hele tatt er mulig at den rommer et lite barn. 🤗

• Liker 1
Skrevet
Fioljenta skrev (13 minutter siden):

Hvis min kjære ikke tente på meg som høygravid, ja, da var han en skikkelig god skuespiller. 

Samme her.

Siden han er ekstremt rett frem er jeg veldig trygg på at det ikke var skuespill. 

AnonymBruker
Skrevet

Graviditets tiden er vel den tiden det er aller størst sjangse for at mannen er utro har jeg hørt og lest. Hvorvidt det er fordi det er mindre sex eller at partneren ikke er like sexy er det bare de som vet.

Anonymkode: 9b82d...cfb

Gjest Alterego666
Skrevet

Veldig! Hadde et strålende sexliv under graviditet. Ble egentlig bare bedre og bedre helt fram til fødsel. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Graviditets tiden er vel den tiden det er aller størst sjangse for at mannen er utro har jeg hørt og lest. Hvorvidt det er fordi det er mindre sex eller at partneren ikke er like sexy er det bare de som vet.

Anonymkode: 9b82d...cfb

Noen menn er drittsekker😭  Fysj altså. 

Anonymkode: fa395...0cd

AnonymBruker
Skrevet

Så utrolig heldig du er! 

Min mann tente ikke på meg gjennom hele svangerskapet, og ville ikke ha sex i det hele tatt. Jeg måtte omtrent lure han til det (nei jeg voldtok han ikke). Vi lå sammen kanskje 4 X på over ett år 😞

Anonymkode: f5d07...d4e

Skrevet
Alterego666 skrev (På 11.7.2021 den 22.22):

Veldig! Hadde et strålende sexliv under graviditet. Ble egentlig bare bedre og bedre helt fram til fødsel. 

Ditto!

Skrevet

Noe mer sexy enn tanken på at en kvinne vil bære frem mitt barn, finnes jo ikke.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det gjorde jeg så absolutt. Vi holdt på helt til de aller siste ukene.

Anonymkode: 5826f...3eb

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tente på min.

Anonymkode: fbbee...2ff

AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke tenke meg at mannen min syntes jeg var sexy da jeg var gravid. Han ville ikke ha kos i det hele tatt de siste månedene. Det skjønner jeg godt og respekterte det. Det er lite som er sexy med en gravid kropp, det skjønner jeg selv.

Anonymkode: a5303...297

AnonymBruker
Skrevet

Stinkende utflod og sex. Nei takk jeg står over sier jeg til mannen min selv.

Anonymkode: ecb25...af9

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke sex med gravide kvinnfolk. Der har jeg en sperre. Tror kjerringa ble litt frustrert. 

Anonymkode: 2f1fb...c86

AnonymBruker
Skrevet

Høygravid selv, samboer har ikke rørt meg siden testen viste positiv. Samme reaksjon sist.. kjipt, men lite jeg får gjort med det (og forstår det godt egentlig).

Anonymkode: 19bc2...98d

Skrevet

Kona er gravid for tida, så denne var aktuell. Jeg tente veldig (mer enn vanlig) på kona når hun var gravid forrige gang. Denne gangen er det nok kanskje litt mindre enn vanlig, uten at jeg egentlig kan sette fingeren på hvorfor det er slik. Hun er en del mindre opptatt av sex nå som hun er gravid (akkurat som forrige gang).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...