norw Skrevet 11. juli 2021 #1 Skrevet 11. juli 2021 Jeg gir aldri superlikes, men hva tror dere om å gi superlikes til damer som allerede har likt meg?
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #2 Skrevet 11. juli 2021 norw skrev (11 minutter siden): Jeg gir aldri superlikes, men hva tror dere om å gi superlikes til damer som allerede har likt meg? Kan kun snakke for meg selv, men jeg sender veldig få likes. De jeg gjør det til, er jeg interessert i å få kontakt med. Ikke bare for å få en høy samling med menn liksom. Dvs jeg håper på like tilbake, og hadde blitt glad for en superlike:) evnt kan du bare like henne og sende en mld etterpå. Send hvertfall melding uansett. Anonymkode: 6cf55...b91 1
Hr. Aktiv Skrevet 11. juli 2021 #3 Skrevet 11. juli 2021 Jeg får noen superlikes fra damer jeg også liker. Jeg synes det er litt søtt. Det får meg til å virke litt mere spesiell. 🥰 Jeg dater dem, men desverre blir det liksom ikke noen klaff for min del. Sikkert flotte damer til den rette.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #4 Skrevet 11. juli 2021 norw skrev (1 time siden): Jeg gir aldri superlikes, men hva tror dere om å gi superlikes til damer som allerede har likt meg? Det er hyggelig da. Men synes i så fall du bare skal gi superlikes hvis du faktisk liker dama veldig godt. Anonymkode: b6aa8...bd1 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #5 Skrevet 11. juli 2021 Har aldri gitt en superlike med vilje som jeg kan huske. Tenderer til å sveipe oppover/nedover, eller hva det nå er, ved feiltagelse. Det tragiske er at det var meninga å sveipe vekk personen 🙈 Virker som menn alltid liker tilbake ved superlike. De liker altså ikke nødvendigvis profilen min men det at noen synes de var så interessante/attraktive 😬 Jeg tar en kort høflig chat med superlikekandidaten som jeg litt etter lar dø ut. De blir så glade for superlike at jeg ikke har hjerte til å innrømme feilen. Har ingen anbefaling ift denne funsksjonen. Jeg går ut fra at også andre kan trykke feil og det er det jeg går ut av når jeg en sjelden gang mottar en slik. Ikke mer sannsynlig at jeg liker tilbake bare fordi... Men det er meg. Anonymkode: 932b3...a8c 1
Uni Skrevet 11. juli 2021 #6 Skrevet 11. juli 2021 8 hours ago, norw said: Jeg gir aldri superlikes, men hva tror dere om å gi superlikes til damer som allerede har likt meg? Tenker de da blir glade. Det ville fått meg til å tenke at "han har høyresveipet MEG, og ikke hver eneste dame han kom over". Det er pluss.
wandagirl Skrevet 11. juli 2021 #7 Skrevet 11. juli 2021 Jeg har en tendens til å tro det er gjort ved en feil, siden jeg ofte gjør det feilaktig selv🤷♀️ 3
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #8 Skrevet 11. juli 2021 Jeg gir aldri superlikes, bortsett fra når det skjer ved en feil og jeg blir helt desperat etter å få den bort 🙈. Men - jeg har gold akkurat nå, og skal innrømme at jeg tar en ekstra titt på de jeg har fått superlike fra ;). Når det er sagt: om du liker eller superliker denne dama nå, så blir det jo uansett match 🤩. Ville heller lagt litt energi og omtanke i en første melding fremfor å tenke like/superlike – lykke til! 😀 Anonymkode: 3c85e...9c3 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #9 Skrevet 12. juli 2021 Har de allerede likt deg er det bare å kjøre på. Anonymkode: 747a8...058
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå