AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #1 Skrevet 11. juli 2021 Hadde kjempekoselig date i går med samboer. Ut og spise, god mat og god drikke. Litt drinker, men ikke veldig mye. Kommer hjem, litt brisne og kåte. Jeg suger og rir han til han kommer. Han begynner å slikke meg og fortsetter med fingrene. Plutselig merker jeg at han rett og slett sovner….med hendene mellom beina så bare sovner han. Kjente at det føltes ikke greit i det hele tatt. Var jo tydeligvis at bare han fikk sitt så var det greit og jeg var ikke så spennende lenger. Har skjedd før også, føles rett og slett litt ydmykende og veldig kjedelig slutt på en koselig kveld. Anonymkode: 12d13...6d2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #2 Skrevet 11. juli 2021 Shit happens 😂 snakk med mannen din om det eller slutt å ha sex når dere er trøtte og brisne. Anonymkode: 6ca45...cf1 10
Gjest Elder Millennial Skrevet 11. juli 2021 #3 Skrevet 11. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hadde kjempekoselig date i går med samboer. Ut og spise, god mat og god drikke. Litt drinker, men ikke veldig mye. Kommer hjem, litt brisne og kåte. Jeg suger og rir han til han kommer. Han begynner å slikke meg og fortsetter med fingrene. Plutselig merker jeg at han rett og slett sovner….med hendene mellom beina så bare sovner han. Kjente at det føltes ikke greit i det hele tatt. Var jo tydeligvis at bare han fikk sitt så var det greit og jeg var ikke så spennende lenger. Har skjedd før også, føles rett og slett litt ydmykende og veldig kjedelig slutt på en koselig kveld. Anonymkode: 12d13...6d2 Kanskje like greit at du kommer først da neste gang? Tviler sterkt på at han gjør det med vilje😅
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #4 Skrevet 11. juli 2021 La han ta seg av deg først neste gang. Anonymkode: e8287...fca 2
Bloodflowers Skrevet 11. juli 2021 #5 Skrevet 11. juli 2021 Neste gang får han gjøre jobben på deg først, så kan du gi han etterpå. Skjønner at det ikke var en så hyggelig opplevelse. Ellers, har jeg hørt at mange menn blir trøtte av sex, så kanskje det er noe der? 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #6 Skrevet 11. juli 2021 Skjer hele tiden med typen min når han har drukket og kommet. Helt normalt🙃 Anonymkode: 26b3d...6f3 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #7 Skrevet 11. juli 2021 Nå er det vel bevist at menn faktisk blir trøtte av å få utløsning, noen mer enn andre og spesielt på kvelden med litt innabords. Skjønner det er kjipt, men det var nok ikke med vilje 😊 Neste gang kommer du først Anonymkode: 6bc7a...ef7 2
Hippogriff Skrevet 11. juli 2021 #8 Skrevet 11. juli 2021 Ikke la ham komme først, det er vel det han blir så døsig av
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #9 Skrevet 11. juli 2021 Han var veldig på at jeg skulle gjøre han først, vanligvis er jeg først, så han. Men, var vel bare fordi han var kåt og trøtt og måtte få sin utløsning kjappest mulig så han kunne sove. Anonymkode: 12d13...6d2 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #10 Skrevet 11. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han var veldig på at jeg skulle gjøre han først, vanligvis er jeg først, så han. Men, var vel bare fordi han var kåt og trøtt og måtte få sin utløsning kjappest mulig så han kunne sove. Anonymkode: 12d13...6d2 Det var jo ganske egoistisk av han i så fall. Jeg har egentlig sluttet å ligge med mannen min når han er mer enn brisen for det blir sjeldent særlig tilfredsstillende 🤷♀️ Anonymkode: 17528...674 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #11 Skrevet 11. juli 2021 I løpet av et langt forhold er det mye som skjer. At min mann et par ganger har sovnet under sex har imidlertid ikke medført kriser. Bare litt latter og småerting. Han gjorde det jo ikke for å være ufin, men fordi han var full og trøtt. Anonymkode: 62adb...4cf 3
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #12 Skrevet 11. juli 2021 Det har jeg gjort også. Noen ganger vil man så gjerne men det går ikke alltid an å holde seg våken. Sånt ler man bare bort. Anonymkode: 0d2d6...c19 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #13 Skrevet 11. juli 2021 Jeg gjorde det samme med mannen min, brisne og ivrige. Jeg ble ferdig først, og skulle hjelpe han med å "bli ferdig". Skjedde vel ikke, jeg sovnet på armen hans mens jeg drev på 😂 Liker best å være edru, da jeg slukner så kjapt når jeg er brisen og "ferdig". Mannen er ikke sur, han forstod jo at jeg ikke gjorde det med vilje. Tok det igjen dagen etter bare! Anonymkode: 6296c...811 2
Pingvinen Skrevet 11. juli 2021 #14 Skrevet 11. juli 2021 Min erfaring er at menn blir trøtte og mister interessen for å fortsette etter de har fått orgasme. Så hvis det er viktig for deg å komme sørger du for å få ditt først 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #15 Skrevet 11. juli 2021 Det har skjedd her også 😂 Mannen min blir ekstra kåt når han er full. Men min vanligvis ivrige og herlige mann i sengen, sovner gjerne de få gangene han er full og vi har sex. Nå har jeg sagt at hvis vi skal ha sex når han er full, så er det stående slik at han ikke sovner 😂😉 Anonymkode: bca04...a50 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #16 Skrevet 11. juli 2021 Hadde blitt drittsur. Ser flere her mener det er normalt, men det er respektløst. Han får drikke litt mindre eller skjerpe seg. Man sovner ikke under sex med mindre man er syk Anonymkode: 3bfa5...edd
sicario Skrevet 11. juli 2021 #17 Skrevet 11. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det var jo ganske egoistisk av han i så fall. Jeg har egentlig sluttet å ligge med mannen min når han er mer enn brisen for det blir sjeldent særlig tilfredsstillende 🤷♀️ Anonymkode: 17528...674 Ingen sex er bedre en fyllesex. sex er siste jeg tenker på når jeg har drukket. Mat og søvn er eneste som lokker.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #18 Skrevet 11. juli 2021 sicario skrev (1 minutt siden): Ingen sex er bedre en fyllesex. sex er siste jeg tenker på når jeg har drukket. Mat og søvn er eneste som lokker. Men gjør det gjerne klart i enhver tråd du svarer i relatert til sex at du ikke har hatt sex, frivillig på over ti år. Anonymkode: 3bfa5...edd
sicario Skrevet 11. juli 2021 #19 Skrevet 11. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Han får drikke litt mindre eller skjerpe seg. Anonymkode: 3bfa5...edd Eller evt gi faen å ha sex når han drikker. Er ikke vanskligere en det💁🏼. Sikker på at mange har sovnet under sex når rus er i bilde. Ingen ting å bli irritert over vel. Er da ingen big deal. Bare å le av.
sicario Skrevet 11. juli 2021 #20 Skrevet 11. juli 2021 Pingvinen skrev (3 timer siden): Min erfaring er at menn blir trøtte og mister interessen for å fortsette etter de har fått orgasme. Så hvis det er viktig for deg å komme sørger du for å få ditt først Er jo ikke vanskligere en dette. Sørg for at hun kommer først, så kan jo han bare sove etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå