Donnie Darko Skrevet 14. september 2005 #1 Skrevet 14. september 2005 HAH! Brei som jeg er i kjeften så sa jeg til Hu i Svingen at: "faen.. å vokse leggen kan da ikke være noe vondt" "Neivel?" Sa hun. Det endte med at hun overtalte meg til å prøve det. Det var faen ikke litt vondt en gang. Hun ble tydligvis misfornøyd og ba meg prøve det på låret. Jeg gjorde det også.. Det var omtrent like vondt som å rive av et plaster. Hun ble ikke fornøyd da heller og hun overtalte meg til å prøve på lysken. Jeg gjorde det også. Det var bittelitt vondere enn å rive av et plaster men fortsatt ikke vondt nok til å skrive hjem om. Hva er egentlig dealen? Det finnes ikke vondt. HAH! (Hun spurte meg nå om ikke jeg ville prøve å ta det under armene.. vil egentlig ikke miste håra der men hvis det er det som skal til for å tilfredstille henne så...)
Hilde Skrevet 14. september 2005 #2 Skrevet 14. september 2005 Jeg vil heller være pingle enn å ha fantafrisyre på hele kroppen..
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2005 #3 Skrevet 14. september 2005 Varmvoks er ikke vondt synes jeg, men jeg anbefaler deg å prøve kaldvoksstriper (eller hva det heter - produktet er nesten fortrengt ut av bevisstheten min), gjerne på tynnhudete områder
vixen Skrevet 14. september 2005 #4 Skrevet 14. september 2005 Ta et hint nå da... hun vil ha deg glatt overalt og hun vet sikkert også at du er så sta at du skal bevise at det ikke er vondt... Så da går det som det går da. :kgblunk: -viXen-
Donnie Darko Skrevet 14. september 2005 Forfatter #5 Skrevet 14. september 2005 Varmvoks er ikke vondt synes jeg, men jeg anbefaler deg å prøve kaldvoksstriper (eller hva det heter - produktet er nesten fortrengt ut av bevisstheten min), gjerne på tynnhudete områder ← Det var kaldvoks vi brukte
lillesky Skrevet 14. september 2005 #6 Skrevet 14. september 2005 Hva med brazilian wax? Det er kjempe HOT her på KG!
Donnie Darko Skrevet 14. september 2005 Forfatter #7 Skrevet 14. september 2005 OK, da jeg vurdere det, så får dere tilbakemelding
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2005 #8 Skrevet 15. september 2005 Damer er da sletts ikke pinglete, det er jo nettopp vi som vokser oss. Har aldri klagd på at det er vondt, har jeg? Dama di er nok mer pinglete enn gjennomsnittet.
Gjest Milah Skrevet 15. september 2005 #9 Skrevet 15. september 2005 Jeg er helt enig med deg jeg Donnie, jeg synes overhodet ikke voksing er vondt. Men epilator, DET er pain!
Gjest Vindelspev Skrevet 15. september 2005 #10 Skrevet 15. september 2005 Voks er ikke vondt nei, enig med deg der.
hecuba Skrevet 15. september 2005 #11 Skrevet 15. september 2005 Hva med brazilian wax? Det er kjempe HOT her på KG! ← Ta brazilian wax selv?
Gjest Catwoman Skrevet 15. september 2005 #12 Skrevet 15. september 2005 Voksing er ikke vondt, syns heller ikke epilator er vondt. Men damer pleier vel heller ikke klage på at det er vondt vel? Det er gjerne menn som synes det er helt grusomt vondt hvis de skulle finne på å prøve. Så du burde heller briefe med at voksing ikke er vondt overfor andre menn
^me^ Skrevet 15. september 2005 #13 Skrevet 15. september 2005 Ta brazilian wax selv? ← hu i svingen kan vel sikkert hjelpe litt til
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2005 #14 Skrevet 15. september 2005 Å vokse er ikke så vondt, så lenge du slipper å dra av stripsen selv. I tillegg er det ganske annerledes hvis du aldri har fjernet hår enn å vokse et område der du tidligere har barbert mange ganger. Blir vondere når du har drevet med barbering tidligere må vite
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå