Gå til innhold

Babyen min er 8 uker og har siden han var 2 uker sovet 7-10 timer i strekk om natten

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han spiser siste måltid rundt 1 og da sover han gjerne til 8-10 neste morgen. Og da mener jeg uten mating om natten. Dette har han gjort siden han var 2 uker. Men jeg leste et sted at hvis de sover veldig mye kan de være slapp og derfor de er trøtte? Han spiser mye jevnt gjennom dagen og legger fint på seg. Syns han virker blid og fornøyd. Bare syns det er så rart at han sover natten gjennom. Føler alle i termingruppen er våken hver natt enda og hører veldig andre historier fra her inne 😅 Noen andre som har/hadde babyer som sov så lenge uten at det var noe galt med dem?

Anonymkode: d85ae...9ac

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Min datter sov 12 timer om natten da hun var 2 uker gammel, hun var frisk som en fisk👍🏻 Hun har alltid hatt et godt sovehjerte😄

Anonymkode: e0fc0...9ae

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jenta mi var sånn! Har alltid vært ei sovedokke, men ingen ting galt med henne ☺️

Anonymkode: 75904...0b9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mine har sovet sånn, friske og raske 😊

Anonymkode: 9207c...6a9

• Liker 1
Skrevet

Begge mine sov fra ca 23-07 helt fra de ble født.  Jeg vekte de aldri for at de skulle få mat og de var skikkelig rultne babyer og trivdes godt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Må du ikke vekke babyen for å mate når den sover så lenge? Det fikk jeg beskjed om å gjøre. 

Anonymkode: 0a759...6a7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Må du ikke vekke babyen for å mate når den sover så lenge? Det fikk jeg beskjed om å gjøre. 

Det er vel bare hvis de ikke legger på seg nok?

Anonymkode: d5ee7...77b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det kan kanskje ha med fødselsvekt å gjøre. Jeg fikk beskjed om å vekke for mat hver 4 time pga lav fødselsvekt 

Anonymkode: b41dd...795

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min var også sånn 😊 2 år gammel snart og sover enda natten gjennom. Veldig godt sovehjerte 😍 

Anonymkode: 4cee1...d7a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Guri malla, krysser fingrer og tær for at nøtta mi får like godt sovehjerte som babyene deres 😅 finnes det en oppskrift?

Anonymkode: e93e4...8fb

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...