Gå til innhold

Venninne som klager til meg om alt mulig

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er en venninne jeg har hatt noen år som jrg noen begynner å bli ganske temmelig lei av. Vi møttes på studie og har derfor samme yrke

og hun klager til meg om ALT! Jeg føler hun bruker meg som en søppelbøtte… 

det er ikke store ting hun klager på. Gjerne småting.. eksempel:

«Kjæresten min la ikke ut bilde av meg på insta»

«Kollegaen min spiste i arbeidstiden»

«Kollegaen min snakker til meg som om vi er venner, jeg er 10 år eldre enn henne»

slike lange meldinger får jeg hver dag.. hun klager på alt og ingenting til meg… jeg er så lei. Hun kommer aldri og forteller noe positivt eller spør hvordan jeg har det… det kommer bare en negativ avhandling hver dag…

Anonymkode: 7151f...84b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Haha kjenner igjen dette scenarioet… blir et helsikes spetakkel om man ikke responderer på desse intetsigende meldingene. For meg er det for sent, men rådet mitt til deg er:løøøøøp!!!

Alt vil forverre seg med alderen🤭om du synes det er slitsomt nå, så kan det blir myyye verre😅

Anonymkode: f581e...4c1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Haha kjenner igjen dette scenarioet… blir et helsikes spetakkel om man ikke responderer på desse intetsigende meldingene. For meg er det for sent, men rådet mitt til deg er:løøøøøp!!!

Alt vil forverre seg med alderen🤭om du synes det er slitsomt nå, så kan det blir myyye verre😅

Ja jeg såvidt begynt å kutte henne ut. Men her om dagen gjorde typen hennes det slutt med henne. Ser ganske dårlig ut at jeg kutter henne ut da…

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja jeg såvidt begynt å kutte henne ut. Men her om dagen gjorde typen hennes det slutt med henne. Ser ganske dårlig ut at jeg kutter henne ut da…

Jepp been there done that👍er gått så langt at jeg føler meg psykisk terrorisert. Håper du finner ut av det!

AnonymBruker
Skrevet

Fase ut. Ikke svar. Ved spørsmål, svar veldig sent på typ hver 3dje melding, "sorry hadde ikke på lyd, var midt oppi noe". Spør hun hva, kan du ikke svare, fordi du er midt oppi noe. Etterhvert blir du bare mer og mer opptatt. 

Anonymkode: 562b9...134

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i allverden ser ikke mennesker som klager og syter ekstremt mye, at de sliter ut menneskene nær seg? Hvordan har de blitt sånn,er de født med et negativt temperament? 

Anonymkode: f9a5f...7a9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Hvorfor i allverden ser ikke mennesker som klager og syter ekstremt mye, at de sliter ut menneskene nær seg? Hvordan har de blitt sånn,er de født med et negativt temperament? 

Anonymkode: f9a5f...7a9

Min bekjente er svært aggressiv. Mistenker psykisk sykdom, men kan ikke si noe😇men fy flate så belastende det er for meg😞og ja, har prøvd alle strategier. Konfrontering, ghosting-ALT. Hadde det bare vært så enkelt som å unnlate å svare…man synes jo også synd på mennesker, og de har jo også gode sider man setter pris på. Men det er uhyre viktig å passe seg. Jeg sliter selv med mye sykdom og blir dessverre påvirket negativt selv🥲

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...