Gå til innhold

Hege jeg er syk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bor i OBOS og har alltid gjort det, men har aldri fått halv husleie av den grunn.

Forøvrig er jeg enig med deg Malama; ikke noe jul i butikkene før 1. desember. Når de henger opp julebelysningen på Glassmagasinet i oktober er man jo lei lenge før jul jo.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg bor i OBOS og har alltid gjort det, men har aldri fått halv husleie av den grunn.

Har du ikke? Hm. Kan bare svare for meg selv. Kanskje det er en gave fra styret? Ikke helt sikker.

Skrevet

Ja jeg har heller aldri hørt at noen andre får det. Kanskje det er en egen bestemmelse i borettslaget der du bor? Uansett er det jo veldig fint for deg da.

Skrevet

Forøvrig er jeg enig med deg Malama; ikke noe jul i butikkene før 1. desember. Når de henger opp julebelysningen på Glassmagasinet i oktober er man jo lei lenge før jul jo.

Jepp. Dersom man får julepynten og JULA for tidelig, så blir det bare dumt.

Men JULEFORBEREDELSENE, det er noe annet. Gavehandling, nedvask, ferieplanlegging, å lage kort og gaver, ja alt det der, det er forberelser. Jeg liker å PAKKE INN gavene i desember, med julemusikk og kos. Det husker jeg fra vi var små, den dagen mamma sa at vi skulle pakke inn gavene, hun satte på ei juleplate, fant frem papir og merkelapper og gaver, også pakka vi inn, skrev på lapper og koste oss. Det skal være julestemning da. Men å handle dem inn, det er jo greit å gjøre tidligere, før det blir så mange andre som skal gjøre det samme (og, utnytte sag er jo alltid fint, så får man mer gave for pengene)

Men selve JULA, den kan vente til desember/advent.

Skrevet

For en gjeng :) Leste og lo :hoho: de to første sidene, utrolig morsomt, og jeg var egentlig skikkelig dritthumør.

Og jeg bare elsker julen

:nisseblunk:

Takk for oppmuntringen :)

Skrevet
Jeg vil også bo i OBOS  :grine:

Jeg har ikke noe spesielt ønske om å bo i OBOS - men kunne godt tenke meg halverte boutgifter i desember jeg også :sjenert:

Skrevet (endret)
Men når det begynner å snø skal jeg fort komme på jule-tanker og melde meg inn i "jeg-elsker-KG-juleforum-fordi-det-hjelper-meg-å-komme-

helskinnet-gjennom-den-fæle-høsten-dette-året-også-klubben"

HEGE - her har det snødd i dag.

Er ikke DET grunn til å åpne juleforumet da?

*fryser*

(dette bildet tok jeg i dag)

Endret av Chiquita
Skrevet
For en gjeng :)  Leste og lo :hoho:  de to første sidene, utrolig morsomt, og jeg var egentlig skikkelig dritthumør.

Og jeg bare elsker julen

:nisseblunk:

Takk for oppmuntringen :)

:danse::nisse: dans med inar!

HEGE - her har det snødd i dag.

Er ikke DET grunn til å åpne juleforumet da?

*fryser*

(dette bildet tok jeg i dag)

Så noen barn i sør-trøndelag lagde snømann i dag! De var så søte at jeg faktisk gleder meg til snøen kommer! :ler:

Skrevet
De var så søte at jeg faktisk gleder meg til snøen kommer! :ler:

Bare kom du, så skal vi lage snømann om du vil...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...