Gjest Gjesta Skrevet 15. september 2005 #21 Skrevet 15. september 2005 HEGE! Jeg er også syk! Sitter på jobben med feber og er SÅ svimmel... *kjenner på panna mi - ja, det er synd på meg* Jeg tror rett og slett jeg må dra hjem, får ikke gjort noe fornuftig her...men jeg har PC hjemme Hadde vært koselig med litt juletanker, juleplaner, juleråd, juletips... *hiver meg på smiskebølgen* Tex, god bedring Håper du er friskere enn meg! Smiskejuleeplehilsen ← God bedring til deg også.......... Hege, jeg har ikke flere paracetter igjen, jeg tror du må åpne juleforumet så jeg får andre ting enn feber å tenke på...........................
Gjest lillelou Skrevet 15. september 2005 #22 Skrevet 15. september 2005 Hege,jeg er heller ikke helt frisk,og er sikker på at juleforum ville hjelpe meg VOLDSOMT nå i "rekonvalesensperioden"
Gjest gjest1 Skrevet 15. september 2005 #24 Skrevet 15. september 2005 ...Og eg har lungebetennelse.................. *treng juleforum*
Malama Skrevet 15. september 2005 #25 Skrevet 15. september 2005 Det er jo akkurat 100 dager igjen til julaften nå ifølge nedtellingskalendere min (som sier at 24. desember er det 0 dager igjen, og i dag 100) og derved så synes jeg at det er på tide å begynne å tenke på å lage julekort, og lister over julegaver, og glede meg til jul, og vite at i år er det MITT år (jul hos mine foreldre!) Og det er jo egentlig god grunn til å få juleforum vel?
Klips Skrevet 15. september 2005 #26 Skrevet 15. september 2005 Jeg har faktisk termin 2. oktober jeg. Så hvis juleforumet åpner 1. oktober har jeg nøyaktig en dag til å planlegge hele julen. Det sier seg jo selv at det ikke går. Hva skal jeg gjøre? (Kan legge det inn i nedtellingen min, da, i dag er det: T-17 og J-16 )
Gjest gjest1 Skrevet 15. september 2005 #27 Skrevet 15. september 2005 Kan dere ikke lage en midlertidig juletråd på snikk-snakk eller noe da?
Malama Skrevet 15. september 2005 #28 Skrevet 15. september 2005 Det gjør jo ikke i nærheten av samme nytte engang, for dette er ikke snakk om snikk-snakk men reele planlegginger, forberedelser, tradisjoner og drømmer, tanker og lister or jula. Ikke snikk-snakk.
Gjest Leya Skrevet 15. september 2005 #29 Skrevet 15. september 2005 For ikke å snakke oom alle de gamle trådene som ligger der. De er uvurderlige!
Dødspingvinen Skrevet 15. september 2005 #30 Skrevet 15. september 2005 Hege... jeg har vondt i hodet mitt.. Til tross for at jeg har verdens tøffeste nick og avatar Derfor er det helt utrolig, grisetrist, synd på meg. `Har ikke engang fått en klem i dag Har dårlig råd, så vi har allerede begynt med julegavenhandlingen i det små, slik at vi ikke blir helt blakke før jul, så jeg trenger et tipseforum Er sikker på at juleforumet ville hjulpet meg i min tristesse (selv om det kan hende at en helt egen :pingvin med ljå: smiley hadde gjort det samme).
Dødspingvinen Skrevet 15. september 2005 #31 Skrevet 15. september 2005 Hodet mitt har nesten falt av altså... Det er fryktelig synd. Det eneste som hjelpe nå er å få tips om hobbyhjemmelagdjulelim til å lime det ordentlig fast, men det kan jeg jo ikke få før du åpner forumet...
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2005 #32 Skrevet 15. september 2005 *Bestikke Hege med After Eight for å se om juleforumet blir åpnet.*
Gjest Gjesta Skrevet 15. september 2005 #35 Skrevet 15. september 2005 *puh* nå er jeg sliten. Tenk så deilig det hadde vært å få kose seg med litt jule-lesning nå da dere...... Synd Hege er en sur gammel frøken Anti-Jul............ Men klart, når en må passe på alle oss hele dagen er det vel ikke annet å forvente Kanskje vi skulle begynne kronerulling for henne, slik at hun kan reise til Nisseland og bli litt inspirert....?
Gjest Pecado Skrevet 15. september 2005 #36 Skrevet 15. september 2005 Og jeg har allerede fått julegave. Da må det vel være på tide med juleforumet?
lillesky Skrevet 15. september 2005 #37 Skrevet 15. september 2005 Jeg har faktisk termin 2. oktober jeg. Så hvis juleforumet åpner 1. oktober har jeg nøyaktig en dag til å planlegge hele julen. Det sier seg jo selv at det ikke går. Hva skal jeg gjøre? (Kan legge det inn i nedtellingen min, da, i dag er det: T-17 og J-16 ) ← Det sier seg selv at juleforumet må åpnes snart, sånn at Klips får være med!
lillesky Skrevet 15. september 2005 #38 Skrevet 15. september 2005 Kan dere ikke lage en midlertidig juletråd på snikk-snakk eller noe da? ← Blir jo ikke det samme da! Tulle, Heidi! Det gjør jo ikke i nærheten av samme nytte engang, for dette er ikke snakk om snikk-snakk men reele planlegginger, forberedelser, tradisjoner og drømmer, tanker og lister or jula. Ikke snikk-snakk. ← Skal de liksom flytte ALLE juletrådene vi lager på snikk-snakk til juleforumet når det åpnes da? :klø: Sier seg selv at juleforumet på åpnes. For ikke å snakke oom alle de gamle trådene som ligger der. De er uvurderlige! ← Ja! De gleder jeg meg dødsmye til å lese!! Synd Hege er en sur gammel frøken Anti-Jul............ ← :pippi: <--- Hege (fant ingen kjerring-smiley, så da får Pippi duge!) Jeg har kjøpt en julegave (cool sukett-beholder til pappa) i dag, så jeg er ekstremt fornøyd.
vixen Skrevet 15. september 2005 #39 Skrevet 15. september 2005 Skjønner ikke at dere har begynt å tenke på julen allerede! Jeg er ikke ferdig med sommeren enda - her drøyes det i det lengste med å innse realiteten HØST. Men folkens; folk tar jo sommerferie fortsatt på jobben min, studentene har jo akkurat startet opp et nytt semester og eksamen er jo laaaangt frem i tid - sånn ca rett før jul. Tomatene er fremdeles grønne der de henger på grenene sine og sommerforkjølelsen har enda ikke gitt seg for mitt vedkommende. Dere er jammen meg ivrige. Jul er koselig det altså, men den trenger ikke starte før adventskalenderen begynner å gjelde. Ha en fortsatt fin sen-sommer.. tihi -viXen-
Gjest Gjesta Skrevet 15. september 2005 #40 Skrevet 15. september 2005 Skjønner ikke at dere har begynt å tenke på julen allerede! Jeg er ikke ferdig med sommeren enda - her drøyes det i det lengste med å innse realiteten HØST. Men søte deg, det er jo sånn vi kommer oss gjennom den grusomme høsten.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå