Gjest Gjesta Skrevet 14. september 2005 #1 Skrevet 14. september 2005 ...så da syns du vel så synd på meg at du kan åpne juleforumet, så jeg kan ha noe å kose meg med....? *smiskestemme*
Chiquita Skrevet 14. september 2005 #3 Skrevet 14. september 2005 Du Tex, du Tex. Du gir deg aldri du...
lillesky Skrevet 14. september 2005 #5 Skrevet 14. september 2005 :grine2: Jeg ventet meg: Hege, jeg er syk og TRENGER juleforum! Jeg har også en beskjed til Hege: Hege, jeg har kræsja bilen i dag og er dypt ulykkelig. Samboeren min sier at jeg må få en hobby og tenke på noe annet, og da synes jeg faktisk at juleforumet hadde vært perfekt! Vennlig hilsen lillesky
Gjest Gjesta Skrevet 14. september 2005 #6 Skrevet 14. september 2005 Tenkte jeg skulle smiske først og se om det hjalp. Digger samboeren din......
lillesky Skrevet 14. september 2005 #7 Skrevet 14. september 2005 Digger samboeren din...... ← Jeg og! Jeg skal spørre han i morra om han synes det å åpne juleforumet på KG er en god idé. Er ganske sikker på at han synes det! Spes hvis jeg sier at han får en beundrer på KG da!
Gjest Hege Skrevet 14. september 2005 #8 Skrevet 14. september 2005 Jeg kan ikke finne brillene mine, desverre, og dermed klarer jeg ikke å finne den riktige "Juleforumåpneknappenforårettotusenogfem" heller. Har time hos optiker i slutten av måneden.
lillesky Skrevet 14. september 2005 #9 Skrevet 14. september 2005 Hege, du Hege, du er en artig skrue! Nå skriver jeg litt stort så ser du iallefall. Skulle gjerne hatt julefoum åpent serru!!
Gjest Hege Skrevet 14. september 2005 #10 Skrevet 14. september 2005 For en gjeng. For en gjeng flotte brukere vi har her! Glad i dere! ..men juleforumet åpner ikke før 1 oktober.
Chiquita Skrevet 14. september 2005 #11 Skrevet 14. september 2005 Hvorfor er du så streng da Hege? Kan du ikke gjøre et unntak for en syk Tex engang? Om det hjelper på, så er jeg også syk... *gleder meg til juleforumet åpner og Tex blir fornøyd*
lillesky Skrevet 14. september 2005 #12 Skrevet 14. september 2005 JA! Og gjett om vi er glade i deg da?! Du er den beste av alle Hege-KGiser! :Nikke: Og snaaart er det jul igjen vel?
Gjest Hel Skrevet 14. september 2005 #13 Skrevet 14. september 2005 Hva er det som skjer på juleforumet som er så gøy egentlig?
Gjest Gjesta Skrevet 15. september 2005 #14 Skrevet 15. september 2005 Jeg kan ikke finne brillene mine, desverre, og dermed klarer jeg ikke å finne den riktige "Juleforumåpneknappenforårettotusenogfem" heller. Har time hos optiker i slutten av måneden. ← *sender over mine gamle lesebriller fra åttendeklasse*
Apple- Skrevet 15. september 2005 #15 Skrevet 15. september 2005 HEGE! Jeg er også syk! Sitter på jobben med feber og er SÅ svimmel... *kjenner på panna mi - ja, det er synd på meg* Jeg tror rett og slett jeg må dra hjem, får ikke gjort noe fornuftig her...men jeg har PC hjemme Hadde vært koselig med litt juletanker, juleplaner, juleråd, juletips... *hiver meg på smiskebølgen* Tex, god bedring Håper du er friskere enn meg! Smiskejuleeplehilsen
Gjest Hel Skrevet 15. september 2005 #17 Skrevet 15. september 2005 Ingen som kan forklare hva som foregår der inne?
Gjest Hege Skrevet 15. september 2005 #18 Skrevet 15. september 2005 Ingen som kan forklare hva som foregår der inne? ← De sitter der inne og maser om når vi skal stenge juleforumet igjen.. Neida. Jureforumet er stedet der alle som ønsker det kan utveksle tips til gaver, tips til egenproduserte gaver, i det hele tatt et hyggelig forum som passer for dem som liker juleforberedelser. Alle tråder fra tidligere juleforum ligger der også, som et rikholdig arktiv.
lillesky Skrevet 15. september 2005 #19 Skrevet 15. september 2005 Neida. Jureforumet er stedet der alle som ønsker det kan utveksle tips til gaver, tips til egenproduserte gaver, i det hele tatt et hyggelig forum som passer for dem som liker juleforberedelser. Alle tråder fra tidligere juleforum ligger der også, som et rikholdig arktiv. ← Tråder fra tidligere juler? Å, nå er jeg iallefall spent!
Apple- Skrevet 15. september 2005 #20 Skrevet 15. september 2005 jeg vil ha førjulsgave.. ← Jeg vil ha kjæreste som kan gi meg førjulsgave...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå