AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #1 Skrevet 11. juli 2021 Noen som kan hjelpe meg med hvordan jeg skal sette opp dette i cvn? Jeg har en bachelor i pedagogikk, men føler det er lurt å skrive litt kort om dette i cvn så arbeidsgiver kan forstå graden min på en bedre måte og kompetansen min. Er det noen som kunne ha hjulpet meg litt med hvordan formulere det? Har noen jobber jeg skal søke på hvor stillingen er kontormedarbeider med administrative oppgaver så vil prøve å gjøre cvn relevant i forhold til dette. Anonymkode: 33683...563
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #2 Skrevet 11. juli 2021 Hva med: - Bachelor i pedagogikk ved UiX - 180 stp. - 2017-2020 Innehold: Pedagogisk filosofi, sosialisering, danning, utdanningshistorie, utdanningspolitikk, spesialpedagogikk, utviklings- og endringsarbeid og mediepedagogikk. Med valgfagene rådgivning og veiledning i pedagogiske virksomheter I og II. - NB: CV skal være OBJEKTIV og INFORMERENDE. Det skal være faktabasert. CV'en skal ikke inneholde subjektiv tekst, altså hva du mener, tenker, føler osv. Og så må du gjøre det kort. Ta med det som er viktig, og spesielt hvis du har gjort noe ekstraordinært i bacheloren. Eventuelt hvis bacheloren er spesiell. Har du ikke det eller er den ikke det, så har du egentlig lite å vektlegge annet enn innholdet. Anonymkode: b5ce1...8e2 2
Kevin966 Skrevet 31. juli 2021 #3 Skrevet 31. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 2021-7-11 den 7.55): Noen som kan hjelpe meg med hvordan jeg skal sette opp dette i cvn? Jeg har en bachelor i pedagogikk, men føler det er lurt å skrive litt kort om dette i cvn så arbeidsgiver kan forstå graden min på en bedre måte og kompetansen min. Er det noen som kunne ha hjulpet meg litt med hvordan formulere det? Har noen jobber jeg skal søke på hvor stillingen er kontormedarbeider med administrative oppgaver så vil prøve å gjøre cvn relevant i forhold til dette. Anonymkode: 33683...563 Hei , har du fått jobb med utdanningen? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå