Gå til innhold

Tiny Trolls of Norway

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser etter klær til barnehagebruk til høsten til femåringen. Han begynner da på en friluftsavdeling. Ser at noe som heter Tiny Trolls of Norway har barnehagepakker med 40 % på hvis man kjøper 5 plagg. Har dere erfaring med dette merket? Tror ikke jeg har hørt om det tidligere. Er dette slitesterkt og godt tøy som kan passe på en friluftsavdeling?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kjøpt et par ting derfra tidligere, men har kun kjøpt en bambusbukse og sko/sandaler. Min erfaring er at det er veldig behagelige klær/ sko, med ganske god slitestyrke. Har lyst til å teste ytterklærne også, men ikke gjort det foreløpig.

Anonymkode: 88b8b...4a7

Skrevet

Veldig gode klær. Har hatt både parkdress, vinterdress, regntøy og ytterjakker derfra, samt mellomlag og superundertøy. Det er veldig bra klær! Alt har holdt til det har blitt for smått, ikke fordi det slites ut. 

de har også ofte veldig gode tilbud! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har ullundertøy til gutten min derfra, veldig fornøyd! 

Anonymkode: e6e58...b4c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Elsker TToN! 
Har ullklær, mellomlag, regndress,  og vinterdress derfra. Flott kvalitet! 
Eneste jeg har å trekke dem for er at noen av klærne er noe vide, noe som ikke alltid passer for mitt lange, tynne barn. Men vinterdressen deres er fantastisk, passet oss bedre enn reimadressen som alle mente vi MÅTTE ha. Og barnehagen var enig 😛

Anonymkode: 44de6...bdc

AnonymBruker
Skrevet

Veldig fornøyd med parkdress, vinterdress og regndress. Parkdressen og vinterdressen er brukt av 2 barn og har god holdbarhet. Barnehagen skrøt også av regndressen, da mitt barn var det eneste som var tørt etter en særdeles regnfull dag. 

Anonymkode: c6d5f...e64

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...