AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #1 Skrevet 11. juli 2021 Hva tenker dere om temaet? Og evt hvorfor du ville du visst eller ikke? Anonymkode: b82c8...f21
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #2 Skrevet 11. juli 2021 Ja, men ikke anonymt. Ville hatt saklige detaljer, så jeg kunne sjekket selv. Anonymkode: e0273...865 3
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #3 Skrevet 11. juli 2021 Ja, ønsker ikke å gå rundt som en narr. Gi meg alle detaljene så jeg kan sjekke og finne utav det. Anonymkode: cce30...a5f 7
Gjest ABM Skrevet 11. juli 2021 #4 Skrevet 11. juli 2021 Merkelig spørsmål,,finnes det noen som ikke ville visst det?
Cervus Skrevet 11. juli 2021 #5 Skrevet 11. juli 2021 JA. Men skjønner ikke hvorfor hun skulle være det. Hun har fått beskjed om at det er fritt frem hvis hun har lyst. Jeg tenner på tanken. Men hun må jo evt fortelle om det og være åpen. Hvis ikke er det jo utroskap. 4
SlemUlv Skrevet 11. juli 2021 #6 Skrevet 11. juli 2021 Det noen anser som utroskap, eller tror er utroskap, er ikke alltid det. Jeg har hatt folk sende meg screenshots av Kjære som flørter, hvor jeg har mått forklare at vi er poly. Og det at vi flørter med andre, ikke anses som utroskap. Så for min del, la folk finne ut av det selv. Men jeg vet jo, at jeg er i en ganske unik situasjon. 3
Fioljenta Skrevet 11. juli 2021 #7 Skrevet 11. juli 2021 Mannen min og jeg snakket litt om det og var begge enige om at vi ville vite. En ting er at den som er utro tar med seg muligheten for kjønnssykdommer. En annen ting er at løgnen. Utroskap i seg selv er ille nok i seg selv, men det blir ikke bedre av å putte på løgn i tillegg. Og en slik løgn er sjelden alene. Så nå har vi (igjen) gitt hverandre streng beskjed om at hvis en av oss vurderer å gå bak ryggen til den andre, må vi ta oss en god prat. 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #8 Skrevet 11. juli 2021 Hører gjerne flere! Anonymkode: b82c8...f21
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #9 Skrevet 11. juli 2021 Min eks var utro mot meg. Jeg gikk i flere måneder og hadde mistanke, og visste vel basert på den. Men klarte ikke å gjøre noen egeninnsats for å finne det ut hundre prosent - før etter lang tid etter. I ettertid tror jeg de månedene var min måte å berede grunnen for brudd og bearbeide bruddet selv. En dag han åpenbart løy om planene, var jeg plutselig klar. Fikk det bekreftet (via nettbrettet hans), pakket en bag til ham som jeg satt utenfor, og sendte så melding om at han ikke trengte å komme hjem igjen. Hadde null da kjærlighetssorg og har aldri sett meg tilbake. om jeg ville ha visst det før? Selvfølgelig. Men jeg visste jo på mange måter, og jeg tror at jeg ville ha slitt mer etter bruddet om det hadde skjedd før jeg selv var klar til å innse det…. Anonymkode: b4c7d...aab 5
Gjest Alterego666 Skrevet 11. juli 2021 #10 Skrevet 11. juli 2021 Jeg tror hun ville fortalt det på eget initiativ, om ikke med én gang. Selv jar hun indikert at hun ikke vil vite. Det ville uansett ikke blitt slutten på vårt forhold. Vi er voksne mennesker som har vært ute en vinternatt.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #11 Skrevet 11. juli 2021 Det kommer helt an på. Er det en han har fått et langvarig forhold til, så ville jeg ha visst. Er det et engangsuhell på fest, så er det like greit å ikke vite. Ellers er det også mange ulike situasjoner, så det er ikke gitt av det er et fasitsvar. Anonymkode: 6d8fa...f5e
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #13 Skrevet 11. juli 2021 Ja. Ønsker et ærlig og realt forhold. Anonymkode: 847e3...ac2 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #14 Skrevet 11. juli 2021 Ja. Jeg har selv vært i en situasjon der det gikk lang tid før jeg fikk vite om utroskapen. Det var helt jævlig. Jeg ble holdt for narr og livet mitt var en løgn, føltes det som i ettertid. At andre visste om det han gjorde uten å si det til meg, føltes om mulig enda verre ut. At de liksom «dekket» for en utro dritsekk, heller enn å være ærlig med meg som var helt uskyldig. De tok på en måte hans «parti», og var med på løgnen ved å ikke fortelle meg om det. Jævlig at andre liksom skulle «ta det valget» for meg, det er jo mitt liv og mitt forhold. Selvfølgelig vil jeg selv bestemme om jeg ønsker å være sammen med en som er/har vært utro. Jeg vil jo selv ta en beslutning urin fra hva jeg føler, er det riktig for meg? Er det verdt det for meg? Hva kan jeg tilgi og hva kan jeg leve med? Det er meg og mitt liv det gjelder, så den beslutningen vil jeg ta selv. Jeg ønsker i 10 av 10 tilfeller å få vite om utroskap, og kommer også til å fortelle andre dersom deres mann/kvinne er utro.. så får de selv avgjøre hva de vil gjøre med den informasjonen. Om det er noe som er greit i deres forhold, om det er noe de kan se forbi, om de ikke ønsker å fortsette forholdet eller om dette faktisk var dråpen som gjorde at de endelig klarer å gå fra en dårlig partner. Anonymkode: bb431...763 3
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #15 Skrevet 11. juli 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Nei. Anonymkode: 39f3a...c2e Hvorfor ikke? Anonymkode: b82c8...f21
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #16 Skrevet 12. juli 2021 Cervus skrev (På 11.7.2021 den 11.32): JA. Men skjønner ikke hvorfor hun skulle være det. Hun har fått beskjed om at det er fritt frem hvis hun har lyst. Jeg tenner på tanken. Men hun må jo evt fortelle om det og være åpen. Hvis ikke er det jo utroskap. Så enig. Vi har også hatt denne samtalen så hun vet hva jeg mener. Hun får også gjerne flørte med andre. AnonymBruker skrev (23 timer siden): Ja. Jeg har selv vært i en situasjon der det gikk lang tid før jeg fikk vite om utroskapen. Det var helt jævlig. Jeg ble holdt for narr og livet mitt var en løgn, føltes det som i ettertid. At andre visste om det han gjorde uten å si det til meg, føltes om mulig enda verre ut. At de liksom «dekket» for en utro dritsekk, heller enn å være ærlig med meg som var helt uskyldig. De tok på en måte hans «parti», og var med på løgnen ved å ikke fortelle meg om det. Jævlig at andre liksom skulle «ta det valget» for meg, det er jo mitt liv og mitt forhold. Selvfølgelig vil jeg selv bestemme om jeg ønsker å være sammen med en som er/har vært utro. Jeg vil jo selv ta en beslutning urin fra hva jeg føler, er det riktig for meg? Er det verdt det for meg? Hva kan jeg tilgi og hva kan jeg leve med? Det er meg og mitt liv det gjelder, så den beslutningen vil jeg ta selv. Jeg ønsker i 10 av 10 tilfeller å få vite om utroskap, og kommer også til å fortelle andre dersom deres mann/kvinne er utro.. så får de selv avgjøre hva de vil gjøre med den informasjonen. Om det er noe som er greit i deres forhold, om det er noe de kan se forbi, om de ikke ønsker å fortsette forholdet eller om dette faktisk var dråpen som gjorde at de endelig klarer å gå fra en dårlig partner. Anonymkode: bb431...763 Ikke så enkelt dette. Man vil helst ikke blande seg inn i andres privatliv. Jeg vet om ei i nabolaget som er utro, men kvier meg virkelig for å ta denne samtalen med mannen. Jeg vet jo heller ikke hva de har avtalt i forholdet, og har egentlig ingen konkrete bevis så hun kan nok bare nekte og da er et godt naboskap ødelagt. Men til spørsmålet fra TS. Jeg ville vite. Helt klart og av ulike årsaker. Da ville vi hatt en mulighet til å redde ekteskapet før det gikk for langt, og for det andre tenner jeg litt på settingen (ser det er litt selvmotsigende, men det må ikke være sterke følelser i dette annet enn et crush og ønske om en heftig sexopplevelse). Anonymkode: e8a8c...022
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #17 Skrevet 13. juli 2021 For meg er dette en uaktuell problemstilling. Vi har åpenhet i vårt forhold. Om han har lyst å ligge med noen andre, så kan han bare snakke med meg først så avtaler vi hvordan vi best gjør det. Det er fint å stole på hverandre og slippe å tro at partneren er en eiendel man skal eie, men heller ha god kommunikasjon om følelser og frihet. Anonymkode: 0b2ff...bef 1
Gjest kruspersilletaco Skrevet 13. juli 2021 #18 Skrevet 13. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 11.7.2021 den 4.23): Hva tenker dere om temaet? Og evt hvorfor du ville du visst eller ikke? Anonymkode: b82c8...f21 Ja, ville visst
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #19 Skrevet 13. juli 2021 Skulle ønske hun var det eller prøvde, for da kunne jeg gjort det samme med god samvittighet. Så ja, jeg ville visst. Anonymkode: 3d8be...8a1 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #20 Skrevet 13. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): For meg er dette en uaktuell problemstilling. Vi har åpenhet i vårt forhold. Om han har lyst å ligge med noen andre, så kan han bare snakke med meg først så avtaler vi hvordan vi best gjør det. Det er fint å stole på hverandre og slippe å tro at partneren er en eiendel man skal eie, men heller ha god kommunikasjon om følelser og frihet. Anonymkode: 0b2ff...bef Høres bra ut! Anonymkode: 3d8be...8a1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå