Gå til innhold

Sjåfør henger ut av bilen i fart og mister førerkortet i 2 år og 20k i bot

knulleGuden666

Anbefalte innlegg

Hvorfor gjør politiet så liten forskjell på dette og på det jeg gjorde? Jeg fikk 10k i bot og mistet lappen i 6 mnd mens han gjør noe myyyyyye mer alvorlig og får kun 2 år og kun 10k mer i bot… 

jeg mener å gjøre slikt bak rattet bør resultere i å miste lappen for alltid, spesielt når sjåføren er ung og får dobbel straff… 

det vil si han egentlig får samme bot som meg men kun 6 mnd lenger tap av førerkort…

https://www.vgtv.no/video/221275/sjaafoeren-henger-ut-av-bilen

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det vil jeg ikke kalle samme straff. Han mister lappen 3 ganger lenger enn deg, og dobbelt så mye i bot.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
knulleGuden666 skrev (8 timer siden):

Hvorfor gjør politiet så liten forskjell på dette og på det jeg gjorde? Jeg fikk 10k i bot og mistet lappen i 6 mnd mens han gjør noe myyyyyye mer alvorlig og får kun 2 år og kun 10k mer i bot… 

jeg mener å gjøre slikt bak rattet bør resultere i å miste lappen for alltid, spesielt når sjåføren er ung og får dobbel straff… 

det vil si han egentlig får samme bot som meg men kun 6 mnd lenger tap av førerkort…

Fordi det du gjorde, var like farlig for omgivelsene!

Anonymkode: ab04a...fb6

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buhu han fikk mer/mindre enn meg... Huff hvor bitter du er og hvor mye du maser om at du har mistet lappen... Get over it og slutt å syte som en bortskjemt drittunge! 

Og du fikk jo noe av den minste straffen man får om man mister lappen (som ikke går på fart) så du skal vel egentlig prise deg lykkelig over at du ikke fikk strengere! 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvor lenge skal du syte om det der? 

Anonymkode: c66f0...222

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
knulleGuden666 skrev (13 timer siden):

Når ble 2 år det dobbelte av 6 måneder? 

Å misse på det regnestykket burde i seg selv egentlig kvalifisere til å tape førerkortet for alltid..... 

Anonymkode: f7e8d...3f0

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hedda-78 skrev (6 timer siden):

Det vil jeg ikke kalle samme straff. Han mister lappen 3 ganger lenger enn deg, og dobbelt så mye i bot.

Han fikk dobbel straff pga han var i prøveperioden, hadde han vært som meg og ferdig med den hadde han fått halvparten, man får nemlig jobben straff om man er i prøveperioden 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Fordi det du gjorde, var like farlig for omgivelsene!

Det jeg gjorde var absolutt ikke farlig for noe eller noen 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

frogger skrev (1 time siden):

Buhu han fikk mer/mindre enn meg... Huff hvor bitter du er og hvor mye du maser om at du har mistet lappen... Get over it og slutt å syte som en bortskjemt drittunge! 

Og du fikk jo noe av den minste straffen man får om man mister lappen (som ikke går på fart) så du skal vel egentlig prise deg lykkelig over at du ikke fikk strengere! 

Du aner ikke hvor hardt det er å miste lappen for en som digger biler og en som bor langt uti bygda hvor det ikke finnes busser osv, har vært som et fengsel i et halvt år..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor lenge skal du syte om det der? 

Syter ikke, jeg sier bare min mening om urettferdigheten med det å miste lappen på feil grunnlag som jeg gjorde 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

knulleGuden666 skrev (3 minutter siden):

Du aner ikke hvor hardt det er å miste lappen for en som digger biler og en som bor langt uti bygda hvor det ikke finnes busser osv, har vært som et fengsel i et halvt år..

Flytt da vel :) Hvis det å miste lappen blir som et fengsel, burde du kanskje holdt deg til fartsgrensen og andre regler!

Endret av mordi
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Når ble 2 år det dobbelte av 6 måneder? 

Å misse på det regnestykket burde i seg selv egentlig kvalifisere til å tape førerkortet for alltid..... 

Anonymkode: f7e8d...3f0

Er du seriøs nå? 

han er i prøveperioden og får dermed dobbel straff av alle oss andre som er over prøveperioden, kjører du og jeg altfor fort og får 3 prikker får han og de andre i prøveperioden 6 prikker, altså dobbel straff av oss andre.

pga han mistet lappen og fikk dobbel straff mistet han egentlig lappen i 1 år og 10k i bot, men pga prøvetid ble 1 år til 2 år og 10k i bot til 20k.

han fikk altså samme bot som meg i utgangspunktet men 6 mnd lenger førerkortbeslag 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
knulleGuden666 skrev (6 minutter siden):

Det jeg gjorde var absolutt ikke farlig for noe eller noen 

Visst var det dèt! Men du er jaggu meg så dum at du skjønner det ikke selv!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
knulleGuden666 skrev (7 minutter siden):

Syter ikke, jeg sier bare min mening om urettferdigheten med det å miste lappen på feil grunnlag som jeg gjorde 

Jo du syter. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mordi skrev (3 minutter siden):

Flytt da vel :) Hvis det å miste lappen blir som et fengsel, burde du kanskje holdt deg til fartsgrensen og andre regler!

Har holdt meg til fartsgrensen hele tiden med unntak av et par år etter jeg fikk lappen. Men må ærlig si jeg har mistet litt av det at jeg skal kjøre i fartsgrensen osv etter slik urettferdig behandlet jeg har vært, jeg respekterer mindre reglene nå enn før men kjører såklart ikke som en idiot for det.. 

dessuten har jeg fortsatt straff pga heg nå har den jævla prøvetiden igjen og dermed får dobbel straff om noe skjer….

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Tror vi er ganske mange her inne som begynner å bli lei av den selvmedlidenheten og sytingen din. Bli ferdig med det og gå videre. Finn på noe annet å skrive om.

Anonymkode: b3334...376

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

knulleGuden666 skrev (8 minutter siden):

Det burde du tenkt over før du gjorde det du gjorde. Buhu.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg gjorde altså ikke det midt i en rundkjøring i Oslo, jeg gjorde det på en øde parkeringsplass med kamerater som sikret området for barn osv….

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

På hvilken måte kan det sammenlignes og være like farlig som det idioten i golfen gjorde?? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...