AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #1 Skrevet 10. juli 2021 Hei Jeg møtte en mann i høst, og vi ble sammen i vår. Vi har det veldig fint sammen, og jeg er veldig glad i ham. Jeg har all grunn til å tro at det er gjengjeldt. Likevel går jeg konstant rundt og er redd for å miste ham. Det er så vondt. Jeg føler jeg konstant ser for meg hvordan det vil føles om han slår opp med meg. Jeg får som sagt stadige bekreftelser på at han vil være med meg og at han tenker mye på meg osv. Kanskje kan frykten min henge sammen med historikken hans. Han slo opp med eksen sin, til tross for at hun ikke ville avslutte. Er det normalt å være så redd for dette? Har dere tips til hvordan jeg kan takle det? Anonymkode: 42f6e...b25
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #2 Skrevet 10. juli 2021 Jeg kan også være bekymret for at han plutselig slår opp. Snakket litt med han om dette. Han beroliget meg selvfølgelig, men det er alltid en sjanse. Uansett hvem du er sammen med og hvor lenge dere har vært sammen, er det alltid en sjanse for at han forlater deg. Finnes ikke garanti. Det eneste du kan gjøre, er å ikke gi frykten din fokus. Det kan ødelegge for deg. Anonymkode: 1fbe3...b9e
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #3 Skrevet 10. juli 2021 Ååå, jeg hadde det slik selv for noen år tilbake. Jeg hadde angst også pga det, og jeg aner ikke hvordan jeg kom meg ut av det, selv om den kjæresten min den gangen aldri klarte å berolige meg. Gikk konstant rundt med harde hjerteslag. Men hvis han elsker deg, og det er gjensidig, så er det ikke noe å bekymre deg over. ❤️❤️ Anonymkode: 3805f...201
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #4 Skrevet 10. juli 2021 Jeg kan gi deg tips som å meditere, stole på at partneren din blir, og forstå at det er du som er kvinnen han elsker. Og så lenge han er lykkelig med deg, så har han i hvert fall ikke grunn til å forlate deg❤️ Anonymkode: 3805f...201
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå