Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mennesker med Android har gjennomsnittlig høyere IQ enn mennesker med IPhone 

Anonymkode: 0985c...9d9

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Stemmer her.

Har Android.

Anonymkode: 6e769...d9c

AnonymBruker
Skrevet

IQ og merker har garantert en sammenheng.

Anonymkode: 36fa6...2ff

AnonymBruker
Skrevet

Første IQ tråden på lenge som presenterer en fast objektiv sannhet

Anonymkode: 04942...988

• Liker 1
Gjest DEN NAKNE GARTNER
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Mennesker med Android har gjennomsnittlig høyere IQ enn mennesker med IPhone 

Anonymkode: 0985c...9d9

Jeg skal ikke si så mye om intelligensen til brukere av apple og android men begge grupper trenger litt mer kunnskap. Begge plattformer utnytter brukerne sine med tanke på personvern/overvåkning osv. IPhone er hakket verre. 

Det finnes telefoner med operativsystemer som er mer personvernvennlig men disse er ikke i salg i Norge. 

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke i tvil. Hadde en ipod for typ 15 år siden. Så lite brukervennlig at jeg ikke har tatt i et appleprodukt siden. Ser faktisk ned på de med iphone.

Bare det at applebrukere kaller (fellesnavnet) mobiltelefon konsekvent for iphone (egennavn), sier sitt. 

Anonymkode: f522d...b98

Skrevet

^^,  Bryr meg ikke. Har hatt Symbian, Android og 🍎. Har fon nå. 
(Dog, lavmål å se ned på folk pga hvilken mobil de har. Vitner ikke akkurat om noe høyde :3 )

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, DEN NAKNE GARTNER said:

Jeg skal ikke si så mye om intelligensen til brukere av apple og android men begge grupper trenger litt mer kunnskap. Begge plattformer utnytter brukerne sine med tanke på personvern/overvåkning osv. IPhone er hakket verre

Det finnes telefoner med operativsystemer som er mer personvernvennlig men disse er ikke i salg i Norge. 

Det "eneste" som er bra med Apple er at de tar sikkerhet og personvern ekstremt seriøst - de er f.eks. ikke redde for å straffe store selskaper som Facebook hvis de ikke holder seg til lovene. Å si at iOs er verre enn Android for personvern er helt feil.

Anonymkode: 49457...4cb

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Alltid hatt android,  må ha skikkelig høy IQ jeg da 😅

Skrevet

Er ferdig med apple, bare trøbbel med den telefon jeg hadde i 2 år. Nå Samsung 20.

• Liker 1
Skrevet

Eplegutt jeg🥳 ikke hatt noe problemer med mobilen min etter jeg bytta fra android🤙

AnonymBruker
Skrevet

Hadde android hatt et snev av fornuft, kunne valget ha falt på en med det OS’et, men det er for kronglete noen ganger.

Å gå fra iPhone til Android ser jeg på som lavmål.

Anonymkode: 19ce0...7e6

AnonymBruker
Skrevet

Nå bryr Apple seg om sikkerhet, det gjør ikke Google. Men Android sauene er for dumme til å forstå slik. Man må være litt intelligent og tech-savvy først

Anonymkode: 43f0a...776

• Liker 3
Skrevet

Bare at det blir opprettet en slik tråd, vitner om lav intelligens hos Android fanatikerne😂

• Liker 1
Skrevet

I gamle, gamle dager var jeg It leder, og keg er villig til å underbygge påstanden Android telefoner krever jevnt over mer IQ. 

Interfacet er mindre funksjonelt og mindre konsistent, det krever mere av brukeren. Jeg ser mindre app bruk, og mer deploy issues, og større konfigureringsvariasjon. Generelt: hvis du ikke vet hva du gjør, er du fucked.

Jeg bruker android med jevne mellomrom ; jeg vil virkelig like systemet, men jeg ender opp med iPhone som standard verktøy.

Det er issues, men ingen som forsvarer skifte.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde iPhone før, nå har jeg Android. Liker ikke å bytte tlf om den ikke er ødelagt, men så fort jeg trenger en ny, da blir det nok iPhone igjen. Dette er den verste tlf jeg har hatt, brukervennlig er den ikke, og bildene er stygge.  

• Liker 2
Gjest 10.54
Skrevet

Jeg har hatt begge opptil flere ganger, og synes det er fordeler og ulemper med begge deler. Først og fremst at Apple er intuitiv og brukervennlig, mens Android gir meg flere muligheter. Foretrekker nok Android når det er snakk om mobiler, men ingen får meg til å bytte ut Macbook mot PC.

AnonymBruker
Skrevet

De med iPhone har høyere IQ fordi de ikke bruker android som sender all informasjonen din til Google. 

Anonymkode: b1edb...9a4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ble ikke apple introdusert som et mye mer brukervennlig system, dvs alle idioter klarer å håndtere det🤡

Anonymkode: 03552...7d1

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hadde iPhone før, nå har jeg Android. Liker ikke å bytte tlf om den ikke er ødelagt, men så fort jeg trenger en ny, da blir det nok iPhone igjen. Dette er den verste tlf jeg har hatt, brukervennlig er den ikke, og bildene er stygge.  

Nå ble jeg nysgjerrig. Hvilke bilder er det som er styggere å se på på en android-telefon enn en iphone? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...