AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #1 Skrevet 10. juli 2021 Alle har mer eller mindre holdt seg for seg selv siden 12 mars 2020. Hva har det gjort med immunforsvaret vårt? Anonymkode: aff46...043
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #2 Skrevet 10. juli 2021 Ikke så mye for oss voksne. Verre for de små. Anonymkode: 519e2...38c
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #3 Skrevet 10. juli 2021 Det gjenstår jo å se, men er vel ikke usannsynlig for en del mindre barn. Stusset litt over at det var statistikk fra New Zealand. De har jo knapt hatt lockdown og vært uten innenlands smitteverntiltak i særlig grad. Anonymkode: b8c6d...f85
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #4 Skrevet 10. juli 2021 Tror dette bare er starten på et tøft år med en rekke virusinfeksjoner hos de små. De siste månedene har vi vært tilbake til hyppig sykdom på barna våre, og vi blir oftere syke også. De var nesten ikke syke under nedstenging og med strenge regler. Jeg tror ikke det er sunt å gå uten fare for å bli smittet av noe over så lang tid. Anonymkode: c227b...894
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #5 Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Tror dette bare er starten på et tøft år med en rekke virusinfeksjoner hos de små. De siste månedene har vi vært tilbake til hyppig sykdom på barna våre, og vi blir oftere syke også. De var nesten ikke syke under nedstenging og med strenge regler. Jeg tror ikke det er sunt å gå uten fare for å bli smittet av noe over så lang tid. Anonymkode: c227b...894 Tror ikke jeg heller. Immunforsvaret trenger noe å jobbe imot. Anonymkode: aff46...043
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #6 Skrevet 10. juli 2021 Noen av oss har faktisk levd relativt normalt denne perioden. Anonymkode: 039d3...ad9 2
JobberMedDet Skrevet 10. juli 2021 #7 Skrevet 10. juli 2021 Jeg bare HÅPER folk fortsetter den spritinga og håndvask, det kombinert med å HOLDE SPYSJUKE BARN HJEMME. Jeg oooorker ikke mer noro/rota eller vanlig omgangssyke. Det har vært en befrielse! 3
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #8 Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Noen av oss har faktisk levd relativt normalt denne perioden. Anonymkode: 039d3...ad9 Så bra. Her har det vært lange perioder med hjemmeskole. Kun jeg som har vært i jobb. Anonymkode: aff46...043
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #9 Skrevet 10. juli 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Så bra. Her har det vært lange perioder med hjemmeskole. Kun jeg som har vært i jobb. Anonymkode: aff46...043 Huff, føler med deg. Her var det hjemmeskole den perioden i april 2020 da alle frika ut, ellers har det vært vanlig barnehage, jobb, turer på butikken, kjøpesenter, besøke besteforeldre i samme by og neste by, biblioteker, svømmehall, fjernet føflekk hos lege, å, og jeg fikk baby også i løpet av året, kjedelig å ligge alene på fødestua, men ellers fint. Og ingen har vært syke eller testa seg unødig. Anonymkode: 039d3...ad9
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #10 Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Huff, føler med deg. Her var det hjemmeskole den perioden i april 2020 da alle frika ut, ellers har det vært vanlig barnehage, jobb, turer på butikken, kjøpesenter, besøke besteforeldre i samme by og neste by, biblioteker, svømmehall, fjernet føflekk hos lege, å, og jeg fikk baby også i løpet av året, kjedelig å ligge alene på fødestua, men ellers fint. Og ingen har vært syke eller testa seg unødig. Anonymkode: 039d3...ad9 Oi. Besteforeldre har ikke turt å møte oss i den perioden. Vi er en familie på 4, testet 14 ganger, og 6 ganger i karantene. Alle karantener kom fra nærkontakt på skolen. Anonymkode: aff46...043
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #11 Skrevet 10. juli 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Alle har mer eller mindre holdt seg for seg selv siden 12 mars 2020. Hva har det gjort med immunforsvaret vårt? Anonymkode: aff46...043 RSPleier å spre seg om vinteren. Pga nedstengning og smittevern, kommer det istede nå som vi har åpnet opp. hva konkret mente du det hadde gjort m immunforsvaret? Gitt NK cellene for mye hvile? Anonymkode: 35ec1...eeb
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #12 Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Oi. Besteforeldre har ikke turt å møte oss i den perioden. Vi er en familie på 4, testet 14 ganger, og 6 ganger i karantene. Alle karantener kom fra nærkontakt på skolen. Anonymkode: aff46...043 Såpass!? Vi har også levd som normalt. Har ungdom på videregående, og begge har for det meste hatt fulle dager på skolen. Men både meg og min mann har sittet på hjemmekontor i 1år. Jeg har til tider hatt det veldig fint på hjemmekontor og gruer meg til å jobbe på kontoret for fullt igjen. Men angående andre virus osv så er kanskje årsaken ja at vi har mistet litt av immunsystem pga avstand osv Anbefaler dere til å se dokumentarene som ligger ute om spanskesyken. Sikkert gammalt nytt for flere, men jeg fikk endel aha opplysninger Anonymkode: 94d90...552
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #13 Skrevet 10. juli 2021 Kan ikke se for meg at vi her i huset har fått nedsatt immunforsvar, i hvert fall. Fikk kjørt oss med 7 forkjølelser i løpet av det første året med korona, så det var egentlig godt gjort at det aldri var snakk om korona. Anonymkode: d9e5e...48a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå