AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #1 Skrevet 10. juli 2021 Spurte ham om han hadde sendt meldingen til feil person. Da fikk jeg til svar: "Nei...........". Deretter svarte jeg: Koselig det men jeg har kjæreste Fil svar fikk jeg så følgende: "Da er det vanskeligere". Jeg er over 45 år, han fra Finn har drevet og bydd meg på kaffe over lang tid, men jeg har ikke besvart disse henvendelsene. Bør jeg fortelle kjæresten min om disse henvendelsene og isåfall hvorfor/hvorfor ikke? Jeg mener: Det kan vel være greit at han vet jeg har sjangs på andre enn ham? Eller er det litt stygt? Anonymkode: dc346...ad5 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #2 Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Spurte ham om han hadde sendt meldingen til feil person. Da fikk jeg til svar: "Nei...........". Deretter svarte jeg: Koselig det men jeg har kjæreste Fil svar fikk jeg så følgende: "Da er det vanskeligere". Jeg er over 45 år, han fra Finn har drevet og bydd meg på kaffe over lang tid, men jeg har ikke besvart disse henvendelsene. Bør jeg fortelle kjæresten min om disse henvendelsene og isåfall hvorfor/hvorfor ikke? Jeg mener: Det kan vel være greit at han vet jeg har sjangs på andre enn ham? Eller er det litt stygt? Anonymkode: dc346...ad5 Trakkasering Anonymkode: 01868...050 3
nomore82 Skrevet 10. juli 2021 #4 Skrevet 10. juli 2021 Jah. Så nå skal du bruke dette mot kjæresten din. Fantastisk. 10
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #5 Skrevet 10. juli 2021 Når du svarer med at du har kjæreste, så sier du ikke du ikke tenner på han. ‘Koselig det’, du inviterer han til å fortsette. Du faktisk gi en klar beskjed om at du ikke er interessert i han uansett hva din sivilstand er. Du bør heller rapportere han til Finn.no. Men det du tenker på er å gjøre din kjæreste sjalu?? Sikker på om du ønsker å være i forhold med han?? Anonymkode: 57de5...66a 11
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #6 Skrevet 10. juli 2021 AllahBallah skrev (23 minutter siden): Du likte dette altså 😎😀 Tenkte ikke så mye over det men er jo alltids gøy å vite at man er attraktiv vel? TS Anonymkode: dc346...ad5
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #7 Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Når du svarer med at du har kjæreste, så sier du ikke du ikke tenner på han. ‘Koselig det’, du inviterer han til å fortsette. Du faktisk gi en klar beskjed om at du ikke er interessert i han uansett hva din sivilstand er. Du bør heller rapportere han til Finn.no. Men det du tenker på er å gjøre din kjæreste sjalu?? Sikker på om du ønsker å være i forhold med han?? Anonymkode: 57de5...66a Nei, tror ikke jeg inviterer ham til å fortsette, jeg gir ham en beskjed han ikke visste om. Dersom han fortsetter blir jeg nødt for å gå til det skrittet å si at jeg ikke er interessert. Finn fyren har jo lenge prøvd seg på en eller annen måte, det var bare så uventa at han skreiv at jeg tenner ham. Er jo 3 år siden jeg kjøpte denne gjenstanden på Finn, så litt overraskende at jeg tenner ham nå, liksom. Ja, jeg er helt sikker på at jeg vil være sammen med kjæresten min 😊 TS Anonymkode: dc346...ad5
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #8 Skrevet 10. juli 2021 nomore82 skrev (28 minutter siden): Jah. Så nå skal du bruke dette mot kjæresten din. Fantastisk. Er det å fortelle dette det samme som å bruke det mot ham? TS Anonymkode: dc346...ad5
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #9 Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tenkte ikke så mye over det men er jo alltids gøy å vite at man er attraktiv vel? TS Anonymkode: dc346...ad5 Jeg forstår deg faktisk. Jeg var i et forhold i 20+år, uten å få en eneste slik utvendig bekreftelse, og til slutt forsvant jo alt innad i forholdet også. Noen går jo så langt som å skaffe seg bruker på Tinder, bare for å kjenne på det. Anonymkode: 31bde...6ec
nomore82 Skrevet 10. juli 2021 #10 Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er det å fortelle dette det samme som å bruke det mot ham? TS Anonymkode: dc346...ad5 Hvorfor skal du fortelle han det tenker du?
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #11 Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg forstår deg faktisk. Jeg var i et forhold i 20+år, uten å få en eneste slik utvendig bekreftelse, og til slutt forsvant jo alt innad i forholdet også. Noen går jo så langt som å skaffe seg bruker på Tinder, bare for å kjenne på det. Anonymkode: 31bde...6ec Takk for at du forstår meg. Jeg har fått endel utvendige bekreftelser, spesielt det siste året men kjæresten min vet det ikke. Det er jo sant som du sier, noen går på Tinder for å få bekreftelser. Kjæresten min og jeg har vært sammen i litt over 1 år og han vet ingenting om disse henvendelsene jeg mottar. Jeg tenker at jeg kan jo tie stille men selv må jeg innrømme at jeg ville ha ønsket å vite om slike henvendelser dersom det var ham........ 🤷♀️ TS Anonymkode: dc346...ad5
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #12 Skrevet 10. juli 2021 nomore82 skrev (20 minutter siden): Hvorfor skal du fortelle han det tenker du? Selv hadde jeg nok villet vite det dersom damer la an på ham, uten at han fortalte meg. Jeg ville muligens ha følt at han holdt de andre på gress om han holdt skjult for meg. Hvorfor ville du ha hoppet over å fortelle slik til kjæresten din? TS Anonymkode: dc346...ad5
Gjest TheCatLady Skrevet 10. juli 2021 #13 Skrevet 10. juli 2021 Skjønner ikke helt hva det er å fortelle en kjæreste og hva slags mann driver og sjekker opp kvinnfolk på Finn liksom. Har han i det hele tatt sett deg? Ville bare skrevet at du har kjæreste og så rapportert hele fyren. Tror ikke at det å fortelle kjæresten din om en eller annen fyr på finn kommer til å gjøre at han gir deg mer oppmerksomhet.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #14 Skrevet 10. juli 2021 TheCatLady skrev (1 minutt siden): Skjønner ikke helt hva det er å fortelle en kjæreste og hva slags mann driver og sjekker opp kvinnfolk på Finn liksom. Har han i det hele tatt sett deg? Ville bare skrevet at du har kjæreste og så rapportert hele fyren. Tror ikke at det å fortelle kjæresten din om en eller annen fyr på finn kommer til å gjøre at han gir deg mer oppmerksomhet. Han har møtt meg da jeg kjøpte den gjenstanden på Finn altså. Vi har flere felles kjente og er nå venner på FB, det er ikke på Finn dette foregår lengre men jeg har ikke hatt annet med ham å gjøre enn Finn, slik sett. Kjæresten min gir meg mye oppmerksomhet, jeg vet at jeg tenner ham, så han fra Finn har jo ingenting å stille opp med. Jeg kan selvsagt la være å fortelle kjæresten min om dette, men selv forteller jo han til meg dersom noen legger an på meg, så det mest rettferdige er vel kanskje å gjøre det samme? TS Anonymkode: dc346...ad5
Gjest TheCatLady Skrevet 10. juli 2021 #15 Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han har møtt meg da jeg kjøpte den gjenstanden på Finn altså. Vi har flere felles kjente og er nå venner på FB, det er ikke på Finn dette foregår lengre men jeg har ikke hatt annet med ham å gjøre enn Finn, slik sett. Kjæresten min gir meg mye oppmerksomhet, jeg vet at jeg tenner ham, så han fra Finn har jo ingenting å stille opp med. Jeg kan selvsagt la være å fortelle kjæresten min om dette, men selv forteller jo han til meg dersom noen legger an på meg, så det mest rettferdige er vel kanskje å gjøre det samme? TS Anonymkode: dc346...ad5 Dere er venner på Facebook? Spesielt. Ville ikke hatt han som venn jeg da om det er slik han holder på. Jeg hadde i hvert fall ikke likt at kjæresten la til folk på Facebook som drev og flørtet med han.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #16 Skrevet 10. juli 2021 TheCatLady skrev (11 minutter siden): Skjønner ikke helt hva det er å fortelle en kjæreste og hva slags mann driver og sjekker opp kvinnfolk på Finn liksom. Har han i det hele tatt sett deg? Har derr ikke sett Ufinnsta på Instagram?? Det er MANGE jenter som blir sjekket opp på finn.no! Det man gjør med slike henvendelset er å screenshote og sende til Ufinnsta, og så forteller man om det til kjæresten fordi man kan le av det sammen. Ikke for å gjøre mannen sjalu. Anonymkode: f2cb2...599
Gjest BittenTei Skrevet 10. juli 2021 #17 Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Nei, tror ikke jeg inviterer ham til å fortsette, jeg gir ham en beskjed han ikke visste om. Dersom han fortsetter blir jeg nødt for å gå til det skrittet å si at jeg ikke er interessert. Finn fyren har jo lenge prøvd seg på en eller annen måte, det var bare så uventa at han skreiv at jeg tenner ham. Er jo 3 år siden jeg kjøpte denne gjenstanden på Finn, så litt overraskende at jeg tenner ham nå, liksom. Ja, jeg er helt sikker på at jeg vil være sammen med kjæresten min 😊 TS Anonymkode: dc346...ad5 Det er 3 - TRE - år siden....dere hadde kontakt på Finn? Og nå sender han disse creepy meldingene? 😜😬 Nyskilt og desp der på han, eller? 😅 Men for all del, hyggelig med positiv feedback 😎😃 Var jeg deg ville jeg nok bare latt denne være...
Gjest TheCatLady Skrevet 10. juli 2021 #18 Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har derr ikke sett Ufinnsta på Instagram?? Det er MANGE jenter som blir sjekket opp på finn.no! Det man gjør med slike henvendelset er å screenshote og sende til Ufinnsta, og så forteller man om det til kjæresten fordi man kan le av det sammen. Ikke for å gjøre mannen sjalu. Anonymkode: f2cb2...599 Nei, men forundrer meg ikke. Damer blir jo sjekket opp på alle slags steder. Ja, det kunne jeg heller gjort, men ville ikke lagt til fyren som venn på Facebook og latt han flørte med meg.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #19 Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): MANGE jenter som blir sjekket opp på finn.no Meg bekjent så skjer det overalt der menn og kvinner har mulighet til å interagere, ref Wordfeud, etc. Anonymkode: 31bde...6ec 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #20 Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Tenkte ikke så mye over det men er jo alltids gøy å vite at man er attraktiv vel? TS Anonymkode: dc346...ad5 Hahaha, ja, klart det er gøy å vite at han er interessert. Mannen din og du kan vel le litt av det sammen? Du kan jo fortelle det til han, med et glimt i øyet? Altså, det er vel bare gøy vel? Kjøpte noe brukt på Finn jeg og, av en fyr som var myye eldre enn meg. Tror han drakk en del da.., han begynte å ringe meg, og legge ut om det ene og det andre. Han likte meg så godt! Og han sa gjentatte ganger i telefonen at han var en snill gutt! Haha, stakkars mann da. Tror han var litt ensom.. han håpet å møte meg igjen😂 han er nok en god del eldre enn min far.. Anonymkode: a134b...8e4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå