AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #1 Skrevet 10. juli 2021 En bekjent av meg, kvinne 50+ ønsker å møte en ny mann. Tidlig enke. Hvor bør man helst forsøke lykken i den alderen? Hun vil ikke ha useriøse henvendelser og diverse. Tinder er kanskje feil arena. Erfaringer? Anonymkode: 9006a...889
GrønnNellik68 Skrevet 10. juli 2021 #2 Skrevet 10. juli 2021 (endret) 53 og holdt på nå i 4 år uten å finne noen håper hun har bedre ☘️☘️ har aldri fått match på tinder så anbefaler ikke den. Men mange har brukt møteplassen meg inkludert uten noe treff. Facebook dating men obs på scammere. badoo er der jeg har fått flest opplevelser men alle er forskjellig. Det er bare å hive seg utpå å prøve seg frem. Endret 10. juli 2021 av Bente1234 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #3 Skrevet 10. juli 2021 Det skrives mye om hvor vanskelig det er i den alderen, så ikke godt å si. Det kommer jo mye an på hvilken type hun er, og omgangsmiljøet hun trives i. Er det sexklubben, eller bedehuset lissom. Anonymkode: 413f1...fac
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #4 Skrevet 10. juli 2021 Takk for svar. Tar gjerne imot flere erfaringer og tips, både gode og dårlige. Har fått henne til å laste ned Møteplassen og Match foreløpig. Tinder ville jeg nok heller ikke anbefalt for 45+. Håper dere snart finner lykken 🍀 Anonymkode: 9006a...889
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #5 Skrevet 10. juli 2021 Jeg har dårlig erfaring med både Tinder og Møteplassen. Men Møteplassen var verst. Har prøvd andre sider også, men ingenting har hjulpet. Vet ikke hva man skal gjøre. Anonymkode: 408df...8af
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #6 Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har dårlig erfaring med både Tinder og Møteplassen. Men Møteplassen var verst. Har prøvd andre sider også, men ingenting har hjulpet. Vet ikke hva man skal gjøre. Anonymkode: 408df...8af Hva skjedde i apoen Møteplassen? Anonymkode: 9006a...889
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #7 Skrevet 10. juli 2021 På Møteplassen er det mange useriøse som bare vil ha sex, mange er gifte, noen er ressurssvake tullinger, utlendinger som knapt kan norsk, noen er bitre og aggressive mot damer, mange av dem vil ha damer som er mye yngre, and the list goes on.... Ikke noe å bruke tid og penger på. Anonymkode: 408df...8af 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #8 Skrevet 10. juli 2021 Jeg er 51 år og Tinder funker godt for meg. Må chatte med noen hundre og velge bort 99 % (fordi de ikke er høflig, kan kommunisere, har rett utdanning, ser bra nok ut ol.). Men det blir massevis av flotte menn igjen, mange dater, alle vil møtes igjen, alle er yngre enn meg, alle sier de ønsker noe seriøst når de useriøse først er silt. Gud vet om de mener det, men det var samme opplegg da jeg var 24 år. Det finner man ut. Prøvd bare tre måneder, og er sikker på at jeg finner en kjæreste blant de 20 kandidatene jeg liker best. Anonymkode: c9ce4...39c 2
Bamseklemmer Skrevet 10. juli 2021 #9 Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): En bekjent av meg, kvinne 50+ ønsker å møte en ny mann. Tidlig enke. Hvor bør man helst forsøke lykken i den alderen? Hun vil ikke ha useriøse henvendelser og diverse. Tinder er kanskje feil arena. Erfaringer? Anonymkode: 9006a...889 For gudsskyld ikke skriv at hun er nylig enke... da blir hun et offer for useriøse overkåte menn, som helst vil overgå mannen hennes med sine ferdigheter. Det har jeg selv hørt fra ei enke... De hadde null respekt og lurte henne med sjarm, det avslørende er at de ikke syntes synd i henne og viste omsorg. Hun kuttet ut datingtjenester, og fant sin mann på dugnad. Alderen tror jeg ikke har noe å si, vi blir kanskje mindre kravstor på kropp og utseende, men setter helse og ærligheten høyest som også varer lengst. Sånn blir det jo både kos og kjærlighet av🥰 1
Bamseklemmer Skrevet 10. juli 2021 #10 Skrevet 10. juli 2021 (endret) AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg er 51 år og Tinder funker godt for meg. Må chatte med noen hundre og velge bort 99 % (fordi de ikke er høflig, kan kommunisere, har rett utdanning, ser bra nok ut ol.). Men det blir massevis av flotte menn igjen, mange dater, alle vil møtes igjen, alle er yngre enn meg, alle sier de ønsker noe seriøst når de useriøse først er silt. Gud vet om de mener det, men det var samme opplegg da jeg var 24 år. Det finner man ut. Prøvd bare tre måneder, og er sikker på at jeg finner en kjæreste blant de 20 kandidatene jeg liker best. Anonymkode: c9ce4...39c Optimisme og med rette innstilling ser jeg for meg at du finner kjærliheten. Jeg tror ikke det er vanskeligere å date som 20+ enn det er for dem på 50+... Det er bare det at noen menn tror kvinner er kåte som et uvær, bare fordi de dater og søker kjæreste. Hvis man skriver at man ikke vil diskutere sex med fremmede, kan det virke sexdempende... ihvertfall på dem som skriver med erigert utstyr🙈 Endret 10. juli 2021 av Bamseklemmer 1
GrønnNellik68 Skrevet 11. juli 2021 #11 Skrevet 11. juli 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det skrives mye om hvor vanskelig det er i den alderen, så ikke godt å si. Det kommer jo mye an på hvilken type hun er, og omgangsmiljøet hun trives i. Er det sexklubben, eller bedehuset lissom. Anonymkode: 413f1...fac Eller helt vanlig som meg...som vil ha en fast kjæreste så slipper å måtte bli kjent med noen nye hele tiden og som ikke alt er på hans premisser men også mine... bedehus og sexklubb det er jævlig stort i mellom der... ha ha ha 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #12 Skrevet 11. juli 2021 Bente1234 skrev (4 timer siden): Eller helt vanlig som meg...som vil ha en fast kjæreste så slipper å måtte bli kjent med noen nye hele tiden og som ikke alt er på hans premisser men også mine... bedehus og sexklubb det er jævlig stort i mellom der... ha ha ha Enig i denne. De fleste av oss er jo vanlige. Jeg er kvinne på samme alder og vil også ha en fast kjæreste jeg kan ha et godt forhold med over tid. Er det ikke det de fleste kvinner vil? Bedehus og sexklubb er vel for de få uansett. Vi kvinner er som regel mer vanlige enn menn, vi er sjeldent ekstreme. Det er vanligere blant menn å være mer ekstrem i en eller annen retning. Anonymkode: 408df...8af 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #13 Skrevet 11. juli 2021 Bamseklemmer skrev (12 timer siden): For gudsskyld ikke skriv at hun er nylig enke... da blir hun et offer for useriøse overkåte menn, som helst vil overgå mannen hennes med sine ferdigheter. Det har jeg selv hørt fra ei enke... De hadde null respekt og lurte henne med sjarm, det avslørende er at de ikke syntes synd i henne og viste omsorg. Hun kuttet ut datingtjenester, og fant sin mann på dugnad. Alderen tror jeg ikke har noe å si, vi blir kanskje mindre kravstor på kropp og utseende, men setter helse og ærligheten høyest som også varer lengst. Sånn blir det jo både kos og kjærlighet av🥰 Husker ikke on det var match eller møteplassen men ett sted angav jeg enke som sivilstatus. Synes det høres bedre ut å være enke enn skilt. Og det er jo også sannheten. Hmm. Vi får se hva som skjer. Hun er jo ikke dum ø, så tipper hun fint kan luke ut bad seeds ☺️ Anonymkode: 9006a...889
Bamseklemmer Skrevet 11. juli 2021 #14 Skrevet 11. juli 2021 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Husker ikke on det var match eller møteplassen men ett sted angav jeg enke som sivilstatus. Synes det høres bedre ut å være enke enn skilt. Og det er jo også sannheten. Hmm. Vi får se hva som skjer. Hun er jo ikke dum ø, så tipper hun fint kan luke ut bad seeds ☺️ Anonymkode: 9006a...889 Jo, enke høres bedre ut enn nylig enke og skilt, og sannheter er viktig... ikke er hun dum heller og kan luke ut badass... Ei 50+ dame vet nok nøyaktig hva hun er ute etter... får hun det ikke som hun vil, vil hun heller være singel. Om hun har barn er det positivt, eier hun ei hytte med laksvald er også det positivt😅 Nå tenker jeg aldri på økonomien til kvinnen, men det er jo spennende i nytt forhold, hvor de bor, hva de har, og hvilken hobby de elsker, grønne fingre, glad i dyr, flink med mat. Det beste er faktisk at man kan litt av hvert, eller at man tilpasser seg hverandre... Jeg er avhengig av kyst og sjø, jeg trives best da. Så hvis hun ikke har noen begrensninger på bosted, øker sjansene henne betraktelig... Jeg ønsker betjenten din lykke til med kjærligheten🧡 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå