AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #1 Skrevet 10. juli 2021 Jeg har vært sammen med han i 3 år i september. I løpet av den tiden har vi fått 2 barn sammen. Jeg har hittil aldri stolt på noen når det kommer til noe som helst pga en dyster fortid. Når det kommer til sex har jeg heller aldri vært veldig interessert fordi jeg har vært redd for å innrømme hva som virkelig tenner meg. For 3 uker siden var vi på tur med alle barna (har en fra før, så 3 barn). Når de var lagt og vi hadde fått oss noen glass med vin "klikket" det for meg. Vi hadde sex. Noe vi har hatt mange ganger før. Men denne gangen gikk jeg løs på ting som har tent meg når jeg har vært alene (tanker). Som at jeg sugde og "tvingte" han til å deepthroate meg. Jeg personlig har aldri prøvd det, men alltid blitt tent av slike videoer. Det viste seg at han likte det (selv om vi har snakket om det før, hvor han har sagt at han ikke syns noe om det). Jeg tror at han sa det den gang fordi han respekterer meg og ikke vil at jeg skal gjøre noe jeg ikke liker. Men siden denne helgen har ring tatt helt av, til det positive (etter min mening). Julen 2019 prøvde jeg å "spice up" ting ved å bestille en sånn erotisk julekalender. Der fikk vi blant alle de små, puslete vibratorene, både blondfold, håndjern og tau. Han reagerte ikke særlig på det den gang. Men etter den helgen vi nylig hadde har ting tatt helt av. Plutselig gikk vi fra å ha "vanlig" og "romantisk" sex, til å bli de villdyra! Så fra en helg til en annen gikk vi fra rolig sex til: (Jeg kjøpte pisk og buttplug) at han pisker meg i dåsa og brystene. Stapper herligheten hans langt den i halsen. Han er plutselig så vanvittig mer bestemt og sjefete....og jeg elsker det! Jeg elsker å bli herset med. Jeg elsker å miste kontrollen (noe jeg aldri hadde klart tidligere men med han føler jeg meg så sikker). Jeg elsker å ikke vite hva som kommer, så kommer det plutselig! Elsker alt! Flere som har vært i en slik situasjon? Som har brukt 33 år på å finne en trygg og sikker sex partner? Som har kunnet fortelle alt en ønsker uten å bli dømt? Har litt flere ting jeg skulle ønske han gjorde med meg men som jeg holder igjen på 😮 Anonymkode: 7adde...430 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #2 Skrevet 10. juli 2021 Åå, så herlig!😍 Jeg sliter litt med å slippe meg løs sånn... og litt vanskelig å fortelke hva jeg tenner på for har liksom ikke noe klart bilde av det selv. Vi eksperimenterer litt men ikke sånn vilt og dyrisk. Kanskje etterhvert... Anonymkode: b8a46...bef
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #3 Skrevet 10. juli 2021 Kjæresten min var 34 år før han møtte meg. Før meg hadde han ingen seksuell trygghet i et forhold. Anonymkode: 9e64d...617
Gjest ABM Skrevet 10. juli 2021 #4 Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Jeg har vært sammen med han i 3 år i september. I løpet av den tiden har vi fått 2 barn sammen. Jeg har hittil aldri stolt på noen når det kommer til noe som helst pga en dyster fortid. Når det kommer til sex har jeg heller aldri vært veldig interessert fordi jeg har vært redd for å innrømme hva som virkelig tenner meg. For 3 uker siden var vi på tur med alle barna (har en fra før, så 3 barn). Når de var lagt og vi hadde fått oss noen glass med vin "klikket" det for meg. Vi hadde sex. Noe vi har hatt mange ganger før. Men denne gangen gikk jeg løs på ting som har tent meg når jeg har vært alene (tanker). Som at jeg sugde og "tvingte" han til å deepthroate meg. Jeg personlig har aldri prøvd det, men alltid blitt tent av slike videoer. Det viste seg at han likte det (selv om vi har snakket om det før, hvor han har sagt at han ikke syns noe om det). Jeg tror at han sa det den gang fordi han respekterer meg og ikke vil at jeg skal gjøre noe jeg ikke liker. Men siden denne helgen har ring tatt helt av, til det positive (etter min mening). Julen 2019 prøvde jeg å "spice up" ting ved å bestille en sånn erotisk julekalender. Der fikk vi blant alle de små, puslete vibratorene, både blondfold, håndjern og tau. Han reagerte ikke særlig på det den gang. Men etter den helgen vi nylig hadde har ting tatt helt av. Plutselig gikk vi fra å ha "vanlig" og "romantisk" sex, til å bli de villdyra! Så fra en helg til en annen gikk vi fra rolig sex til: (Jeg kjøpte pisk og buttplug) at han pisker meg i dåsa og brystene. Stapper herligheten hans langt den i halsen. Han er plutselig så vanvittig mer bestemt og sjefete....og jeg elsker det! Jeg elsker å bli herset med. Jeg elsker å miste kontrollen (noe jeg aldri hadde klart tidligere men med han føler jeg meg så sikker). Jeg elsker å ikke vite hva som kommer, så kommer det plutselig! Elsker alt! Flere som har vært i en slik situasjon? Som har brukt 33 år på å finne en trygg og sikker sex partner? Som har kunnet fortelle alt en ønsker uten å bli dømt? Har litt flere ting jeg skulle ønske han gjorde med meg men som jeg holder igjen på 😮 Anonymkode: 7adde...430 Wow🤩den likte jeg!!..håper du går hele veien!
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #5 Skrevet 12. juli 2021 Jeg og samboeren har vært sammen en del år mer enn dere, men vi er HELT trygge på hverandre når det gjelder sex. Vi har snakket om mye, både ting vi fantaserer om som vi vil prøve/har prøvd, og ting en av oss har sagt nei til. ☺️ Vi er bare 26 år, men er veldig åpne personer generelt og er svært lite dømmende. Anonymkode: 25630...bfd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå