AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #1 Skrevet 10. juli 2021 Blir du litt usikker og lei deg? Grunnen til at jeg lurer er fordi at jeg har ikke hatt de beste opplevelsene med vennskap gjennom ungdomstiden og opp til 20 årene. Er nå 25, og skjenner at jeg kan bli litt usikker. Jeg har tidligere opplevd at folk er falske, men da jeg har funnet ut av det så kuttet jeg de ut. Og nå har jeg venner som jeg har super god kjemi med. Jeg takler det jo mye bedre nå om de avlyser pga jobb eller andre ting. Jeg må jo bare stole på de, så lenge jeg vet at kjemien er veldig god når vi først er med hverandre. Og kontakten går jo begge veier. Men jeg kan uansett føle en litt usikkerhet og bli litt lei meg om de avlyser. Altså ikke slik at jeg griner liksom, men når dagen kommer så blir den litt ekstra tom. Og det er jo sånt som skjer. Ikke alltid det passer like bra og jeg har jo måttet avlyse selv noen ganger uten at det ligger noe personlig bak, men bare at jeg har hatt jobb feks. Jeg tror kanskje at tiden med mobbing og utfrysning fra barneskolen og opp til 20 åra sitter mye mer i meg enn jeg selv kanskje tror. Blir du litt usikker og lei deg om venner avlyser avtaler? Anonymkode: 5c706...a38
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #2 Skrevet 10. juli 2021 Jeg synes så klart det er kjipt hvis jeg har gledet meg og satt av kvelden til noen planer som det ikke blir noe av, ja. Det tror jeg er helt vanlig å føle på. Anonymkode: e4497...e7a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå