AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #1 Del Skrevet 10. juli 2021 Telles det som sex partner. Hva om man så en manns kjønnsorgan etter ryggmassasje, men ikke tok på kjønnet hans? Er det to sex partnere? Anonymkode: 42550...2d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #2 Del Skrevet 10. juli 2021 Er det opplysninger til selvangivelsen? Runk kan du skrive 0,3 på, den andre gjelder ikke. Anonymkode: 1678a...a64 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #3 Del Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Er det opplysninger til selvangivelsen? Runk kan du skrive 0,3 på, den andre gjelder ikke. Anonymkode: 1678a...a64 Hva mener du? Var han min partner? Det føltes ikke som sex og var ekkelt Anonymkode: 42550...2d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #4 Del Skrevet 11. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hva mener du? Var han min partner? Det føltes ikke som sex og var ekkelt Anonymkode: 42550...2d2 Beklager at jeg ikke tok deg seriøst. Du er ikke pliktig til å føre oversikt over dine partnere, og ikke pliktig til å være ærlig om noen spør. Hva du regner som en sexpartner, er helt opp til deg selv. For å gjøre det enklere; hvis det ikke føltes som sex, så var det ikke sex. Hvis det gjelder å holde oversikten, i forbindelse med kjønnssykdommer, så vil jeg si at grensen går på om du har hatt penis inne i deg, uansett kroppsåpning, eller har vært i kontakt med sæd. Anonymkode: 1678a...a64 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #5 Del Skrevet 11. juli 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Beklager at jeg ikke tok deg seriøst. Du er ikke pliktig til å føre oversikt over dine partnere, og ikke pliktig til å være ærlig om noen spør. Hva du regner som en sexpartner, er helt opp til deg selv. For å gjøre det enklere; hvis det ikke føltes som sex, så var det ikke sex. Hvis det gjelder å holde oversikten, i forbindelse med kjønnssykdommer, så vil jeg si at grensen går på om du har hatt penis inne i deg, uansett kroppsåpning, eller har vært i kontakt med sæd. Anonymkode: 1678a...a64 Enig i denne. Jeg tenker sånn at vaginal, oral eller anal sex er alltid sex. Mens alt annet trenger man ikke å regne som sex. Jeg regner ikke med de jeg bare har runket eller som bare har fingret meg. Men det er jo også litt opp til den enkelte. Synes det var et godt råd at hvis det ikke føltes som sex, så var det ikke sex. Anonymkode: 6a849...0fb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hippogriff Skrevet 11. juli 2021 #6 Del Skrevet 11. juli 2021 Jeg ville ikke regnet med den personen. Pga ingen penetrering. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #7 Del Skrevet 11. juli 2021 Dersom du utførte, var det jo sex, uten penetrering. Sex er mer enn kun penetrasjon vaginalt eller analt. Og siden det var sex, er det jo en sexpartner. Anonymkode: b7236...2bc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 11. juli 2021 #8 Del Skrevet 11. juli 2021 I hvilken forbindelse har behov for å regne på dette oppstått? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #9 Del Skrevet 11. juli 2021 Jeg har bare lyst å regne med de jeg har kysset som (sex) partnere fordi det er ikke stor forskjell. jeg har gjort mer med de jeg kysset enn de to i OP. Ingen kyssing ingen PIV, munnsex. Anonymkode: 42550...2d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #10 Del Skrevet 11. juli 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Telles det som sex partner. Hva om man så en manns kjønnsorgan etter ryggmassasje, men ikke tok på kjønnet hans? Er det to sex partnere? Anonymkode: 42550...2d2 Kan du prøve å skrive dette på nytt på en litt mer forståeleg måte? Anonymkode: bc3e1...7de 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Realverdien Skrevet 11. juli 2021 #11 Del Skrevet 11. juli 2021 Sex partner er når du har vært penetrert synes jeg. Munn, vagina og analt. Om du runker en mann er litt i gråsonen. Det kan være relevant å nevne. Er du feks 18 år og går på vgs kan man få horerykte selv om du er jomfru, dersom du har runket to-tre gutter i klassen. Husker jeg en gang som ung måtte fortelle en dame at jeg hadde ligget med fire jenter (før henne). Men la til at jeg hadde fingret/fingerpult rundt ti damer til på toppen av dette. Totalt antall sexpartnere er da fire. Er du utsatt for overgrep, feks. Av onkel, så trenger du ikke regne disse som sexpartnere. En mann spør om tallet ditt for å vurdere hvor løs du er på tråden og hvor sannsynlig det er at du vil være seriøs i et langvarig forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #12 Del Skrevet 11. juli 2021 Realverdien skrev (4 minutter siden): Sex partner er når du har vært penetrert synes jeg. Munn, vagina og analt. Om du runker en mann er litt i gråsonen. Det kan være relevant å nevne. Er du feks 18 år og går på vgs kan man få horerykte selv om du er jomfru, dersom du har runket to-tre gutter i klassen. Husker jeg en gang som ung måtte fortelle en dame at jeg hadde ligget med fire jenter (før henne). Men la til at jeg hadde fingret/fingerpult rundt ti damer til på toppen av dette. Totalt antall sexpartnere er da fire. Er du utsatt for overgrep, feks. Av onkel, så trenger du ikke regne disse som sexpartnere. En mann spør om tallet ditt for å vurdere hvor løs du er på tråden og hvor sannsynlig det er at du vil være seriøs i et langvarig forhold. Er munnsex med tre forskjellige menn når man er 25 for mye? Anonymkode: 42550...2d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #13 Del Skrevet 11. juli 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Er munnsex med tre forskjellige menn når man er 25 for mye? Anonymkode: 42550...2d2 Jeg bare spør som @Trolltunge i hvilken forbindelse har behovet for å føle på det, eller oppgi det, oppstått? Ingen vanlig norsk mann eller kvinne, vil reagere på at du har ligget med 3 stk, i en alder av 25, og at du har hatt munnsex med dem. Som 25 åring, er du voksen nok til å ha munnsex med 3 stykker samtidig, hvis du har lyst til det. Anonymkode: 1678a...a64 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #14 Del Skrevet 11. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg bare spør som @Trolltunge i hvilken forbindelse har behovet for å føle på det, eller oppgi det, oppstått? Ingen vanlig norsk mann eller kvinne, vil reagere på at du har ligget med 3 stk, i en alder av 25, og at du har hatt munnsex med dem. Som 25 åring, er du voksen nok til å ha munnsex med 3 stykker samtidig, hvis du har lyst til det. Anonymkode: 1678a...a64 ikke samtidig, over åtte år. er det mye? Anonymkode: 42550...2d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #15 Del Skrevet 11. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): ikke samtidig, over åtte år. er det mye? Anonymkode: 42550...2d2 Nei, kjære deg, det er faktisk lite. Hvorfor er du engstelig for dette? Anonymkode: 1678a...a64 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 11. juli 2021 #16 Del Skrevet 11. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): ikke samtidig, over åtte år. er det mye? Anonymkode: 42550...2d2 Nei det er ikke mye, og jeg forstår fremdeles ikke hvorfor dette er vesentlig å telle. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #17 Del Skrevet 11. juli 2021 Litt enig i at trådstarter ikke bør legge altfor mye i dette. Men en måte å vurdere hvorvidt man synes det teller som sex, eller ikke, er å se for seg at kjæresten din kommer hjem og forteller: "Jeg bare fingret/runket vennen min før jeg kom hjem". Hvordan ville du da betraktet det? Anonymkode: ef9f6...a91 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #18 Del Skrevet 11. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Litt enig i at trådstarter ikke bør legge altfor mye i dette. Men en måte å vurdere hvorvidt man synes det teller som sex, eller ikke, er å se for seg at kjæresten din kommer hjem og forteller: "Jeg bare fingret/runket vennen min før jeg kom hjem". Hvordan ville du da betraktet det? Anonymkode: ef9f6...a91 Jeg har aldri hatt kjæreste. Jeg har aldri vært utro. Anonymkode: 42550...2d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #19 Del Skrevet 11. juli 2021 Ikke i mine øyne...runket flere gutter for spenningen sin skyld. Liker kontrollen, se at de har det så deilig Tar 10min.... Anonymkode: 02b2b...f6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #20 Del Skrevet 11. juli 2021 Nei. Runking, slikking, rimming etc er ikke sex Protip hvis dere har uklart definerte utro regler 😊👍 Anonymkode: fa0a5...60f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå