AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #1 Skrevet 10. juli 2021 Livet med huset fult av småbarn + fulltidsjobb etterlater lite tid til husvask! Tenker bl.a på vask av gulv, vegger, tak, lister, vindu… Noen med vaskehjelp som kan dele erfaring? Hvor ofte har dere vaskehjelp? Hvilke oppgaver har vaskehjelpen? Er du like fornøyd med jobben som om du skulle gjort det selv? Anonymkode: 9c3a7...b31
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #2 Skrevet 11. juli 2021 Vi har vaskehjelp annenhver uke i 3 timer. Hun støvsuger, tørker støv ig vasker hver gang . Så blir Vi blir enige om hva hun skal gjøre av «ekstrating» hver gang (vaske vindu, tak, etc.) veldig fornøyd! Anonymkode: 03abd...2a5 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #3 Skrevet 11. juli 2021 Hvor ofte vasker man egentlig veggene?!? En ting er flekker etter hender i høyde med småbarna eventuelt, men å vaske veggene regelmessig har jeg aldri gjort. De blir jo ikke møkkete av å stå der loddrett. Anonymkode: 1aaed...c93
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #4 Skrevet 11. juli 2021 En vaskehjelp skal ikke ta noe i høyda, da må man bestille rundvask av firma. Eller skaffe en vaskehjelp som er to meter høy. Skifte på senga er heller ikke pålagt, det er pålagt en hushjelp og kanskje au-pair. Anonymkode: b507c...ac0 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #5 Skrevet 11. juli 2021 Vi bruker Freska, 3 1/2 time annenhver uke. Hun støvsuger, vasker gulvene, vasker badene, tørker støv, bytter på alle sengene og tar ut alt søppel. Vel verdt pengene! Anonymkode: 31f12...bf1 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #6 Skrevet 11. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): En vaskehjelp skal ikke ta noe i høyda, da må man bestille rundvask av firma. Eller skaffe en vaskehjelp som er to meter høy. Skifte på senga er heller ikke pålagt, det er pålagt en hushjelp og kanskje au-pair. Anonymkode: b507c...ac0 Det er vel etter avtale. Noen gjør det, andre ikke. Anonymkode: 03abd...2a5 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #7 Skrevet 11. juli 2021 Etter at jeg så hvordan skremmende mange av vaskebyråene holdt på (skjult kamera) hjemme hos folk på TV2 hjelper deg så forstår jeg ikke hvordan folk tør. De gikk jo å forsynte seg av mat i kjøleskapet og snoket rundt i skuffer og skap. Jeg hadde aldri turt. Anonymkode: 043bf...428
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå