AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #1 Skrevet 10. juli 2021 Nå har det gått 8 år og 4 mnd. Jeg blir SPRØ! Kommer aldri over fyren, selv om han var en utro dritt mot meg. Kalte meg hore gjorde han og, selv om det var han som var utro. Men jeg har aldri vært så forelsket! Og nå sitter jeg bare og hører på spille lista "vår" fra 2012. Og Brad Paisley på repeat mens jeg gråter. Dette er neppe sunt? Noen tips? Brad Paisley - Whiskey Lullaby ft. Alison Krauss (Official Video) - YouTube Anonymkode: 73efd...2e2
Silva Pluvialis Skrevet 10. juli 2021 #2 Skrevet 10. juli 2021 Er du sikker på at det bare er savn involvert? Du sier at han også behandlet deg dårlig og var utro. Kan det hende at du også har fått senskader av dette forholdet? Det tar ofte lengre tid å heles etter dårlige forhold enn gode. Det kan i så fall forklare at du har fått en langvarig reaksjon i etterkant av bruddet. Har du noen å snakke med om dette? 3
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #3 Skrevet 10. juli 2021 Gjenferdet skrev (31 minutter siden): Er du sikker på at det bare er savn involvert? Du sier at han også behandlet deg dårlig og var utro. Kan det hende at du også har fått senskader av dette forholdet? Det tar ofte lengre tid å heles etter dårlige forhold enn gode. Det kan i så fall forklare at du har fått en langvarig reaksjon i etterkant av bruddet. Har du noen å snakke med om dette? Jeg har snakket med flere psykologer om dette, og fikk faktisk PTSD som diagnose for jeg var helt ute å kjøre. Nå dater jeg egentlig en annen, men sitter likevel og hører på spillelister fra tiden med exen og gråter og er trist. Og nå tror jeg han nye har ghostet meg og Det er litt som en slags type selvskading. Exen har fått kone og barn mens jeg kommer til å dø av kjærlighetssorg kjenns det som. Ufattelig urettferdig. Skjønner ikke at damer orker å involvere seg med menn, når man blir så utrolig psykisk ødelagt av brudd! Anonymkode: 73efd...2e2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #4 Skrevet 10. juli 2021 Tror ikke det er noe oppskrift på det. Jeg sørget skikkelig i 20 år.. sørger enda snart 25 år. Anonymkode: 7a8c0...a0a
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #5 Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tror ikke det er noe oppskrift på det. Jeg sørget skikkelig i 20 år.. sørger enda snart 25 år. Anonymkode: 7a8c0...a0a Huff, så lenge? Var dere gift? Han her var så spesiell, det var så romantisk og jeg får aldri oppleve det igjen. Anonymkode: 73efd...2e2
knulleGuden666 Skrevet 10. juli 2021 #6 Skrevet 10. juli 2021 Skjønner ikke at han er noe å ha kjærlighetssorg over, men men. det er unormalt og ha kjærlighetssorg etter en måneds tid men varierer fra person til person, jeg har aldri kjærlighetssorg mens andre har det i en måned, over 8 år har jeg aldri hørt om før 3
Gjest Maxwell Skrevet 10. juli 2021 #7 Skrevet 10. juli 2021 (endret) Dette varierer veldig fra person til person. Har en venninne som hadde kjærlighetssorg i 5 år. Etter at han (eksen hennes) fikk dame gikk det sakte men sikkert over etter 2 år. Endret 10. juli 2021 av Maxwell
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #8 Skrevet 10. juli 2021 Jeg har slitt i 9 år. Men det er jo mye bedre nå. Men jeg tenker på han daglig, men det er mer det vi hadde sammen, det jeg følte for han, og hvor høyt jeg følte meg elsket av han. Jeg har aldri vært i et så bra forhold og aldri følt så sterkt. Jeg var i et forhold på litt over 1 år, noen få år etter det var slutt, men det ble aldri så bra, og heller ikke i nærheten. Og jeg er redd for at jeg ender opp som singel resten av livet. Anonymkode: 01d81...3c8 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #9 Skrevet 10. juli 2021 knulleGuden666 skrev (20 minutter siden): Skjønner ikke at han er noe å ha kjærlighetssorg over, men men. det er unormalt og ha kjærlighetssorg etter en måneds tid men varierer fra person til person, jeg har aldri kjærlighetssorg mens andre har det i en måned, over 8 år har jeg aldri hørt om før Det virker som menn ikke har følelser, så det er ikke rart. Menn bytter jo damer som vi andre bytter sokker. Dagen etter exen dumpa meg hadde den nye kjæresten hans flyttet inn. Jeg hater han for det han har gjort mot meg. Holdt på å bli lagt inn på psykiatrisk avd i Barcelona for jeg var helt suicidal på den tida Pga han. Var noen spanjoler som stoppet meg fra å hoppe.. Anonymkode: 73efd...2e2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #10 Skrevet 10. juli 2021 Har man kjærlighetssorg i årevis, så burde man ta tak i livet sitt og oppsøke profesjonell hjelp. Anonymkode: 3d549...57c 3
knulleGuden666 Skrevet 10. juli 2021 #11 Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det virker som menn ikke har følelser, så det er ikke rart. Menn bytter jo damer som vi andre bytter sokker. Dagen etter exen dumpa meg hadde den nye kjæresten hans flyttet inn. Jeg hater han for det han har gjort mot meg. Holdt på å bli lagt inn på psykiatrisk avd i Barcelona for jeg var helt suicidal på den tida Pga han. Var noen spanjoler som stoppet meg fra å hoppe.. Anonymkode: 73efd...2e2 De fleste av oss menn har nok lite følelser når det kommer til det ja, hvorfor skal man ha kjærlighetssorg mot noen som gjør det slutt? Det er en av grunnene mine til å aldri gå inn i et fast forhold men kun holde meg til ligg og kos og bytte partnere så får jeg se etterhvert om jeg vil innlede noe forhold eller ikke. hvorfor hadde du selvmordstanker og prøvde å ta ditt liv pga en slik drittsekk som han var? Vær heller glad du ble kvitt han så du kan finne en ordentlig mann dom behandler deg slik du fortjener. bra de fikk stoppet deg fra å hoppe og håper du har kommet deg over selvmordstankene nå? 3
Realverdien Skrevet 10. juli 2021 #12 Skrevet 10. juli 2021 Jeg holder fast i kjærlighetssorgen det siste tegnet på at du var her slipper jeg den blir du helt borte da vet jeg ikke hva som er igjen av meg Kjærlighetssorg varer så lenge du holder fast i den. Har hørt om 30 år. Har sett 20 år. Har opplevd 13 år. 2
Realverdien Skrevet 10. juli 2021 #13 Skrevet 10. juli 2021 knulleGuden666 skrev (Akkurat nå): Det er en av grunnene mine til å aldri gå inn i et fast forhold men kun holde meg til ligg og kos og bytte partnere så får jeg se etterhvert om jeg vil innlede noe forhold eller ikke. En mann etter mitt hjerte (så lenge du ikke innleder samboerskap). Tradisjonelt er en ny dame eneste kur for kjærlighetssorg. Har også lest at ekte kjærlighetssorg er samme følelser/nerver som når noen er død. Den er altså nevrologisk og veldig ekte. Orfeus sin historie var vel et godt bilde på dette, død og kjærlighet osv.
Gjest Mysticgirl Skrevet 10. juli 2021 #14 Skrevet 10. juli 2021 Det folk gjør feil er å bare huske tilbake til de gode episodene, de fine ferieturene og den herlige sexen. Se tilbake på kranglene, den sure mannen , den rotete mannen, den sløvete mannen , de rare uvanene som irriterte deg osv.... Ikke tenk på de gode episodene, men det som faktisk er grunnen til at forholdet røk. Har selv savnet og tenkt på hvor morsomt vi hadde det, enda det var jeg som slo opp. Helt til jeg kommer på hvordan han EGENTLIG var
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #15 Skrevet 10. juli 2021 knulleGuden666 skrev (6 minutter siden): De fleste av oss menn har nok lite følelser når det kommer til det ja, hvorfor skal man ha kjærlighetssorg mot noen som gjør det slutt? Det er en av grunnene mine til å aldri gå inn i et fast forhold men kun holde meg til ligg og kos og bytte partnere så får jeg se etterhvert om jeg vil innlede noe forhold eller ikke. Nå er ikke jeg hun du siterte. Men noen gjør det jo slutt, selv om de elsker hverandre høyt. Våres siste natt sammen, hvor vi hadde gjort det slutt, så var vi 2 desperate mennesker, som klamrer oss til hverandre, hadde sex, hvor det var om å gjøre å komme dypest mulig inn, komme så nære at man ble en. Og det siste kysset på morningen, hvor tårene våre bare trillet. Og for meg var det helt klart verdt det, jeg fikk 3 fantastiske år med han, jeg har aldri følt meg så høyt elsket før. Noe som for meg betydde utrolig mye. Har aldri opplevd en så sterk kjærlighet før. Og selv om jeg tenker på det daglig. Så er det ikke nå lenger som en sorg. Anonymkode: 01d81...3c8
knulleGuden666 Skrevet 10. juli 2021 #16 Skrevet 10. juli 2021 Realverdien skrev (6 minutter siden): En mann etter mitt hjerte (så lenge du ikke innleder samboerskap). Tradisjonelt er en ny dame eneste kur for kjærlighetssorg. Har også lest at ekte kjærlighetssorg er samme følelser/nerver som når noen er død. Den er altså nevrologisk og veldig ekte. Orfeus sin historie var vel et godt bilde på dette, død og kjærlighet osv. Mye mulig kjærlighetssorgen er sterk, men jeg har som sakt aldri merket noe til den og gjør neppe deg i fremtiden heller selv om jeg innleder et forhold og det ryker etter flere år. jeg har dog mistet både venner og familie men er ikke slik at jeg har så utrolig mye sorg etter en stund, er leit i et par uker før det går over, men vil jo alltid være litt leit og skulle såklart ønsket at de fremdeles var her. Død og kjærlighetssorg klarer jeg ikke å sammenligne dessverre. kvinner har som regel lettere for å få et ligg enn men i gjennomsnitt, så er bare å bytte for kvinner også, når jeg gjør det kan de også 👍 1
knulleGuden666 Skrevet 10. juli 2021 #17 Skrevet 10. juli 2021 (endret) AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nå er ikke jeg hun du siterte. Men noen gjør det jo slutt, selv om de elsker hverandre høyt. Våres siste natt sammen, hvor vi hadde gjort det slutt, så var vi 2 desperate mennesker, som klamrer oss til hverandre, hadde sex, hvor det var om å gjøre å komme dypest mulig inn, komme så nære at man ble en. Og det siste kysset på morningen, hvor tårene våre bare trillet. Og for meg var det helt klart verdt det, jeg fikk 3 fantastiske år med han, jeg har aldri følt meg så høyt elsket før. Noe som for meg betydde utrolig mye. Har aldri opplevd en så sterk kjærlighet før. Og selv om jeg tenker på det daglig. Så er det ikke nå lenger som en sorg. Anonymkode: 01d81...3c8 Hvorfor gjorde dere det slutt i utgangspunktet? Hvis sexen var så bra så kunne dere vel hvertfall vært sexpartnere i ettertid? det er hvertfall et slikt liv jeg ønsker å leve og lever, milevis unna bibelsk men det gir jeg faen i 😎 Endret 10. juli 2021 av knulleGuden666 1
Bamseklemmer Skrevet 10. juli 2021 #18 Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nå har det gått 8 år og 4 mnd. Jeg blir SPRØ! Kommer aldri over fyren, selv om han var en utro dritt mot meg. Kalte meg hore gjorde han og, selv om det var han som var utro. Men jeg har aldri vært så forelsket! Og nå sitter jeg bare og hører på spille lista "vår" fra 2012. Og Brad Paisley på repeat mens jeg gråter. Dette er neppe sunt? Noen tips? Brad Paisley - Whiskey Lullaby ft. Alison Krauss (Official Video) - YouTube Anonymkode: 73efd...2e2 Ikke for å stikke deg i siden, men dette er en av mine favorittlåter i sjangeren country. Spilles ofte på repeat på festivalen på Vinstra... Jeg tar vel ikke feil hvis jeg sier du er fullpakket av omsorg? Det er nok "vi" som sliter mest, vi vil jo helst at alle skal ha det godt, uansett hvor galt de har gjordt ting. Bunnløs kjærlighetsorg får man uansett, fordi vi ikke fikk sagt skikkelig adjø. Ting gikk for fort over uten at vi fiukk tid til å bearbeide sorgen. Det blir nesten som å miste en kompis i motorsykkel ulykke, så brått revet bort... Jeg har også blitt utsatt for utroskap og blånekting, selv om typen som gjorde henne gravid tilsto... Vi var kommet så langt at vi diskuterte å bygge hus og navn på barn, ekstra sårt ble det for hver gang "Jenter som kommer, og jenter som går" gikk på radioen. Den låta hater jeg som pesten fremdeles etter 25 år. Det var liksom vår låt... Min løsning var å bruke positiv tenking og finne på ting som tok knekken på all tid man bruker på å tenke. Jo mere jeg tenkte jo sprøere ble jeg... Jeg følte meg som en enslig svane, ingen kvinner vekket min interresse. Jeg hadde sex med moren hennes som hevn i tro på at det kjærlighetssorgen skulle avta. Det hjalp litt, for hun gav meg trøst, og jeg fikk dårlig samvittighet uten å måtte ha det. Alkoholen ble min trøst, men den holdt på å ta livet av meg. Tankene ble forsterket av det, men gikk over når jeg ble dritings. Idag drikker jeg nesten ikke lengre... drikker jeg en sjelden gang gjør jeg det fordi andre gjør det, og at det er godt på smak. Så ikke bruk alkohol, men bruk heller tiden på noe annet som minske tankene han. Husk at positive tanker dreper de negative. Du skulle så absolutt hatt en mannlig venn å prate med, motsatt kjønn har bedre forståelse på dine spørsmål. For ei god venninne er som regel enig uansett hva du sier, bare for å trøste deg. Noen ganger trenger vi motstand for å få frem sannheter og realiteter. Ikke på en slem måte, men ærlig og voksen måte... Jeg håper så inderlig at du kommer deg over dette snarest... å ha kjærlighetsorg i så mange år som du, endrer deg som person🧡 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #19 Skrevet 11. juli 2021 Mysticgirl skrev (11 timer siden): Det folk gjør feil er å bare huske tilbake til de gode episodene, de fine ferieturene og den herlige sexen. Se tilbake på kranglene, den sure mannen , den rotete mannen, den sløvete mannen , de rare uvanene som irriterte deg osv.... Ikke tenk på de gode episodene, men det som faktisk er grunnen til at forholdet røk. Har selv savnet og tenkt på hvor morsomt vi hadde det, enda det var jeg som slo opp. Helt til jeg kommer på hvordan han EGENTLIG var Nettopp! Jeg har nokså nylig gått gjennom et brudd. I starten våkna jeg med klump i magen hver morgen, la meg med den om kvelden. Veldig vondt! Det største problemer var nettopp dette, at jeg mimret tilbake på alt det koselige vi hadde - alle de gode minnene, de fine ferieturene, de romantiske middagene.. før jeg begynte å endre tankegang. Hadde forholdet vært basert kun på disse minnene hadde ikke forholdet tatt slutt. Jeg begynte å tenke tilbake på all dritten i stedet; de stygge kommentarene, den nedlatende tonen hans, den dårlige oppdragelsen han ga barna sine, holdningen hans mot forskjellige ting og alt det andre som var DÅRLIG i forholdet. Så hver gang klumpen kom, tvang jeg meg selv til å tenke på de vonde minnene. Slik forsvant klumpen min. Anonymkode: 88148...447 3
Gjest Mysticgirl Skrevet 11. juli 2021 #20 Skrevet 11. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nettopp! Jeg har nokså nylig gått gjennom et brudd. I starten våkna jeg med klump i magen hver morgen, la meg med den om kvelden. Veldig vondt! Det største problemer var nettopp dette, at jeg mimret tilbake på alt det koselige vi hadde - alle de gode minnene, de fine ferieturene, de romantiske middagene.. før jeg begynte å endre tankegang. Hadde forholdet vært basert kun på disse minnene hadde ikke forholdet tatt slutt. Jeg begynte å tenke tilbake på all dritten i stedet; de stygge kommentarene, den nedlatende tonen hans, den dårlige oppdragelsen han ga barna sine, holdningen hans mot forskjellige ting og alt det andre som var DÅRLIG i forholdet. Så hver gang klumpen kom, tvang jeg meg selv til å tenke på de vonde minnene. Slik forsvant klumpen min. Anonymkode: 88148...447 Ja 😄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå