AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #1 Skrevet 10. juli 2021 Kan noen gi meg et seriøst svar på dette? Dere menn: merker dere forskjell når dere har sex med en kvinne som har hatt vaginal fødsel? Og kvinner: endrer den seg utseendemessig? Anonymkode: 97338...c2b
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #2 Skrevet 10. juli 2021 Kvinne her. Den har ikke endret seg stort etter 2 fødsler. Har et arr som er knapt synlig. Har bedre sex nå enn før. Ble bevisst på knipeøvelser med nr 1 så har gjort det myyye og da føles det trangere 😊 Anonymkode: b3ee1...efd 9
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #3 Skrevet 10. juli 2021 Dama ser litt annerledes ut der nede men like trang, ble sydd og hun har gjort knipeøvelser Anonymkode: e66a3...617 5
MapleSirup Skrevet 10. juli 2021 #4 Skrevet 10. juli 2021 Endrer seg ikke nødvendigvis😊 Jeg fikk to sting alle gangene og det tok litt tid før stinget forsvant helt. Men ellers er jeg som før. Orgasmer er for øvrig den beste øvelsen for å «trene vaginaen» (unnskyld for den)…. Så på sikt, når kroppen og babylivet har stabilisert seg så kan jeg love at det er en mye morsommere måte å knipe på. 6
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #5 Skrevet 10. juli 2021 Pro tip fra eksen, var å trene knipemusklene godt før fødselen, slik at det er lettere å hente dem fram etterpå. Etter første fødsel fikk hun mye arrvev, som tildels gjorde sex ubehagelig, men etter andre fødsel ble det liksom helet, og hun ble god som noen gang. Anonymkode: 8dca6...3ea 6
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #6 Skrevet 10. juli 2021 Jeg synes jeg ser åpnere ut hvis det gir mening. Liker det ikke, føler jordmor glemte ett sting under første fødsel. Sexen ble bedre enn før fødsel etter 1 år. Både for meg og mannen (det er hvertfall det han sier, men jeg føler hvertfall det). Nå har jeg nettopp født nummer 2 og er spent på hvordan det blir denne gangen. Men nå vet jeg hvertfall at det kan ta noen måneder/1 år før ting blir veldig bra. Mannen ga mye oralsex (før fødsel nummer 2, nå er jeg midt i renselsen og kolikkbaby så ingen sex på oss). Så han må da like utseendet etter fødsel nummer 1. Anonymkode: d7036...1ed 6
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #7 Skrevet 10. juli 2021 Veldig løs. Men heldigvis er analåpningen fortsatt stram Anonymkode: 7336f...968 4
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #8 Skrevet 10. juli 2021 Sydd alt for trangt etter fødsel. Penetrering nesten umulig. Sykehuset innrømmer ingen feil, men har blitt konstatert av privat gynekolog at det er det som er feilen Anonymkode: 81b6f...623 4
Trolljenta79 Skrevet 10. juli 2021 #9 Skrevet 10. juli 2021 Det er individuelt! Kommer an på kropp, størrelse på barn osv. Nå til dags er de mye flinkere til, og få en lege til og se på underlivet etter fødsel. De er bedre skikket til, og ta avgjørelser i forhold til nok sting osv i underlivet etter fødsel. Jeg hadde ikke fått de komplikasjonene jeg fikk OM det hadde våre en lege som kontrollerte meg i stede for jordmor har jeg fått klar beskjed om fra sykehuset. Knipe øvelser kunne ikke fikse det,for meg. Men tro meg jeg prøvde. Jeg har måttet legge meg under kniven, og fikset åpning, arrvev osv. Jeg trodde i flere år at jeg bare måtte ha det sånn da jeg ikke ble tatt seriøst når jeg prøvde, og få hjelp hos en gynekolog. Nå er det som om jeg aldri har født ;) 6
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #10 Skrevet 10. juli 2021 Merker ingen forskjell. Ble klippet og sydd, og arret synes ikke en gang. Legen så det så vidt på 6 ukers kontroll. Hun måtte se i papirene og sa «åå har du blitt sydd, jeg så det ikke en gang» Anonymkode: 47a3d...3d0 2
Realverdien Skrevet 10. juli 2021 #11 Skrevet 10. juli 2021 Noe jeg bare tror, men er nesten helt sikker på, er at det også blir annen tisselyd av en vagina som har født og en som ikke har det. Virker på meg som om jenter som ikke har født lager denne hysjelyden og går rett på porselenet, mens de som har født, har mer stråle som oss gutta og går rett i vannet. Bodde på en beskjeden 2-roms i noen år da jeg var ung, og urban. Hadde skokkevis av damer innom og hørte min andel tissing. Noen som har tenkt det samme? 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #12 Skrevet 10. juli 2021 Realverdien skrev (3 minutter siden): Noe jeg bare tror, men er nesten helt sikker på, er at det også blir annen tisselyd av en vagina som har født og en som ikke har det. Virker på meg som om jenter som ikke har født lager denne hysjelyden og går rett på porselenet, mens de som har født, har mer stråle som oss gutta og går rett i vannet. Bodde på en beskjeden 2-roms i noen år da jeg var ung, og urban. Hadde skokkevis av damer innom og hørte min andel tissing. Noen som har tenkt det samme? Vet du hvordan jenter tisser? Anonymkode: 73040...cbc 5
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #13 Skrevet 10. juli 2021 Merker og ser ikke forskjell:) tre barn! Anonymkode: fd27e...a68
Realverdien Skrevet 10. juli 2021 #14 Skrevet 10. juli 2021 (endret) AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vet du hvordan jenter tisser? Anonymkode: 73040...cbc Med klukkelyd etter fødsel, og hysjelyd før fødsel? Endret 10. juli 2021 av Realverdien 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #15 Skrevet 10. juli 2021 Realverdien skrev (10 minutter siden): Noe jeg bare tror, men er nesten helt sikker på, er at det også blir annen tisselyd av en vagina som har født og en som ikke har det. Virker på meg som om jenter som ikke har født lager denne hysjelyden og går rett på porselenet, mens de som har født, har mer stråle som oss gutta og går rett i vannet. Bodde på en beskjeden 2-roms i noen år da jeg var ung, og urban. Hadde skokkevis av damer innom og hørte min andel tissing. Noen som har tenkt det samme? Kvinner tisser IKKE ut vagina... urinåpninga er utenpå kroppen. Anonymkode: 3dbfe...53a 21
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #16 Skrevet 10. juli 2021 Det er vel ikke politisk korrekt men sex med fruen etter to fødsler gir meg ingenting. Nå er det vel 8-9 måneder siden vi sist hadde sex. Savner sexen før barn. Anonymkode: 7a297...574 2
Realverdien Skrevet 10. juli 2021 #17 Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kvinner tisser IKKE ut vagina... urinåpninga er utenpå kroppen. Anonymkode: 3dbfe...53a Der må jeg arrestere deg. Jeg har skrevet at det kommer tisselyd fra vagina. Lyd kommer vel ikke fra munnen heller, men fra strupehodet, men det er vel innafor å bruke kjeften som betegnelse for enkelthetens skyld. 4
Realverdien Skrevet 10. juli 2021 #18 Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er vel ikke politisk korrekt men sex med fruen etter to fødsler gir meg ingenting. Nå er det vel 8-9 måneder siden vi sist hadde sex. Savner sexen før barn. Anonymkode: 7a297...574 Herregud stakkars mann. Har du prøvd å teste om det er noe futt med andre damer? Kanskje det egentlig bare er deg selv som mangler en liten piff for å kunne nyte sex igjen etter å ha sett fødsler og slikt? 3
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #19 Skrevet 10. juli 2021 Realverdien skrev (Akkurat nå): Jeg har skrevet at det kommer tisselyd fra vagina. Lyd kommer vel ikke fra munnen heller, men fra strupehodet, men det er vel innafor å bruke kjeften som betegnelse for enkelthetens skyld. Det kommer tisselyd fra midten av vulva. Fra urinrøret og evt sildring om urinen er innom kjønnsleppene som ligger nedenfor. Urinen er ikke innom vagina/ skjeden. Så hva har fødsel med saka å gjøre? Anonymkode: 3dbfe...53a 11
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #20 Skrevet 10. juli 2021 Vi har mye bedre sex etter to fødsler. Mannen min sier jeg ikke er noe trangere eller videre. Sydde et par pyntesting begge gangene, dvs jeg fikk små rifter utenfor og ikke på kanten/inni vagina. Men jeg er mye mer sensitiv/følsom så sexen er bedre. Anonymkode: bc2f1...de2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå