AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #1 Del Skrevet 10. juli 2021 Jeg fikk beskjed om at nav hadde begynt å behandle søknaden om engangsstønad ved fødsel 7 juli og fristen for behandlingstiden går ut på fredag når kan jeg forvente svar? Det står enda til behandling hva tid pleier nav å sende ut vedtak Anonymkode: 4e741...7c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #2 Del Skrevet 10. juli 2021 Du får nok pengene. I mellomtiden kan du jo tenke litt på hvordan du skal skaffe deg en inntekt etter unden er født... Anonymkode: 05dfc...64e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #3 Del Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du får nok pengene. I mellomtiden kan du jo tenke litt på hvordan du skal skaffe deg en inntekt etter unden er født... Anonymkode: 05dfc...64e Er da fullt mulig ts har inntekt. Anonymkode: 41937...6f6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #4 Del Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg fikk beskjed om at nav hadde begynt å behandle søknaden om engangsstønad ved fødsel 7 juli og fristen for behandlingstiden går ut på fredag når kan jeg forvente svar? Det står enda til behandling hva tid pleier nav å sende ut vedtak Anonymkode: 4e741...7c2 Det står noe informasjon om du blar deg ned på denne siden: https://familie.nav.no/om-engangsstonad Anonymkode: de24d...fa1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Availability Skrevet 10. juli 2021 #5 Del Skrevet 10. juli 2021 16 minutter siden, AnonymBruker said: Det står noe informasjon om du blar deg ned på denne siden: https://familie.nav.no/om-engangsstonad Anonymkode: de24d...fa1 Jeg har lest der men det har gått nesten 4 uker siden jeg sendte inn søknaden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JobberMedDet Skrevet 10. juli 2021 #6 Del Skrevet 10. juli 2021 Dere er klar over at det er flere grunner til engangsstønad enn å ikke ha jobb? Ikke vært i jobb lenge nok til foreldrepenger, student, uføretrygd? På den siste har man i det minste en sikker inntekt. Møkkatroll. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 12. juli 2021 #7 Del Skrevet 12. juli 2021 Tråden er ryddet for krenkende innlegg, brukerangrep og svar til dette. Elaine Marley, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 12. juli 2021 #8 Del Skrevet 12. juli 2021 JobberMedDet skrev (På 10.7.2021 den 23.33): Dere er klar over at det er flere grunner til engangsstønad enn å ikke ha jobb? Ikke vært i jobb lenge nok til foreldrepenger, student, uføretrygd? På den siste har man i det minste en sikker inntekt. Møkkatroll. Jeg blir helt oppgitt når jeg ser svar i engangsstønad-tråder. Ts, jeg vet ikke hva du mener med at de har begynt å behandle den, stort sett står es til behandling til den er godkjent uten saksbehandler. Det kan ta alt fra 2 dager til "antall uker i ditt fylke". Så lenge du har sendt ved dokumentasjon og den står til behandling blir den godkjent uten sb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Availability Skrevet 12. juli 2021 #9 Del Skrevet 12. juli 2021 18 minutter siden, Elhaym said: Jeg blir helt oppgitt når jeg ser svar i engangsstønad-tråder. Ts, jeg vet ikke hva du mener med at de har begynt å behandle den, stort sett står es til behandling til den er godkjent uten saksbehandler. Det kan ta alt fra 2 dager til "antall uker i ditt fylke". Så lenge du har sendt ved dokumentasjon og den står til behandling blir den godkjent uten sb. Det har stått under behandling i nesten 4 uker nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 12. juli 2021 #10 Del Skrevet 12. juli 2021 Availability skrev (Akkurat nå): Det har stått under behandling i nesten 4 uker nå Det er ikke så uvanlig. Hva er saksbehandlingstiden I ditt fylke? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Availability Skrevet 12. juli 2021 #11 Del Skrevet 12. juli 2021 Just now, Elhaym said: Det er ikke så uvanlig. Hva er saksbehandlingstiden I ditt fylke? 4 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 12. juli 2021 #12 Del Skrevet 12. juli 2021 Availability skrev (Akkurat nå): 4 uker Det er bare snitt-tid. Det du kan gjøre er å kontakte nav via kontaktskjema eller telefon, men sannsynligvis tar det bare litt tid. Så fremt alt av dokumentasjon er standard. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carinio Skrevet 16. juli 2021 #13 Del Skrevet 16. juli 2021 (endret) Ring nav og spørr selv! Er du sikker på at du har rett på engangsstønad? Jeg ser du har opprettet en annen tråd her inne Endret 16. juli 2021 av Carinio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå