AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #1 Skrevet 10. juli 2021 Vi snakket på Facebook, hun spurte hva jeg skal etterpå, skrev at jeg har fri så blir vel å slappe av. Da svarte hun at det var utrolig dårlig av meg å skrive noe sånt, for hun som har barn får jo aldri slappet av, og avsluttet med hvordan tror du jeg føler meg når du skriver noe sånt? Ble helt paff. Kan hun være misunnelig på meg som ikke har barn og kan gjøre som jeg vil når jeg har fri? Har spurt men hun svarer ikke. Anonymkode: 90b67...8be 11
Populært innlegg Hippogriff Skrevet 10. juli 2021 Populært innlegg #2 Skrevet 10. juli 2021 Hvis du på ramme alvor mener at hun skrev noe sånt, så lager hun drama bare for å lage drama, og det beste er å overse det. 57
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #3 Skrevet 10. juli 2021 Det er da vel hun selv som har valgt å sette dette barnet til verden, så da får hun bare ta konsekvensene av det valget. Anonymkode: de427...ce1 28
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #4 Skrevet 10. juli 2021 Jeg skjønner henne veldig godt! Jeg føler det sånn av og til når ungene er krevende. Kanskje har hun det veldig tøft! forsøk å støtte henne. Men når det er sakt, Det er èn ting å tenke noe sånt, noe annent å faktisk skrive det.. Hun skulle holdt seg for god til det. Anonymkode: 4387b...23a 11
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #5 Skrevet 10. juli 2021 Selvsagt er hun missunnelig! Hun har det sikkert veldig tøft nå Anonymkode: 4387b...23a 2
AllahBallah Skrevet 10. juli 2021 #6 Skrevet 10. juli 2021 Tipper hun har hatt en tung dritt-dag med ungen sin. Det blir en del sånne. 4
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #7 Skrevet 10. juli 2021 Hadde svart: «ja, jeg skal kose meg max Anonymkode: bf514...41d 22
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #8 Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg skjønner henne veldig godt! Jeg føler det sånn av og til når ungene er krevende. Kanskje har hun det veldig tøft! forsøk å støtte henne. Men når det er sakt, Det er èn ting å tenke noe sånt, noe annent å faktisk skrive det.. Hun skulle holdt seg for god til det. Anonymkode: 4387b...23a Haha! NEI Anonymkode: 365e9...0e9 3
jaromei Skrevet 10. juli 2021 #9 Skrevet 10. juli 2021 Hmm, som ei som har barn selv, så syns jeg det var utrolig rart av henne å skrive noe sånt til deg. Jeg kan også ha dager hvor jeg føler at jeg ALDRI får slappet av, og kjenner jeg kan savne livet fra før jeg fikk barn, men jeg ville aldri ha langet ut mot en venninne om hun hadde skrevet at hun hadde fri og skulle slappe av. 🤔 Det unner jeg da alle jeg kjenner. Andre skal ikke føle seg dårlig for å kunne leve på sin måte, fordi jeg har valgt å få barn. Nei.. Det syns jeg er veldig merkelig. Hun er nok misunnelig, og kanskje har hatt en ekstra vanskelig dag eller noe, men jeg syns iallefall ikke du skal føle deg slem eller ha dårlig samvittighet for at du nevnte for henne at du skal slappe av. 15
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #10 Skrevet 10. juli 2021 "Du har selv valgt å få barn" Anonymkode: cb684...413 7
Laraa Skrevet 10. juli 2021 #11 Skrevet 10. juli 2021 Jeg er litt usikker på om jeg hadde ønsket så ustabile folk som vennine. Du er ikke hennes verbale søpptlbøtte. Du ingenting igjen for å være snill pike, alltid si alt korrekt og være på tå hev for å ikke krenke. Jeg hadde holdt avstand, veldig avstand 12
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #12 Skrevet 10. juli 2021 Haha hjelp? Hun må da unne folk å ha fri fordi om hun har barn? Er 100% alene or selv, hadde aldri falt meg inn å skrive sånt, heller unnet henne å få kose seg. Anonymkode: c2a22...a68 6
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #13 Skrevet 10. juli 2021 Som frivillig barnløs voksen kvinne, har jeg opplevd lignende en god del ganger. I tillegg til å bli nærmest utskjelt for å kose meg og slappe av, har jeg også blitt utskjelt hvis jeg noen ganger har sagt at jeg er sliten: "Du vet INGENTING om det å være sliten! JEG er sliten. Du er ikke sliten, fordi du ikke har barn. De som ikke har barn vet ingenting om å være sliten". Anonymkode: d4519...dd5 13
Nymerïa Skrevet 10. juli 2021 #14 Skrevet 10. juli 2021 Jeg tror faktisk jeg hadde svart "OK, da skal jeg lyge på meg dugnad neste gang du spør. Jeg vil ikke gjøre deg opprørt." 17
Elidaa Skrevet 10. juli 2021 #15 Skrevet 10. juli 2021 Hun virker å være en sånn person som tenker at universet sirkulerer rundt henne. Veldig slitsomt å skulle ta hensyn til noen som ikke tar like mye hensyn til deg tilbake. En må da unne andre å ha det fint, selv om en selv er sliten eller lignende. Hun har da tatt valget om å få barn selv. 10
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #16 Skrevet 10. juli 2021 Utrolig spesielt. Hun har jo valgt å få barn. Jeg valgte ikke å bli rammet av sykdom som gjør meg halvt invalid. Har aldri tenkt at jeg skulle komme med stikkende kommentarer til venner som går på topp-fjellturer selv om jeg ikke kan😒 Har dog en veninne som høres ut som denne. Går mye i misunnelse. Jeg er gift, hun er singel. Og gjett hvor mye stikk det går i🤭enkelte mennesker ser bare seg selv. Anonymkode: 8e5f8...52f 8
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #17 Skrevet 10. juli 2021 35 minutter siden, AnonymBruker said: . Men når det er sakt, Det heter sagt Anonymkode: e292f...231 5
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #18 Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Som frivillig barnløs voksen kvinne, har jeg opplevd lignende en god del ganger. I tillegg til å bli nærmest utskjelt for å kose meg og slappe av, har jeg også blitt utskjelt hvis jeg noen ganger har sagt at jeg er sliten: "Du vet INGENTING om det å være sliten! JEG er sliten. Du er ikke sliten, fordi du ikke har barn. De som ikke har barn vet ingenting om å være sliten". Anonymkode: d4519...dd5 Haha, dette har jeg opplevd fra folk som ikke har barn heller, som ville at jeg skulle være moren deres. Som av en eller annen grunn mener at de er berettiget noe. Kan være hva som helst … som regel stress de bærer på selv, stress er vel fellesnevneren. De tar jo det ut på deg fordi de ikke kan ta det ut på barna sine … det blir på en måte som å ofre deg, TS, for de vil ikke ‘ofre’ barna sine. Gud så frekk jeg er som har meg selv å styre over og som ikke havner i fulle stressflammer fordi en annen mener at de er så utrolig viktige … som om de er den eneste i verden. Anonymkode: f9f8f...149 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #19 Skrevet 11. juli 2021 Herregud.. hva ellers skulle du svart? Hva gjør en når en er sliten etter jobb og ikke har barn?? Jo, da slapper man av. Hun vet jo at du ikke har barn, og etter skole/ jobb gjør hva du vil? Hvorfor ble hun så overrasket over at du skulle slappe av? Anonymkode: 6be77...10b 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #20 Skrevet 11. juli 2021 typisk kvinner å gå inn i offerrollen sin. patetisk. Anonymkode: 43fb2...856 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå