AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #1 Skrevet 10. juli 2021 Venninne av meg fortalte meg dette da vi var i godt beruset tilstand. Hun og hennes samboer har et «bdsm»-forhold der hun er den underdanige. Og de drar visst dette forholdet utover det rent seksuelle. Hun fortalte blant annet at ham innemellom ber henne tørke han bak etter han har gjort nr. 2. Var heldigvis beruset nok til å bare le av det da hun fortalte det, men nå har jeg begynt å tenke atte hva?? Tror dere hun blir misbrukt i dette forholdet? Har dere hørt om noe liknende? Anonymkode: a8f79...76b 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #2 Skrevet 10. juli 2021 Helt vanlig. Når man er sammen skal man ikke være sjenert å gjøre nummer 2 foran partneren. Er også innafor å tørke hverandre. Anonymkode: 4fa3b...1fd 3
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #3 Skrevet 10. juli 2021 Det er ikke vanlig i det hele tatt. Anonymkode: 97c40...1f0 28
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #4 Skrevet 10. juli 2021 Det er i hvert fall ikke noe du trenger kaste bort tiden din på å fundere på. Nei, man sitter ikke i fylla og legger ut om misbruk og ler av det, så tror du kan legge fra deg akkurat den tanken. Har du for vane å skulle dramatisere ting? Anonymkode: 2e529...7d0 4
enkefru Skrevet 10. juli 2021 #5 Skrevet 10. juli 2021 Trenger du virkelig å konferere med ukjente på KG for å få svar på det??? 😳 4
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #6 Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Helt vanlig. Når man er sammen skal man ikke være sjenert å gjøre nummer 2 foran partneren. Er også innafor å tørke hverandre. Anonymkode: 4fa3b...1fd Takk, lever et ganske A4 liv selv så vet ikke hvor vanlig dette er 🙂 Anonymkode: a8f79...76b 1
Djungelvrål Skrevet 10. juli 2021 #7 Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Helt vanlig. Når man er sammen skal man ikke være sjenert å gjøre nummer 2 foran partneren. Er også innafor å tørke hverandre. Anonymkode: 4fa3b...1fd Det er ikke vanlig 9
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #8 Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk, lever et ganske A4 liv selv så vet ikke hvor vanlig dette er 🙂 Anonymkode: a8f79...76b I hvilken univers er dette vanlig? der er bare fetisjister som driver med dette. Freaks som ikke eier hemninger. Anonymkode: adc17...c31 12
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #9 Skrevet 10. juli 2021 Jeg er bdsm-er og må innrømme at jeg ikke har hørt om akkurat den varianten der, men altså, noen bruker hverandre til og med som toalett og gjør nummer en og to i munnen på den andre... Da blir din venninnes "jobb" noe enklere, ihvertfall. Hvis hun trives i forholdet, gjør de ingenting galt. Dronningen av Storbritannia hadde i gamle dager en toalettstol formet som et slags skap, der en tjener satt inni og tørket henne etterpå. Kanskje de har lest om det? Det handler vel om en form for ydmykelse, da. Personlig hadde jeg ikke likt det, for jeg hadde følt meg hjelpeløs og ydmyket selv av å bli tørket i rumpen 😁 Anonymkode: 5e04f...7fe 5
bundaberg Skrevet 10. juli 2021 #10 Skrevet 10. juli 2021 Absolutt ikke vanlig - mer som uvanlig. Whatever floats your boat. 3
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #12 Skrevet 10. juli 2021 Jada, det er både sommerferie og helg, så slikt måtte jo bare komme. Hva blir det neste og neste og neste? Anonymkode: be4d4...c13 3
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #13 Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg er bdsm-er og må innrømme at jeg ikke har hørt om akkurat den varianten der, men altså, noen bruker hverandre til og med som toalett og gjør nummer en og to i munnen på den andre... Da blir din venninnes "jobb" noe enklere, ihvertfall. Hvis hun trives i forholdet, gjør de ingenting galt. Dronningen av Storbritannia hadde i gamle dager en toalettstol formet som et slags skap, der en tjener satt inni og tørket henne etterpå. Kanskje de har lest om det? Det handler vel om en form for ydmykelse, da. Personlig hadde jeg ikke likt det, for jeg hadde følt meg hjelpeløs og ydmyket selv av å bli tørket i rumpen 😁 Anonymkode: 5e04f...7fe Takk for seriøst svar. Nei, i forhold til det du beskriver er jo dette rene mild-versjonen. Jaja, tror jeg skal la det være og ikke tenke mer på det 🙂 Normalt, eller ok for de få tenker jeg vi sier. Anonymkode: a8f79...76b 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #14 Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jada, det er både sommerferie og helg, så slikt måtte jo bare komme. Hva blir det neste og neste og neste? Anonymkode: be4d4...c13 Jeg tror ikke de kun driver med det i ferier og helg, hvis det var det du mente. Kjenner du noen slike? Anonymkode: a8f79...76b
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #15 Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tror ikke de kun driver med det i ferier og helg, hvis det var det du mente. Kjenner du noen slike? Anonymkode: a8f79...76b 😃 Jeg mente at noen kjeder seg og blir ekstra oppfinnsomme i helger og i ferier Anonymkode: be4d4...c13 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #16 Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): 😃 Jeg mente at noen kjeder seg og blir ekstra oppfinnsomme i helger og i ferier Anonymkode: be4d4...c13 Åja hehe spicer opp sexlivet i ferier liksom, det høres jo ikke så dumt ut 😎 Men hadde ikke giddi rumpe-tørking altså. Kanskje heller sex i det fri eller no. Anonymkode: a8f79...76b 3
Gjest DEN NAKNE GARTNER Skrevet 10. juli 2021 #17 Skrevet 10. juli 2021 (endret) AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Venninne av meg fortalte meg dette da vi var i godt beruset tilstand. Hun og hennes samboer har et «bdsm»-forhold der hun er den underdanige. Og de drar visst dette forholdet utover det rent seksuelle. Hun fortalte blant annet at ham innemellom ber henne tørke han bak etter han har gjort nr. 2. Var heldigvis beruset nok til å bare le av det da hun fortalte det, men nå har jeg begynt å tenke atte hva?? Tror dere hun blir misbrukt i dette forholdet? Har dere hørt om noe liknende? Anonymkode: a8f79...76b For å si det sånn, jeg har hørt merkeligere ting enn det. Dersom det er samtykkende blir hun ikke misbrukt. Vanlig er det ikke. Endret 10. juli 2021 av DEN NAKNE GARTNER
Gjest Alterego666 Skrevet 10. juli 2021 #18 Skrevet 10. juli 2021 DEN NAKNE GARTNER skrev (52 minutter siden): For å si det sånn, jeg har hørt merkeligere ting enn det. Dersom det er samtykkende blir hun ikke misbrukt. Vanlig er det ikke. Jeg tenker akkurat det samme. Observèr dem sammen. Virker de lykkelige og har en god dynamikk, så er det ingen grunn til alarm.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #19 Skrevet 10. juli 2021 En mann som får et kick av at hans samboer tørker han i baken etter et toalettbesøk, er i mine øyne forstyrret og en person man bør holde seg langt unna. Anonymkode: a884f...c24 4
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #20 Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): En mann som får et kick av at hans samboer tørker han i baken etter et toalettbesøk, er i mine øyne forstyrret og en person man bør holde seg langt unna. Anonymkode: a884f...c24 Akkurat hva som skjer innenfor sfæren av fetisjer, ser jeg ikke på som en målestokk. Anonymkode: 6310f...6f9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå