AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #1 Del Skrevet 10. juli 2021 Jeg spiser en del økologisk peanøttsmør fordi jeg ønsker å øke muskelmassen i forbindelse med trening, og siden jeg ikke tåler melkeprodukter og egg så er dette en god proteinkilde. Økologisk peanøttsmør er uten tilsetningsstoffer, sukker,dekstrose, ekstra olje. Kun havsalt er tilsatt i noen merker. Sunt eller usunt? Anonymkode: 0c0c0...42b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lafamiglia Skrevet 10. juli 2021 #2 Del Skrevet 10. juli 2021 Veldig sunt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lafamiglia Skrevet 10. juli 2021 #3 Del Skrevet 10. juli 2021 https://nhi.no/kosthold/ernaring/peanottsmor-er-det-sunt/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 10. juli 2021 #4 Del Skrevet 10. juli 2021 Det er sunt dersom det ikke er for mye salt. Men det er mye kalorier i det, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #5 Del Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg spiser en del økologisk peanøttsmør fordi jeg ønsker å øke muskelmassen i forbindelse med trening, og siden jeg ikke tåler melkeprodukter og egg så er dette en god proteinkilde. Økologisk peanøttsmør er uten tilsetningsstoffer, sukker,dekstrose, ekstra olje. Kun havsalt er tilsatt i noen merker. Sunt eller usunt? Anonymkode: 0c0c0...42b Det er ikke usunt,men inneholder mye kalorier. Selv trener jeg styrke 5-6 ganger og spise plantebasert og fokus på spesifikk proteinkilde er min minste bekymring Anonymkode: 2bda9...9b6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #6 Del Skrevet 10. juli 2021 Peanøtter er faktisk ikke sundt, styr unna. Søk opp på you tube, amerikansk hjerte spesialist. Anonymkode: 2b9c0...99f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #7 Del Skrevet 10. juli 2021 god proteinkilde? lang i fra. fettkilde Anonymkode: 4026d...02c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #8 Del Skrevet 11. juli 2021 Anonymkode: 0c0c0...42b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lafamiglia Skrevet 11. juli 2021 #9 Del Skrevet 11. juli 2021 Anonymus Notarius skrev (22 timer siden): Det er sunt dersom det ikke er for mye salt. Men det er mye kalorier i det, da. Jeg skjønner ikke dette fokuset på saltinnhold i enkeltmatvarer. For det er jo det totale saltinnholdet som spiller noen rolle. For eksempel, når jeg spiser egg og bacon, salter jeg ikke egget, fordi jeg synes baconet gjør retten salt nok. Mens når jeg spiser speilegg uten bacon, strør jeg som regel litt salt på. Samme med grønnsaker. Hvis jeg spiser brødskive med tomat og avokado, salter jeg litt. Men med spekeskinke og tomat salter jeg ikke. Og om man er opptatt av saltinnhold i maten, er det i hvert fall om å gjøre å ikke kjøpe butikkbrød eller ferdigmat, selv om disse har redusert saltinnholdet litt i det siste. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #10 Del Skrevet 12. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 10.7.2021 den 18.57): Jeg spiser en del økologisk peanøttsmør fordi jeg ønsker å øke muskelmassen i forbindelse med trening, og siden jeg ikke tåler melkeprodukter og egg så er dette en god proteinkilde. Økologisk peanøttsmør er uten tilsetningsstoffer, sukker,dekstrose, ekstra olje. Kun havsalt er tilsatt i noen merker. Sunt eller usunt? Anonymkode: 0c0c0...42b du kan også spise peanøtter Anonymkode: 73443...50e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå