Gå til innhold

Hvordan forventer dere at kjærestene deres skal oppføre seg på byen når du ikke er med

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg spør både gutter og jenter. Jeg vil spørre fordi jeg hører så mye forskjellig, og synes det er litt spennende tema. Selv er jeg i et forhold, og har egentlig ikke tenkt på over dette før nå. Er det noen utesteder dere vil forby helt at kjærestene deres drar på, eller godtar dere det aller meste? Isåfall hvorfor? 

Anonymkode: 1061c...65f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, kunne aldri forby noen utesteder. Er du fra Saudi Arabia? Forventer han oppfører seg festlig, samt hyggelig med de an møter

Anonymkode: 92ef6...037

• Liker 11
Gjest Alterego666
Skrevet

Hun er et voksent menneske og en fri fugl. Hun gjør som hun vil og forteller det hun vil når hun vil.

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg spør både gutter og jenter. Jeg vil spørre fordi jeg hører så mye forskjellig, og synes det er litt spennende tema. Selv er jeg i et forhold, og har egentlig ikke tenkt på over dette før nå. Er det noen utesteder dere vil forby helt at kjærestene deres drar på, eller godtar dere det aller meste? Isåfall hvorfor? 

Jeg kan ikke godta eller forby noe som helst. Samboeren min er voksen og bestemmer over seg selv.

Kunne ikke brydd meg mindre om hvor hun drar ut. Viktigste for meg er at hun har det artig, de 2 gangene i året hun er ute på byen. 

og at hun ikke vekker meg eller Unga om hun kommer sent hjem.

• Liker 5
Gjest SomeDude32
Skrevet (endret)

Kyskhetsbelte løser alle usikkerheter man måtte ha. Litt upraktisk hvis hun må på do fordi hun har drukket for mye øl. Men det er en liten pris å betale for at hun holder seg trofast

Endret av SomeDude32
Skrevet

Forventer at han oppfører seg som om jeg var der. ☺️

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Skal man virkelig ha noen forventninger ?

Anonymkode: a319c...f4d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Forventer at han oppfører seg som seg selv, og det vil si som om jeg var der.

Å drive å forby diverse høres ikke ut som et sunt forhold.

Anonymkode: 03c9f...263

• Liker 2
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg forventer at hun oppfører seg som om jeg skulle ha vært med, men hun får gå dit hun vil :) 

Skrevet

Han får gjøre som han vil, jeg eier han ikke. Han drar ut for å kose seg med gutta og ta noen øl! 

AnonymBruker
Skrevet

Hun sto å klina med en fyr når jeg skulle hente henne for noen uker siden.

Ikke sånn ihvertfall.

Anonymkode: d69cc...e9f

• Liker 9
Skrevet

Forventer ingenting men håper han koser seg og har det gøy. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg regner med at han oppfører seg sivilisert. Å spekulere på at han gjør ting jeg ikke ville ha likt gidder jeg rett og slett ikke.

• Liker 1
Skrevet
FrøkenFri skrev (19 minutter siden):

Forventer ingenting men håper han koser seg og har det gøy. 

Det er så mange latterlige politisk korrekte svar i denne tråden at jeg blir oppgitt :) Selvfølgelig forventer jeg akkurat det vi har lovet hverandre! Vi er eksklusive kjærester og da forventer man at partner ikke går over grensen som er satt. Ha sex er langt over grensen, det samme med klining. Om byturene og festene har som agenda og sjekke og være utro så er forholdet over. Ellers kan hun kose seg så mye hun bare vil. Erlighet og trofasthet forventer jeg hele tiden, også når man er ute på byen. Vil hun ut av forholdet er det bare å si i fra, så skal jeg skygge banen veldig raskt. Da kan hun herje på som hun vil.

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Hun sto å klina med en fyr når jeg skulle hente henne for noen uker siden.

Ikke sånn ihvertfall.

Da hadde det forholdet vært over der og da for min del. Det er så respektløst at jeg aldri hadde sett meg tilbake en gang.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Tenker at om de har behov for å bruke tida på noe sånt, er ikke det er forhold jeg gidder å være i.

Anonymkode: 80c53...51a

AnonymBruker
Skrevet

Flørting, dans og tull er ok i min bok, men ikke klining eller sex, det hadde jeg mislikt. Ellers er alle utesteder helt ok, også om det var stripping. Jeg er kvinne.

Anonymkode: 156ad...9ca

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ganske merkelig hvor mange opptatte menn flørter med meg og venniner de få gangene jeg er ute på byen....  Jeg oppfører meg uansett både med samboer og når jeg er ute med venniner. 

Anonymkode: 95a33...987

• Liker 1
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Forventer ikke mye, bare at han koser seg, er seg selv, har det morsomt.

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, Antiviruset said:

Da hadde det forholdet vært over der og da for min del. Det er så respektløst at jeg aldri hadde sett meg tilbake en gang.

Det er over. Riktignok ikke der og da, fordi det er barn i bildet.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...