AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #1 Skrevet 10. juli 2021 Jeg er 11+0 idag. Er tredjegangs gravid. Har en doppler liggende, og har hørt hjertelyden ca 3-4 cm over skambenet i en uke nå. Livmoren min stopper ca 2 cm under navelen.. jeg kjenner altså en oppfylling, og kanten på livmoren høyt oppe. Er ikke det litt tidlig? Og noe annet... dere som har fått flere enn ett barn.. når kom magen? 😊 Anonymkode: dcc28...d16
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #2 Skrevet 10. juli 2021 Legen påpekte at han allerede kunne kjenne livmoren over skambeinet mitt på første kontroll. Jeg var da 10 uker på vei, og førstegangsgravid. Anonymkode: 2b8d5...737
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #3 Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Legen påpekte at han allerede kunne kjenne livmoren over skambeinet mitt på første kontroll. Jeg var da 10 uker på vei, og førstegangsgravid. Anonymkode: 2b8d5...737 Riktig ja Da er det ikke bare jeg som har denne opplevelsen som jeg har hørt om! Anonymkode: dcc28...d16
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #4 Skrevet 10. juli 2021 Som 3 gangs merket jeg livmoren over skambenet senere enn med nr 2, fikk også mage senere enn ved nr 2. Men så skilte det også 1,3 kg I vekt mellom disse 2. Tror jeg kjente livmoren rundt uke 10-11 med nr 2 og ikke før uke 14 med nr 3. Nr fikk jeg mage rundt uke 16, kunne se spark utpå magen i uke 17 og så høygravid ut i mnd 6. Med 3 kjente jeg først spark i uke 23 (han lå i seteleie hele veien) og det var få som så jeg var gravid før jeg var 8 mnd på vei. Men jeg gikk jo I boblekåpe da 😜 Anonymkode: bdb20...04c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå