AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #1 Skrevet 10. juli 2021 Dere som ikke har lykkes enda, hvordan takler dere hver mnd mensen kommer? Neste mnd har vi prøvd i ett år, og det har vært 2 kjemisk på den tiden. Jeg blir så uendelig lei meg når mensen kommer, og gir opp håpet fullstendig. På en merkelig måte er jeg visst helt i 100 igjen når eggløsning kommer igjen 10-12 dager etterpå. Nå jobber min mann på båt, så han er borte 1 mnd om gangen (så da blir det vel egentlig 6 mnd vi har prøvd). Min mor vet at vi prøver, men svigers vet det ikke, så de er vanskelige og forholde seg til når jeg er skuffet og lei meg. Må nesten skylde på menssmerter om de vil komme en tur mens han er borte, og jeg egentlig er lei meg og oppgitt fordi mensen kom denne mnd også.. Vet deres familie om det? Hvordan forholder dere dere til det? Anonymkode: fdfb3...b15
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #2 Skrevet 10. juli 2021 Pleier moren din å spørre om saken? Mamma og svigerforeldrene mine vet nå at vi prøver, så er spent på om de blir å spørre noe fremover. Den eneste grunnen til at jeg sa noe var at jeg gjennomgår en spontanabort nå (må på sykehuset da kroppen ikke ordner alt selv...), og ferieplanene må kanskje justeres ut fra formen min... Føf spontanaborten begynte var jeg bekymret for at noe skulle skje, men det hjalp å holde seg opptatt. Jeg tror det blir løsningen når vi går over til prøving igjen, prøve å bare distrahere tankene så bra som mulig 😊 Tenke at det kanskje var en grunn til at det ikke gikk denne måneden. Anonymkode: 26d69...e86
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #3 Skrevet 10. juli 2021 Takler det særs dårlig egentlig. Går helt i kjelleren når mensen kommer. Er veldig følsom så det blir mye tårer også😅 etterhvert som dagene går så går det litt bedre og jeg begynner å se fram mot ny PP. Men jeg har mye katastrofetanker om at jeg aldri kommer til å bli gravid eller kommer til å få oppleve det å få barn. Men det er nok fordi jeg generelt sliter litt med angst. Syns det er ekstra tungt pga uregelmessig syklus etter pilleslutt for 1 år siden. Det blir lang ventetid Anonymkode: d4d36...563
karilue Skrevet 10. juli 2021 #4 Skrevet 10. juli 2021 Dette er utrolig rart. Jeg er i akkurat samme situasjon som deg😱
karilue Skrevet 10. juli 2021 #5 Skrevet 10. juli 2021 Utenom at jeg ikke har opplevd kjemisk. Har ikke hatt positiv test enda
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #6 Skrevet 11. juli 2021 Vi har prøve siden januar 2020, så 1,5 år med skuffelser hver eneste mnd 🙈 av disse mnd har vi hatt 2 runder med hormoner, er på siste runde nå før ivf i høst 😮💨 Vi har ikke fortalt det til noen, pga jeg vil ikke ha mer press og mas😂 ord kan ikke beskrive denne prosessen, det er en slags sorg hver mnd.. og tankene surrer for vi er redd for å aldri få en familie.. De finner ikke noe galt med oss, men alikevell har jeg aldri fått en positiv test. Så jeg har igrunn ikke noen tips å komme med - for prosessen er så hard og sår 😢 klem til deg! Anonymkode: 57fda...f96
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #7 Skrevet 11. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vi har prøve siden januar 2020, så 1,5 år med skuffelser hver eneste mnd 🙈 av disse mnd har vi hatt 2 runder med hormoner, er på siste runde nå før ivf i høst 😮💨 Vi har ikke fortalt det til noen, pga jeg vil ikke ha mer press og mas😂 ord kan ikke beskrive denne prosessen, det er en slags sorg hver mnd.. og tankene surrer for vi er redd for å aldri få en familie.. De finner ikke noe galt med oss, men alikevell har jeg aldri fått en positiv test. Så jeg har igrunn ikke noen tips å komme med - for prosessen er så hard og sår 😢 klem til deg! Anonymkode: 57fda...f96 Jeg har det helt likt som deg!! Bare at jeg har gått på hormoner for å øke kjangsene i 5 mnd nå.. 😔 Det er virkelig en tøff prosess å stå i når ønske om barn er så stort 😟!! Vi også starter med ivf til høsten og det ser ikke ut som det kommer til å klaffe for oss naturlig.. 😭 Masse masse lykke til❤️ håper vi begge 2 endelig opplever en positiv test veldig snart 🤞🤞 Anonymkode: 37a4e...3f2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå