Kattemons Skrevet 10. juli 2021 #1 Skrevet 10. juli 2021 Hei hvordan liker dere oralsexen? Hvilke forventninger har dere av partneren? Slikke til det nesten går for så å avslutte med fingre til det går? Suge en mann til det nesten går for så å bruke fingrene til det går?
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #2 Skrevet 10. juli 2021 Kattemons skrev (1 minutt siden): Hei hvordan liker dere oralsexen? Hvilke forventninger har dere av partneren? Slikke til det nesten går for så å avslutte med fingre til det går? Suge en mann til det nesten går for så å bruke fingrene til det går? Om man får en kvinne nært orgasme stopper man IKKE med det man gjorde for å komme dit. Anonymkode: a87f9...2c4 5
Bamseklemmer Skrevet 10. juli 2021 #3 Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Om man får en kvinne nært orgasme stopper man IKKE med det man gjorde for å komme dit. Anonymkode: a87f9...2c4 Haha, ja det blir nesten det samme som Monpol: "Tilbake til start" eller "Rett i fengsel" 5
SlemUlv Skrevet 11. juli 2021 #4 Skrevet 11. juli 2021 Kattemons skrev (8 timer siden): Hei hvordan liker dere oralsexen? At jeg ikke slikkes, men likevel får lov å suge. Fantastisk.
Gjest ABM Skrevet 11. juli 2021 #5 Skrevet 11. juli 2021 Kattemons skrev (14 timer siden): Hei hvordan liker dere oralsexen? Hvilke forventninger har dere av partneren? Slikke til det nesten går for så å avslutte med fingre til det går? Suge en mann til det nesten går for så å bruke fingrene til det går? Nei fortsette å slikke/ suge på godsakene til hele kroppen hennes skjelver av orgasmen
Scoops Skrevet 11. juli 2021 #6 Skrevet 11. juli 2021 Suger jeg så er det til han kommer, stopper ikke rett før.. Isåfall er det bare får at han ikke får komme helt enda. Og visst han sleiker og stopper i det jeg holder på å komme så er det øyeblikket ødelagt 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #7 Skrevet 11. juli 2021 Deilig når tunga hennes penetrerer min anus, mens hun runker meg. Etterhvert så stikker hun fingeren inn og ut samtidig som hun slikker opp alt av juice som ut av min mannefitte. 😍 Anonymkode: 0b55d...fe5
AnonymBrukern Skrevet 11. juli 2021 #8 Skrevet 11. juli 2021 Jeg suger til han kommer og helt til han har kommet ferdig. Han slikker og fingrer samtidig til jeg kommer
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #9 Skrevet 11. juli 2021 Scoops skrev (1 time siden): Suger jeg så er det til han kommer, stopper ikke rett før.. Isåfall er det bare får at han ikke får komme helt enda. Og visst han sleiker og stopper i det jeg holder på å komme så er det øyeblikket ødelagt Stemmer....fortsette i samme BESTEMTE tempo....da kommer jeg på no-time 😍 Så stikkordet er, samme tempo og bevegelse......da bygger det seg opp gradvis....til jeg kommer som f*en Typen elsker å se meg komme slik. Tar kanskje 5min 😂 Anonymkode: 0c9db...a79 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå