AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #1 Skrevet 10. juli 2021 Jeg har gjennom internett og erfaring fra virkeligheten observert at lave menn ofte har veldig dårlig kvinnesyn. Er det bare confirmation bias, eller er jeg inne på noe? Hva tenker dere? Anonymkode: 07a4d...766
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #2 Skrevet 10. juli 2021 Og her på kvinneguiden er det tydelig at kvinner har et dårlig syn på menn Anonymkode: 9492d...c98 3
Whistler Skrevet 10. juli 2021 #3 Skrevet 10. juli 2021 Det er proporsjonalt med lave kvinners menneskesyn. 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #4 Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Og her på kvinneguiden er det tydelig at kvinner har et dårlig syn på menn Anonymkode: 9492d...c98 Det kan nok stemme, men er ganske irrelevant i akkurat denne tråden. Anonymkode: 07a4d...766 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #5 Skrevet 10. juli 2021 Det er ikke min erfaring. Jeg er selv kun 160 cm, og har derfor datet og vært sammen med en del lave menn. Og alle var de da veldig flotte, snille og oppegående menn. Den største mannen mannen jeg har møtt i mitt liv var en av de, han var 165 cm. Og dro damer som noe annet rart. Har ikke møtt en eneste lav mann, med dårlig kvinnesyn. Har og blitt reddet fra en voldtekt, av en flott mann på ca 165 cm, han kjente ikke meg, og fikk meg reddet vekk fra to store karer. Anonymkode: a5e52...e51 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #6 Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har og blitt reddet fra en voldtekt, av en flott mann på ca 165 cm, han kjente ikke meg, og fikk meg reddet vekk fra to store karer. Anonymkode: a5e52...e51 Det er mine erfaring også, små menn kan være riktig natre. Litt som en terrier eller en dachs. Anonymkode: 44ca9...00c 1
norw Skrevet 10. juli 2021 #7 Skrevet 10. juli 2021 Godt mulig, og det kan man isåfall si at er med relativt god grunn mtp at de blir valgt bort pga høyden. 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #8 Skrevet 10. juli 2021 Tror lave menn som er en del av en subkultur har dårlig syn på kvinner. Tror de fleste lave menn ellers har et helt greit syn på kvinner, eventuelt like dårlig som alle. Anonymkode: fb515...ded 2
Gjest TheCatLady Skrevet 10. juli 2021 #9 Skrevet 10. juli 2021 Sikkert noen ja, og noen av dem misliker å se en høy kvinne. Aldri fått så mye dritt som jeg har fått fra lave menn. Antar at de følte seg usikker på egen høyde da. Samtidig så er det mange snille og hyggelige menn som tilfeldigvis er lave. Noen av dem elsker høye kvinner så har hatt flere positive opplevelser med lave menn også. Så jeg tror de er like ulike som andre menn, men så klart noen av dem har nok hatt litt problemer på grunn av høyden sin og dermed fått et dårlig kvinnesyn.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #10 Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tror lave menn som er en del av en subkultur har dårlig syn på kvinner. Tror de fleste lave menn ellers har et helt greit syn på kvinner, eventuelt like dårlig som alle. Anonymkode: fb515...ded Tror du at lave menn har lettere for å falle inn i en slik subkultur enn andre menn? Anonymkode: 07a4d...766
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #11 Skrevet 10. juli 2021 Jeg har ikke hatt den erfaringen før i går. Da han ghostet/blokkerte meg ut av det blå. Så han var en av de lave med dårlig kvinnesyn... Men alle lave menn har jo ikke et dårlig kvinnesyn. Anonymkode: eab02...744
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #12 Skrevet 10. juli 2021 Tror mange menn har et dårlig kvinnesyn, men de jeg kjenner av lave menn er de beste menneskene jeg kjenner. Anonymkode: 9492d...c98
Gjest SomeDude32 Skrevet 10. juli 2021 #13 Skrevet 10. juli 2021 Det er menn med erfaring og menn som er incels som har det verste kvinnesynet. Siden lave menn i større grad blir valgt bort vil jeg tro at det kan forekomme dårlig kvinnesyn ja.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #14 Skrevet 10. juli 2021 Lave menn har dårlig syn på livet generelt, kvinner inkludert. Og det er kanskje ikke så rart at de har et så negativt syn på alt i livet. Lavet menn er tross alt den mest diskriminerte og hetsede gruppen i samfunnet. De blir diskriminert i arbeidslivet og tjener en brøkdel av alle andre, de sliter mer med rus og alkohol, de er mer ensomme og dør generelt tidligere enn andre. De lever generelt et miserabelt liv. Er det så rart at de blir bitre på livet? Anonymkode: d2726...a0d
Gjest Passpartou Skrevet 10. juli 2021 #15 Skrevet 10. juli 2021 Lave menn og feite kvinner har gjerne selvforakt og et dårlig syn på motsatte kjønn.
linsejesus Skrevet 10. juli 2021 #16 Skrevet 10. juli 2021 4 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har gjennom internett og erfaring fra virkeligheten observert at lave menn ofte har veldig dårlig kvinnesyn. Anonymkode: 07a4d...766 Nei, tvert imot pleier lave menn å se opp til kvinner.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #17 Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Tror du at lave menn har lettere for å falle inn i en slik subkultur enn andre menn? Anonymkode: 07a4d...766 Egentlig ikke. Jeg tror det er helt andre faktorer som gjør at de faller inn i den subkulturen. Har inntrykk av at de er mange der på 185 også, som av en eller annen grunn mener de ikke når opp fordi de er for tynne/ikke rike/kviser. Jeg tror dessverre tapere har lettere for å falle inn der. Og da bruker de alt de kan; At de er lave At de har høyt hårfeste Rar nese etc Anonymkode: fb515...ded
Gjest Robin666 Skrevet 10. juli 2021 #18 Skrevet 10. juli 2021 (endret) AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er mine erfaring også, små menn kan være riktig natre. Litt som en terrier eller en dachs. Anonymkode: 44ca9...00c Ja, ofte en fordel å være så liten som mulig dersom det blir en fysisk konfrontasjon. Dverger har et stort fortrinn der. Endret 10. juli 2021 av Robin666
herzeleid Skrevet 10. juli 2021 #19 Skrevet 10. juli 2021 Det gir mening at det er mer utbredt med dårlig kvinnesyn blant lave menn og andre menn som har kvaliteter som gjør at kvinner i større grad velger dem bort, på samme måte som det kan virke som mange av de som er mest bitre og misunnelige på de som har mest er de som selv har minst. Samtidig manifesterer det seg i stor grad som bitterhet og skiller seg kanskje fra andre former for dårlig kvinnesyn, som kanskje er vell så utbredt blant attraktive menn som har et høyt "forbruk" av kvinner.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #20 Skrevet 10. juli 2021 Vet ikke om de har dårlig kvinnesyn generelt, men som høy kvinne vet jeg at de lave mennene kjefter mye på høye kvinner. Hvis de i tillegg er skallet og spinkle kjefter de på oss hele tiden for hver minste ting. Høye kvinner er det verste for korte, skalla og spinkle menn er min erfaring. De har en åpenbar issue mot oss. De tør ikke å irritere menn, for da vet de at de kan få juling, og de irriterer seg ikke over kvinner som er lavere eller på samme høyde som dem selv. Så kompleksene deres går utover kvinner som er høyere enn dem. Anonymkode: 9ca57...699
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå