AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #1 Skrevet 10. juli 2021 Om man går på progesteron (cyclogest i mitt tilfelle) og opplever abort. Vil progesteronet utsette blødning? Er så redd for at det går galt uten at jeg får det med meg fordi jeg går på cyclogest. Anonymkode: 8b987...1ec
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #2 Skrevet 10. juli 2021 Samme lurer jeg på.. Utrogestan her. Jeg spurte gynekologen da jeg var på tul, men hun svarte bare at «det skulle jeg ikke tenke på» Anonymkode: 65b6f...de2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #3 Skrevet 10. juli 2021 Jeg har ikke et fasitsvar, men erfaringen min tilsier at abort ble utsatt. Etter SA i uke 5 og 7 fikk jeg progesterontilskudd ved neste graviditet. Så glad og fornøyd da jeg ikke opplevde blødning og SA. Men på UL i uke 11 viste det en spire som hadde stoppet å leve i uke 9. Jeg mistenker denne også ville blitt en SA om jeg ikke hadde tatt progesteron. Noe som hadde vært bedre Anonymkode: faa43...5b8
Patriotpaula Skrevet 11. juli 2021 #4 Skrevet 11. juli 2021 Det stemmer, dessverre. Ikke hos alle, men det vil kunne var tilfellet hos noen 😕
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #5 Skrevet 11. juli 2021 Hadde dere fortsatt symptomer på graviditet eller forsvant det når dere tror dere mistet? Anonymkode: 8b987...1ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå