Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser så sliten, trøtt og hoven ut. Selvom jeg har sovet nok. Litt rosa/rød i øynene også. Tips? 

Skulle ønske jeg så fresh og frisk ut :( 

Anonymkode: 30b25...f36

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pleier å bruke øyedråper hvis jeg merker ubehag, men kun i korte perioder og ved behov. Sånn rent med tanke på utseende, så har jeg hørt at lys eyeliner på våtkanten nederst skal hjelpe, f.eks. hudfarget, så man ser mer "våken" ut. 

AnonymBruker
Skrevet

Husker jeg og venninna mi kjøpte Clear Eyes i USA for mange år siden, funket som bare juling. Brukte bare en sjelden gang, da jeg følte det «stresset» øynene. Tror det er lett å bli hekta… 

Sjekk på apoteket om de har en mild variant øyedråper. Og som forrige bruker sa kan en hudfarget øyeblyant hjelpe. Og mye søvn. 

Anonymkode: d32b1...078

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Husker jeg og venninna mi kjøpte Clear Eyes i USA for mange år siden, funket som bare juling. Brukte bare en sjelden gang, da jeg følte det «stresset» øynene. Tror det er lett å bli hekta… 

Hva er det denne gjør, da? Tar den bort rødhet og blodårer? 

Anonymkode: 45e5d...f73

AnonymBruker
Skrevet

Clear Eyes og Visine er eksempler på øyedråper som kan hjelpe der og da mot røde øyne. 
Det var vanlig å bruke det av og til etter å ha røyka før i tida, husker jeg.

Dråpene virker ved at de trekker sammen de overfladiske blodårene i øyet, slik at øyeeplet ser "vanlig" og hvitt ut.

Slike øyedråper er ikke å få tak i her til lands - det var ihvertfall ikke tilgjengelig da jeg var ung, så det måtte handles i utlandet.

Men jeg vil ikke anbefale dette om du føler deg trøtt og uopplagt og er hoven.
Kan det være allergi?
Trimmer du?

Anonymkode: 8866f...beb

AnonymBruker
Skrevet

De selger clear eyes igjen på noen apotek i Norge nå. Jeg bruker det når øynene er røde men med måte . 

Anonymkode: f36e8...cd0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...