BAMBI<3 Skrevet 14. september 2005 #1 Skrevet 14. september 2005 nettopp kommet fra jobb, så kjæresten min i ca 20 min før han måtte dra fordi han skal jobbe i telemark i morgen. jeg savner han alt.... jeg er så sliten. jeg jobber fra 10-18(20 ) hver dag.kjip arbeidstid, for når forloveden min nesten er ferdig på jobb begynner jeg. får jo ikke tid til hverandre, for på kvelden er jeg utslitt. jeg føler meg så ensom. vi har ikke hatt en dag sammen på 4uker etter at jeg fikk denne jobben. Har dere tenkt på det at en jobb er over halve livet ditt. men det må jo gjøres og det er jo ålreit, men enkelte ganger føles det som om tida står still og at man lever i en rutine. sikkert mange som har det sånn, det er jo helt vanlig. jeg bare sitter å filosoferer litt over livet og alt man kan gjøre med det. Uff....savner min kjære
Gjest Gitte Skrevet 14. september 2005 #2 Skrevet 14. september 2005 uff.. les "jeg blir så sur"-tråden min her.. går nesten ut på det samme... føler med deg
Gjest gjest1 Skrevet 14. september 2005 #3 Skrevet 14. september 2005 Fins det ingen mulighetar for at du kan få ei anna, meir varierande arbeidstid?
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2005 #4 Skrevet 15. september 2005 Jobber du helger oxo?? eller mandag-fredag?? Prøv å ikke tenk på jobben som et slit og et ork, men noe du faktisk bare må.. for å overleve.. Jobber kjæresten din nattevakt?? Hvorfor ikke se deg rundt å begynne med du å?? Jobber selv fra kl 9 til tidligest 17 fire dager i uka og 9- tidligest 18 den femte dagen. Pluss lørdagsjobb men da er jeg ferdig to-halv tre.. Mye tid til min mulige type?? Nei..! Men han jobber desto enda lenger.. ofte fra 7 om mrg til 6-7 om kvelden noen ganger enda mer.. Må bare gjøre det beste ut av det. Det er dette vi vil. Jeg hopper bare rett i treningstøyet etter jobb, er ferdig med trening til han er hjemme. Det gir meg energi. Prøv det du også, det er slitsomt i starten, men gud så godt det er når du kommer i form. Lykke til
BAMBI<3 Skrevet 15. september 2005 Forfatter #5 Skrevet 15. september 2005 det varierer, har fri søndager. jeg trener, men fikk en lei skade etter en operasjon som gjør at jeg ikke får trent så mye som før. kjedelig. jeg har det kjempe ålreit på jobben, men jeg føler at jeg vil noe annet med livet. jeg føler at jeg kanskje har valgt feil yrke. men jeg kan bare ikke slutte. jeg føler at jeg har et press på meg som sier at jeg må fulføre for å ikke ende opp som et null. .......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå