AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #1 Skrevet 10. juli 2021 Jeg er rett og slett nysgjerrig. Mannen og jeg har vært sammen i 15 år og hatt mye bra sex. Jeg har aldri hatt trøbbel med å få orgasme og oppnår det lett på 15-30 sekunder og jeg kan få mange i løpet av sex så lenge jeg stimulerer klitoris. Det er helt topp. Men jeg synes også selve penetreringen er så god at for meg at jeg har nesten ikke behov for orgasme. Det tok lang tid før mannen erkjente at det var sant, altså at jeg ikke hadde behov for det, og det fører til veldig lite stress og veldig mye nytelse når vi bare slapper av. I blant er det fint med orgasme og da tar jeg ansvar eller signaliserer at jeg vil ha det, men stort sett har jeg ingen behov for det. Flere som er sånn? Anonymkode: a914f...56c 2
SlemUlv Skrevet 10. juli 2021 #3 Skrevet 10. juli 2021 Samme her 😃 Sex er fantastisk! Med eller uten orgasme for min del! 4
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #5 Skrevet 10. juli 2021 7 minutter siden, SlemUlv said: Samme her 😃 Sex er fantastisk! Med eller uten orgasme for min del! Ikke sant! Det var mye mer pes frem til mannen forstod jeg gir filla og synes det meste er deilig på sin måte! Anonymkode: a914f...56c 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #6 Skrevet 10. juli 2021 Jeg liker også sex uten orgasme. Faktisk så er det mer nytelse før orgasmen kommer, synes jeg. Anonymkode: a3efd...2f9 1
Katten.2.0 Skrevet 10. juli 2021 #7 Skrevet 10. juli 2021 Jeg kan fint ha god sex uten orgasme. Det viktigste er at vi begge nyter den!
Gjest Fnuggolina Skrevet 10. juli 2021 #8 Skrevet 10. juli 2021 Det går helt greit innimellom - men nei, jeg får gå mot strømmen og si at bra sex for meg = forspill/skitten sex generelt og orgasme. Som ung kvinne var jeg borti mannfolk som ikke synes det var noe viktig i det hele tatt, og jeg velger altså å ta min plass. Så jeg er forsynt for åresvis siden av type enkel kjapp inn/ut eller skulle gi oralsex for å få kun mannen til å komme. Ellers takk, never again. Takker absolutt aldri nei til orgasme. Og jeg forventer at det tilrettelegges for at begge kan få det. På 80- og 90-tallet (når jeg ble født/var ung) ble vi lært opp til at mannens nytelse var i fokus, kvinnen var mest tilbehør for å tilrettelegge for det. Kvinnelig orgasme skulle bare skje vaginalt omtrent (og dette regnes som gullstandard fortsatt, igjen basert på mannens premisser) - da på kort tid. Så neitakk fra meg til å fortsette med det.
Trolltunge Skrevet 10. juli 2021 #9 Skrevet 10. juli 2021 Fnuggolina skrev (1 minutt siden): Det går helt greit innimellom - men nei, jeg får gå mot strømmen og si at bra sex for meg = forspill/skitten sex generelt og orgasme. Som ung kvinne var jeg borti mannfolk som ikke synes det var noe viktig i det hele tatt, og jeg velger altså å ta min plass. Så jeg er forsynt for åresvis siden av type enkel kjapp inn/ut eller skulle gi oralsex for å få kun mannen til å komme. Ellers takk, never again. Takker absolutt aldri nei til orgasme. Og jeg forventer at det tilrettelegges for at begge kan få det. På 80- og 90-tallet (når jeg ble født/var ung) ble vi lært opp til at mannens nytelse var i fokus, kvinnen var mest tilbehør for å tilrettelegge for det. Kvinnelig orgasme skulle bare skje vaginalt omtrent (og dette regnes som gullstandard fortsatt, igjen basert på mannens premisser) - da på kort tid. Så neitakk fra meg til å fortsette med det. Jeg er med deg. Helt enig.
Gjest SomeDude32 Skrevet 10. juli 2021 #10 Skrevet 10. juli 2021 Helt enig, jeg kan fint ha sex uten at dama kommer.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #11 Skrevet 10. juli 2021 4 minutter siden, Fnuggolina said: Det går helt greit innimellom - men nei, jeg får gå mot strømmen og si at bra sex for meg = forspill/skitten sex generelt og orgasme. Som ung kvinne var jeg borti mannfolk som ikke synes det var noe viktig i det hele tatt, og jeg velger altså å ta min plass. Så jeg er forsynt for åresvis siden av type enkel kjapp inn/ut eller skulle gi oralsex for å få kun mannen til å komme. Ellers takk, never again. Takker absolutt aldri nei til orgasme. Og jeg forventer at det tilrettelegges for at begge kan få det. På 80- og 90-tallet (når jeg ble født/var ung) ble vi lært opp til at mannens nytelse var i fokus, kvinnen var mest tilbehør for å tilrettelegge for det. Kvinnelig orgasme skulle bare skje vaginalt omtrent (og dette regnes som gullstandard fortsatt, igjen basert på mannens premisser) - da på kort tid. Så neitakk fra meg til å fortsette med det. Folk er forskjellige 😄 som TS må jeg bare understreke at hos oss handler det ingenting om manglende innsats fra mannen eller at han ikke gidder bruke tid hos meg, langt der i fra og det tok ganske lang tid før han stresset ned og skjønte dette ikke var så viktig for meg (og at jeg klarer signalisere om jeg vil ha). Jeg blir helt mo i knærne av tanken på hvor deilig det er bare å kjenne han i meg og ingen orgasme kan toppe det, selv ikke de beste der han har brukt masse tid på å tenne meg, leke, erte, pirre. Og de orgasmene er også ekstremt deilige. Anonymkode: a914f...56c 1
Gjest loveli Skrevet 10. juli 2021 #12 Skrevet 10. juli 2021 Mannen min kan knulle meg i evigheter slik at jeg kommer utallige ganger, uten å komme selv. Han blir ofte for sliten til at han orker det og er for sår til å bli sugd. Vi tar det rolig når han kjenner at han holder på å komme og så kjører vi på når han merker at han klarer å holde igjen. Så gjentar vi til enten han eller jeg er helt utkjørt. (Ikke hver gang, men ofte). Men jeg som kommer så lett vaginalt ønsker flere orgasmer når jeg har sex. Jeg er kanskje grådig. 😈 Jeg hadde aldri klart det mannen klarer med å holde igjen og ikke avslutte med orgasme. 😅
Gjest Fnuggolina Skrevet 10. juli 2021 #13 Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Folk er forskjellige 😄 som TS må jeg bare understreke at hos oss handler det ingenting om manglende innsats fra mannen eller at han ikke gidder bruke tid hos meg, langt der i fra og det tok ganske lang tid før han stresset ned og skjønte dette ikke var så viktig for meg (og at jeg klarer signalisere om jeg vil ha). Jeg blir helt mo i knærne av tanken på hvor deilig det er bare å kjenne han i meg og ingen orgasme kan toppe det, selv ikke de beste der han har brukt masse tid på å tenne meg, leke, erte, pirre. Og de orgasmene er også ekstremt deilige. Anonymkode: a914f...56c Joda, men jeg vil ha begge deler Jeg synes orgasme og forløpet frem til det er amazing. Og enda mer amazing er det å bli tatt etter orgasme, jeg bare skjønner ikke hvorfor jeg skal takke nei til ALT 😅 GI DET TIL MEG 🤩😅
SlemUlv Skrevet 10. juli 2021 #14 Skrevet 10. juli 2021 Fnuggolina skrev (15 minutter siden): På 80- og 90-tallet (når jeg ble født/var ung) ble vi lært opp til at mannens nytelse var i fokus, kvinnen var mest tilbehør for å tilrettelegge for det. Kvinnelig orgasme skulle bare skje vaginalt omtrent (og dette regnes som gullstandard fortsatt, igjen basert på mannens premisser) - da på kort tid. Så neitakk fra meg til å fortsette med det. Jeg er ikke enig i at det å nyte sex, med og uten orgasme, er det samme som at mannens nytelse er i fokuset, og at kvinner mest er tilbehør. Seff, jeg elsker orgasmene mine! Og jeg får dem 90% av tiden, men jeg er helt ok med, og NYTER de gangene vi har sex og jeg ikke kommer 😃 For min del, er det en del av at jeg har tatt ansvar for mitt eget sexliv 😃 Det å innse at jeg også nyter sexen, uten orgasmen 😄 1
Gjest Fnuggolina Skrevet 10. juli 2021 #15 Skrevet 10. juli 2021 SlemUlv skrev (Akkurat nå): Jeg er ikke enig i at det å nyte sex, med og uten orgasme, er det samme som at mannens nytelse er i fokuset, og at kvinner mest er tilbehør. Seff, jeg elsker orgasmene mine! Og jeg får dem 90% av tiden, men jeg er helt ok med, og NYTER de gangene vi har sex og jeg ikke kommer 😃 For min del, er det en del av at jeg har tatt ansvar for mitt eget sexliv 😃 Det å innse at jeg også nyter sexen, uten orgasmen 😄 Jo, men på den tiden var ikke «å ta ansvar for eget sexliv» tematikk - kvinner skulle ta ansvar for mannens. Så for meg som har blitt flasket opp på det er det bare uaktuelt. Om man er vant til orgasme 90% av gangene har man åpenbart ikke opplevd flertallet fra den tiden der. Og forsåvidt ikke nå heller.
Bamseklemmer Skrevet 10. juli 2021 #16 Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er rett og slett nysgjerrig. Mannen og jeg har vært sammen i 15 år og hatt mye bra sex. Jeg har aldri hatt trøbbel med å få orgasme og oppnår det lett på 15-30 sekunder og jeg kan få mange i løpet av sex så lenge jeg stimulerer klitoris. Det er helt topp. Men jeg synes også selve penetreringen er så god at for meg at jeg har nesten ikke behov for orgasme. Det tok lang tid før mannen erkjente at det var sant, altså at jeg ikke hadde behov for det, og det fører til veldig lite stress og veldig mye nytelse når vi bare slapper av. I blant er det fint med orgasme og da tar jeg ansvar eller signaliserer at jeg vil ha det, men stort sett har jeg ingen behov for det. Flere som er sånn? Anonymkode: a914f...56c Jeg er som du ser mann og er kliss lik på mange måter. Jeg kommer også lett, men jeg gir dal vel ikke opp samleie etter utløsningen. Jeg synes sex etter orgasmen er bedre, da blir jeg mere utholdende til neste orgasme. Det å ligge å knulle og høre på andres nytelse gjør meg ofte crazy kåt, dvs ereksjonen holder seg steinhard. Da kan man jo prøve flere stillinger, nye stillinger. Som oftes kommer kvinner på rekke og rad etter en tids elskov, det er egentlig da hun slapper av som mest. Så at du TS slapper av og unngår stress, tyder på at du er smart og har ei fantastisk forståelse på sex. Du har iallefall overbevist mannen din at sex er deilig etter orgasme. At du gir signaler er også smart, det virker beroliggende på menn. Gir du signaler i form med høyere pust eller stønn er du gull verdt, sier du det vokalt er det fantastisk så tennende at jeg også kan komme. Skulle ønske flere kvinner var så ærlige og smarte som deg, det skal igrunn forbausende lite til å tilfredstille en mann på din måte🧡
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #17 Skrevet 10. juli 2021 Har alltid nytt veldig "kjappiser", tror det er min favoritt. Både hjemme og ute. Har absolutt ikke behov for å få orgasme hver gang jeg har sex med kjæresten 🙂 Anonymkode: f6294...6a8
Bamseklemmer Skrevet 10. juli 2021 #18 Skrevet 10. juli 2021 Fnuggolina skrev (29 minutter siden): På 80- og 90-tallet (når jeg ble født/var ung) ble vi lært opp til at mannens nytelse var i fokus, kvinnen var mest tilbehør for å tilrettelegge for det. Kvinnelig orgasme skulle bare skje vaginalt omtrent (og dette regnes som gullstandard fortsatt, igjen basert på mannens premisser) - da på kort tid. Det er nå i ettertid at jeg er glad jeg traff hun som var 30 år eldre enn meg. Hun lærte meg opp å elske og tilfredstille kvinnen, den ville gi meg mange flere kvinner og fordeler sa hun. Det stemte nok bra, fordi jeg ble kjempe populær blandt kvinner. Det var nok mest fordi jeg tok meg tid til dem og ikke var egoist, men også av god opplæring av tungebruk. De fleste kvinner har nesten aldri blitt slikket og elsket av bunnløs kjærlighet, de fleste opplevde all sex med menn som tøm og røm. Tøm og røm lever vel i beste velgående desverre, det er bare så forbannet rart ikke menn forstår hva som gjør en kvinne lykkelig og tilfreds etter så mange år...
SlemUlv Skrevet 10. juli 2021 #19 Skrevet 10. juli 2021 Fnuggolina skrev (1 time siden): Jo, men på den tiden var ikke «å ta ansvar for eget sexliv» tematikk - kvinner skulle ta ansvar for mannens. Så for meg som har blitt flasket opp på det er det bare uaktuelt. Om man er vant til orgasme 90% av gangene har man åpenbart ikke opplevd flertallet fra den tiden der. Og forsåvidt ikke nå heller. Jeg er født 80, så jeg vet hva du prater om. Jeg tok det bare aldri til meg *ler* jeg har alltid vært flink på prate med mine partnere om sånne ting 😃
Laraa Skrevet 10. juli 2021 #20 Skrevet 10. juli 2021 Det er kanskje litt uvanlig, men hva så? Jeg liker munnsex bedre enn vanlig sex. Det er heller ikke helt a4, men det gjør da ingenting . Det viktigste er at man liker det man gjør. Hva man liker best finnes det ikke noe fasit på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå