AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #1 Skrevet 10. juli 2021 Jeg har skrevet et tidligere innlegg, der jeg forklarte at jeg avslørte utroskap mellom min mann/ sambos bror og kone. Broren truet meg og jeg anmeldte forholdet til politiet da de synes det var grove meldinger nok. Nå har ting eksaltert seg de siste dagene mellom meg og sambo. Han slo meg foran nabo venninne ( dro meg) og truet med å skade meg, han forsvant og vi sendte ut bekymring da han forsvant med et våpen lignende gjenstand som viste seg være lighter. Jeg blir så flau og oppgitt. Jeg prøver holde husfreden og politiet ville prate med han idag. Da han kom hjem i dag tidlig. Nå stakk han av igjen og har nøkler til huset. Han gikk til tidligere arbeidsplass og ville ha penger for å kunne dra fra meg. Han har per idag ingen inntekt. Jeg dro dit for å hjelpe han med venninnen og han var svært aggressiv over tidligere arbeidsjef. Jeg ble så flau igjen. Nå må jeg gå fra han og jeg har selv planlagt å overnatte hos familie. Han sier han skal ringe barnevernet og få ungene fra meg og selv dra til hjemlandet sitt. Kan noen si at jeg ikke er gal ? Anonymkode: 65210...dd7
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #3 Skrevet 10. juli 2021 Jeg regner med at du har anmeldt mannen også? Anonymkode: 32716...225 4
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #4 Skrevet 10. juli 2021 Eh... Du avslørte utroskap mellom din mann, hans bror og hans kone? Trekantdrama? Sliter med å skjønne den. Så var han voldelig mot deg, mens noen så på. Ok, du har bevis og vitne. Bra du ringte politiet. Håper du anmelder han? For det må du gjøre. Hvorfor i H.. skal du holde husfreden med en som er fysisk voldelig mot deg? Det er ikke noe å være flau over at mannen er voldelig og ute og kjøre, det er jo ikke din feil. Kom deg vekk, ikke vær alene med han, og sørg for at barna ikke er hos han! Det er ikke ditt problem at han ikke har inntekt. Han har vært voldelig mot deg, og han er jo tydeligvis ustabil. Hold deg langt unna han, og ALDRI igjen vær alene med han. Vær så snill. Anonymkode: 75944...733 7
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #5 Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg har skrevet et tidligere innlegg, der jeg forklarte at jeg avslørte utroskap mellom min mann/ sambos bror og kone. Broren truet meg og jeg anmeldte forholdet til politiet da de synes det var grove meldinger nok. Nå har ting eksaltert seg de siste dagene mellom meg og sambo. Han slo meg foran nabo venninne ( dro meg) og truet med å skade meg, han forsvant og vi sendte ut bekymring da han forsvant med et våpen lignende gjenstand som viste seg være lighter. Jeg blir så flau og oppgitt. Jeg prøver holde husfreden og politiet ville prate med han idag. Da han kom hjem i dag tidlig. Nå stakk han av igjen og har nøkler til huset. Han gikk til tidligere arbeidsplass og ville ha penger for å kunne dra fra meg. Han har per idag ingen inntekt. Jeg dro dit for å hjelpe han med venninnen og han var svært aggressiv over tidligere arbeidsjef. Jeg ble så flau igjen. Nå må jeg gå fra han og jeg har selv planlagt å overnatte hos familie. Han sier han skal ringe barnevernet og få ungene fra meg og selv dra til hjemlandet sitt. Kan noen si at jeg ikke er gal ? Anonymkode: 65210...dd7 Krisesenter er beste løsningen for deg akkurat nå. De vil hjelpe deg med alle instanser. Anonymkode: 47e6e...a7a 9
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #6 Skrevet 10. juli 2021 Hva mener du? Er det broren til din bror som var utro mot kona si? Og nå vil mannen din dra fra deg? Anonymkode: 61a54...0cc 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #7 Skrevet 10. juli 2021 Hvorfor skal alt brettes ut på Internett? Anonymkode: b1540...f06 5
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #8 Skrevet 10. juli 2021 Du får be mannen din flytte til broren sin og så skifter du lås i døra. Anonymkode: bd5b7...6e3 1
Gjest Alterego666 Skrevet 10. juli 2021 #9 Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Kan noen si at jeg ikke er gal ? Du er ikke gal. Bli kvitt både ham og familien hans så fort som mulig. Ikke bekymre deg for omsorg for barna.
PM75 Skrevet 10. juli 2021 #10 Skrevet 10. juli 2021 To ting: 1. Få mannen ut av huset og bytt lås! 2. Dokumenter. Dokumenter. Dokumenter. En voldelig pappa som vil røske barna fra deres hjem og til et nytt land, vil neppe stå sterkt i en barnefordelingssak. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå