AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #1 Skrevet 10. juli 2021 Samboer med en mann på 5.året nå. Dyp kjærlighet mellom oss har det vært fra første stund. Vi har det stort sett utrolig fint sammen, og forholdet er både nært, lekent og raust. Men. Jeg er den eneste som er i jobb, og han studerer. Slik har det vært de siste 3 årene da han ville studere. Jeg har støttet dette hele veien, og tenkt at boliglån og barn får vente. Nå skulle han derimot vært ferdig med den nye graden sin og begynt å jobbe, men har bestemt seg for å ta opp fag og jobbe litt på siden... Hvilke fag han skal ta opp, hvorfor, eller hva slags jobb han tenker å få seg sier han ingenting om. Heller ikke hvor mye han skal jobbe. Det er nærmest umulig å få ham i prat om hva han faktisk tenker om fremtiden sin. Han hadde også søkt på master, og såvidt jeg vet har de fleste fått vite om man har kommet inn, men han har ikke sagt et ord. Regner med han ikke kom inn, men ikke tenker at dette er noe jeg har noe med. Er det for mye å forvente at partneren sin skal holde deg oppdatert om hva som skjer, og hvilke fremtidsplaner de har? Jeg må mase og grave for å i det hele tatt få noen svar. Det er ytterst provoserende med tanke på at jeg er den eneste som sparer til bolig, samt har jobbet fulltid i et tiår mens jeg går og venter som en idiot på at han skal få ting på stell. Jeg vet ikke hvor mye tålmodighet jeg har igjen... Vi er begge over 30 år. Anonymkode: fd356...f2e
Majer Skrevet 10. juli 2021 #2 Skrevet 10. juli 2021 Han har ikke tilfeldigvis adhd symptomer som dårlig til å rydde, sliter med å finne ting eller er ofte er forsinket? Kjenner flere evige studenter. Det de har til felles er adhd. Er selvfølgelig mange andre og. 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #3 Skrevet 10. juli 2021 Si: "vi er to i dette forholdet, og de valgene du tar påvirker også meg. Jeg støtter deg, men forventer å bli oppdatert og inkludert i fremtidsplanene dine, slik at jeg vet hva jeg forholder meg til" Anonymkode: 78b5e...044 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #4 Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Si: "vi er to i dette forholdet, og de valgene du tar påvirker også meg. Jeg støtter deg, men forventer å bli oppdatert og inkludert i fremtidsplanene dine, slik at jeg vet hva jeg forholder meg til" Anonymkode: 78b5e...044 Det er en fin formulering, takk! Anonymkode: fd356...f2e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå