AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #1 Skrevet 10. juli 2021 hvordan gjør dere menn det? Må dere damer hjelpe til selv også? Anonymkode: aec77...d32
frøkenkoz Skrevet 10. juli 2021 #2 Skrevet 10. juli 2021 Slikking er fantastisk! Og ja, vi må nå gjøre litt tinger for å komme, eller jeg må det. Må liksom konsentrere meg. Slappe av. Nyte. 3
SlemUlv Skrevet 10. juli 2021 #3 Skrevet 10. juli 2021 Uhm. Ved å ha sex med meg. Er det ikke somregel sånn? (og sex kan være så mangt, det trenger IKKE være penetrering) 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #4 Skrevet 10. juli 2021 Så lenge han får meg til å slappe av og at det å slikke, fingre og kose med meg ikke fremstår som et ork så er mye gjort. Bare jeg klarer å slappe av så kommer jeg igjen og igjen. Slikking er helt klart favoritten. Anonymkode: 4b51d...60b 4
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #5 Skrevet 10. juli 2021 Ved å knulle meg fra siden mens han slikker puppene mine og jeg kan bruke klitorisvibrator på meg selv. Anonymkode: 2bf26...06c 4
nomore82 Skrevet 10. juli 2021 #6 Skrevet 10. juli 2021 Generelt erfarer jeg at det må tenning til, trygge rammer og stimulering av de rette punktene til. Ut over det er det veldig varierende hva dette betyr i praksis. 2
Katten.2.0 Skrevet 10. juli 2021 #7 Skrevet 10. juli 2021 Det kommer helt an på partneren. Noen kommer av penetrering alene, så da handler det om generell (røff) sex. Andre trenger stimuli av klitoris, så da kan de ta på seg selv/bruke vibrator mens vi har sex. Noen foretrekker å komme med tunga mi, så da slikker jeg dem og har gjerne to fingre på g-punktet og en i rumpa. Også er det jo uendelig mengder variasjoner innenfor disse. Favoritten er når hun rir meg, så legger jeg hendene rundt halsen. Klemmer svakt. Drar henne nært og hvisker. 'Nå kommer jeg sakte til å klemme hardere og hardere. Jeg blir ikke å slippe før jeg kommer inni deg.' De jentene jeg har sex med kommer alltid kort tid etter det. 3
Bamseklemmer Skrevet 10. juli 2021 #8 Skrevet 10. juli 2021 Hvordan får dere dama til å komme? Er det ei jeg kjenner, kommer de fleste etter at jeg har gitt dem "hele kroppen kyssing og slikking" Man bør ta seg god tid... litt massasje stimulering av erogene soner, men også like viktig på steder uten soner. Småprat og hyggelig atmosfære gjør susen, latter som går over til golyder og stønn. Det å føle seg elsket og avslappet er kanskje den faktoren som avgjør mest om en kvinne kommer eller ikke. Det kommer ikke av teknikker fra sexguruer med masse erfaring, som bare mater på og forvirrer kvinnen. Legger man sjæl og kjærlighet i å gi best mulig nytelse for den man gir det til, øker nok sjansene for våtere øyne og underliv. Å gi nytelse er så mye enklere når man vet hva man ikke skal gjøre, da går resten som en lek... det synes iallefall jeg😊 4
Ann, Å Skrevet 10. juli 2021 #9 Skrevet 10. juli 2021 Vi har ofte 3 kant og da komme jeg i løpet av 30 sek 😜😜
sicario Skrevet 10. juli 2021 #10 Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): hvordan gjør dere menn det? Må dere damer hjelpe til selv også? Anonymkode: aec77...d32 Da vi fortsatt hadde sex, varmet vi som regel opp ved at jeg brukte tunge, lepper og fingre slik at hun kom før selve samleie/penetrasjonen. I løpet av de ca 10 årene vi hadde et aktivt sexliv, hadde vi ikke sex en eneste gang uten at hun hadde orgasme. hun er en av de heldige som ikke har noe problemer med å få orgasme. I tillegg var hun en «taket» og jeg var en «giver». En god match i så måte. 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #11 Skrevet 10. juli 2021 Dette gjør jeg vi. Jeg kysser litt på halsen, jobber meg ned til puppene deretter ned over navlen og langs truse kanten. Innimellom puster jeg ut sakte på klitt området når jeg bytter over til den andre lysken. Så tar jeg av undertøyet. Lar tunga gli langs leppene opp mot klitten. Tunga er så vidt nær selve sprekken. Jeg gjør dette i noen runder før tunga separere leppene. Når det er gjort lar jeg tunga gli opp og ned mellom klitten og åpningen. Dette gjøres sakte mens jeg puster tungt og kontrollert ut. Etter en stund legger jeg på mer press med tunga. Det er også nå tunga går inn i åpningen. Jeg fortsetter å la tunga gli sakte opp og med. Tunga presser godt mot klitten og penetrere når den når åpningen. Ca vær tredje gang jeg når åpningen lar jeg tunga gli forbi åpningen så den akkurat ikke treffer anal åpningen (dette gjør fruen gal) etter en stund gjør jeg fingrene mine ekstra våte, og penetrere med to fingre som presses opp mot klitten/magen som en krok mens jeg har sugd meg fast i klitten. Tunga driver nå å dytter på klitten mens kroken rykkes i forsiktig. Slik kommer fruen. Noen ganger er jeg heldig og blir belønnet med at hun har en veldig mild sprut orgasme (dette har nå nylig begynt å skje) Hilsen M34 vi har vært sammen i 5år med 2barn Sorry skrivefeil Anonymkode: 7e201...2b3 5
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #12 Skrevet 10. juli 2021 Jeg kan vel "basics". Ting som de fleste liker. Men jeg liker ikke one night stands så jeg vil heller lære hva dama liker så vi kan ha det gøy sammen Anonymkode: b9a48...130
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #13 Skrevet 10. juli 2021 Etter litt kos og forspill så kommer dama av hva en sexolog fra nettavisen.no sa at var det verste du kunne gjøre mot en kvinne. Et perfekt eksempel på at folk er forskjellige. Snakk med dama di og finn ut av hvordan hun kan komme. Det ordner seg nok Anonymkode: b9a48...130
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #14 Skrevet 10. juli 2021 Katten.2.0 skrev (6 timer siden): Det kommer helt an på partneren. Noen kommer av penetrering alene, så da handler det om generell (røff) sex. Andre trenger stimuli av klitoris, så da kan de ta på seg selv/bruke vibrator mens vi har sex. Noen foretrekker å komme med tunga mi, så da slikker jeg dem og har gjerne to fingre på g-punktet og en i rumpa. Også er det jo uendelig mengder variasjoner innenfor disse. Favoritten er når hun rir meg, så legger jeg hendene rundt halsen. Klemmer svakt. Drar henne nært og hvisker. 'Nå kommer jeg sakte til å klemme hardere og hardere. Jeg blir ikke å slippe før jeg kommer inni deg.' De jentene jeg har sex med kommer alltid kort tid etter det. Ja jeg skjønner godt at hun faker den orgasmen relativt raskt, har vel ikke lyst å bli kvalt av deg!! 😨 Anonymkode: 4c625...ff6 8
Mæn40 Skrevet 10. juli 2021 #15 Skrevet 10. juli 2021 For kun 199,- kan du få en detaljert beskrivelse som fungerer på enhver dame. Vennligst send pm for vipps-info. Eventuelt kan du lese de andre svarene,. Noen av dem vet hva de snakker om. Gratis er det også 😀
Katten.2.0 Skrevet 11. juli 2021 #16 Skrevet 11. juli 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Ja jeg skjønner godt at hun faker den orgasmen relativt raskt, har vel ikke lyst å bli kvalt av deg!! 😨 Anonymkode: 4c625...ff6 Alle mine partnere, de siste årene, liker det svært godt. Dessuten hjelper det ikke om hun faker - jeg strammer til jeg kommer. 1
Pingvinen Skrevet 11. juli 2021 #17 Skrevet 11. juli 2021 Katten.2.0 skrev (4 timer siden): Alle mine partnere, de siste årene, liker det svært godt. Dessuten hjelper det ikke om hun faker - jeg strammer til jeg kommer. Da er det vel avtalt på forhånd at dette er ok? Hadde ikke vært noe for meg
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #18 Skrevet 11. juli 2021 Ved å rope på henne. Anonymkode: 37adc...d8d 7
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #19 Skrevet 11. juli 2021 Bamseklemmer skrev (16 timer siden): Hvordan får dere dama til å komme? Er det ei jeg kjenner, kommer de fleste etter at jeg har gitt dem "hele kroppen kyssing og slikking" Man bør ta seg god tid... litt massasje stimulering av erogene soner, men også like viktig på steder uten soner. Småprat og hyggelig atmosfære gjør susen, latter som går over til golyder og stønn. Det å føle seg elsket og avslappet er kanskje den faktoren som avgjør mest om en kvinne kommer eller ikke. Det kommer ikke av teknikker fra sexguruer med masse erfaring, som bare mater på og forvirrer kvinnen. Legger man sjæl og kjærlighet i å gi best mulig nytelse for den man gir det til, øker nok sjansene for våtere øyne og underliv. Å gi nytelse er så mye enklere når man vet hva man ikke skal gjøre, da går resten som en lek... det synes iallefall jeg😊 👏👏👏flink gutt Anonymkode: 44921...35e 3
Katten.2.0 Skrevet 11. juli 2021 #20 Skrevet 11. juli 2021 1 hour ago, Pingvinen said: Da er det vel avtalt på forhånd at dette er ok? Hadde ikke vært noe for meg Selvfølgelig! 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå